Kun mä mietin

*

millanen ihminen joka on varattu, ja kirjottelee täällä, "kaipaa" toista. Miten helvetissä te voitte kuvitella että jokin etenisi jos ette itse ensin eroa?

Et edes ansaitsisi mitään näistä viesteistä joita olen kirjoittanut tänne. Säälittävä raukka.

52

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysy äläkä valehtele

      Jos se ei olekkaan? Onko se, luuleko olenko minä? Olinko? Oliko?

      Yhtä tyhjänkanssa arpoa moista täällä.

      • kannattaa kysyä

        Tuo nimimerkki ei tarkoita sitten mitään.


      • liian vaikeeta:/
        kannattaa kysyä kirjoitti:

        Tuo nimimerkki ei tarkoita sitten mitään.

        Ei me olla yhteyksissä....


    • toinen sinkku*

      Luulis, että varattuna olis muutakin tekemistä, ku notkua täällä. Mut mistäs sen tietää?

    • pettäjiä

      isolla peelllä-

    • aika outoa toimintaa

      On täällä ainakin yksi varattu miespuoleinen henkilö,muista en tiedä.Sai kuulemma exänsä kanssa sovittua,mutta jäi tänne roikkumaan niinku huvikseen vain

      • niinpä onki muuten

        Sillä on se teee muija.Varmaan kova lipittämään teetä,no onhan se tietty parempi,kuin kaffetta lipittää.siinähän tummuu hampaat ja kaikki.


    • Sietää miettiä

      Totta turiset.

      Varatut täällä on oikeesti ihan ihmeellisiä. Ne ei oo eroomassakaan ja odottaa, että se toinen tai siis kolmas ottaisi askeleita lähemmäs.

      Sitten, jos tämä kolmas ottaakin askeleita eteenpäin niin juostaan pakoon sen taakse, että mähän oon varattu jne.

      • vaikea sanoa tuohon

        Tai sitten ei vain osata olla yksin,että pitää olla ensin se varrma tapaus,ennenkuin voi erota....


      • tekosyy
        vaikea sanoa tuohon kirjoitti:

        Tai sitten ei vain osata olla yksin,että pitää olla ensin se varrma tapaus,ennenkuin voi erota....

        ei, sitten on vain säälittävä


    • tyhjä draama

      Kyllä täällä saa kirjoittaa kuka tahansa. Varattu tuskin "kaipaa" ketään täällä. Miksi hän "kaipaisi" sinua? Miksi helvetissä kuvittelet, että hän kaipaa SINUA?

    • zz-toppi

      Se on varmaan jokin keski-ikäinen nainen

    • joko itkettää

      Sinä olet säälittävä raukka, joka on kirjoitellut tänne varatuille viestejä ja kuvitellut, että hän on juonessa mukana oikein tällä palstalla ja KAIPAA SINUA. Ei mene kaikki aina sun kässärisi mukaan, vaikka niitä täällä tosissasi kirjoittelet.

      • entä sitten

        joskus mulla menee täällä usko ihmisiin. en haluaisi tuntea teistä yhtäkään oikeassa elämässä.


      • omaansa kaipaava
        entä sitten kirjoitti:

        joskus mulla menee täällä usko ihmisiin. en haluaisi tuntea teistä yhtäkään oikeassa elämässä.

        sama täällä, enkä siksi tunnekaan.


      • devil,

    • sittenkö etenee?

      Ilmoitetaanko ero sitten täällä?

      • jos toinen ei.....

        emmä tieädä, emmä ehkä halua enempää :(


    • teeeeeeeeee

      tappelu ! tappelu ! jatkakaa pliiiiis !

    • sivusta ihmettelen

      "Et edes ansaitsisi mitään näistä viesteistä joita olen kirjoittanut tänne. Säälittävä raukka."

      No miksi ihmeessä olet sitten kirjoitellut?

      • .

        säälittävä raukka oon ollut... ja sä olet säälittävä ressukka kun luet näitä.


      • trollollol

        Moralisti on nyt hyvin, hyvin tuohtunut kirjoiteltuaan varatuille kasan viestejä. Eikä häntä ole edes tunnistettu, taatana!


    • unohdetaan koko.....

      .

    • venussunev

      kukkahattutädille tuli taas sulka hattuun niin että tärähti.

      • ei enää ikinä!

        jos haluaa jotain mun kanssa niin täytyy olla vapaa


      • haluaako se sinua?:)
        ei enää ikinä! kirjoitti:

        jos haluaa jotain mun kanssa niin täytyy olla vapaa

        ai teeeee vai?


      • Anonyymi
        haluaako se sinua?:) kirjoitti:

        ai teeeee vai?

        Sivusta ..kyllä Tee naiseen on ollut yks mies kohta 2v.lääpällään.Ei halua sotkeutua T naisen avioliittoon tunnustamalla tälle irl rakkauden häneen.P miehestä kyse ,nuorempi.Hän on odottanut ja riutunut sekä antanut pieniä merkkejä irl naiselle odottaen et hän tajuaisi ja lähestyisi itse miestä.Tietty haaveissaan mies odottaa ensin sen eron tulevan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ..kyllä Tee naiseen on ollut yks mies kohta 2v.lääpällään.Ei halua sotkeutua T naisen avioliittoon tunnustamalla tälle irl rakkauden häneen.P miehestä kyse ,nuorempi.Hän on odottanut ja riutunut sekä antanut pieniä merkkejä irl naiselle odottaen et hän tajuaisi ja lähestyisi itse miestä.Tietty haaveissaan mies odottaa ensin sen eron tulevan .

        Lisään ..joko T nainen on sokea tai umpi rakastunut omaan aviomieheensä kun ei näe merkkejä irl koska ulkopuoliset kyllä näkee.


    • - närkästynyt -

      On se kummallista, että varattu ei muka saisi lukea näitä ja
      kirjoittaa mielipiteitään. Oletkos ap. ajatellut että kaksinkin voi olla yksin.
      Jos et ole kokenut/ajatellut, niin älä nimittele ketään säälittäväksi.
      Minäkin olen parisuhteessa ja puoliso sängyssä halvaantuneena.
      Enkö saa siis kirjoittaa tänne, ottaa kantaa ja lueskella, kuinka vaikeita
      ihmissuhteita kanssaihmisillä on.
      En millään muotoa tunne itseäni " petturiksi " saati että vonkaisin
      täältä jotakin tiettyä henkilöä.

      • d9p6

        Ainakin mun tulee luettua satunnaisesti milloin mitäkin Suhteet ja tunteet -alueen palstaa, koska ihmissuhteet nyt sattuvat olemaan loputon aihe.

        Eipä Rakkaus ja Rakastaminen -palstakaan sen puoleen ole täynnä ihmisiä, jotka olisivat oikeassa rakkaussuhteessa. Jne.


      • d9p6

        Rakkaus ja Rakastaminen -palstaakin käytetään huuteluun ja yritykseen tavoittaa ihmisiä. Ainakin sen kerran kun viimeksi kävin. Niin ovat kirjoittajatkin eri puusta veistettyjä.


      • kohtaloita

        on monenlaisia.
        On se kumma, että varattuna pitäisi kulkea säkkiin pukeutuneena ja ummistaa silmänsä kaikilta muilta ihmisiltä varsinkin eri sukupuolta olevilta .
        Ihminen tarvitsee toista ihmistä/ ihmisiä. Ei tarvitse ole kyse pettämisistä.
        Pullo ja pilleri kai ovat niitä parempia ja hyväksytympiä vaihtoehtoja sitten.


      • p8d
        kohtaloita kirjoitti:

        on monenlaisia.
        On se kumma, että varattuna pitäisi kulkea säkkiin pukeutuneena ja ummistaa silmänsä kaikilta muilta ihmisiltä varsinkin eri sukupuolta olevilta .
        Ihminen tarvitsee toista ihmistä/ ihmisiä. Ei tarvitse ole kyse pettämisistä.
        Pullo ja pilleri kai ovat niitä parempia ja hyväksytympiä vaihtoehtoja sitten.

        Ehkä se on taas kerran se(kin), että ihmiset, jotka ovat vonka-asenteella, eivät osaa kuvitella mitään muuta asennetta. Pitäisköhän tämä palsta unohtaa kokonaan, jättää noiden etsintäkuuluttajien käyttöön.


      • - närkästynyt -
        kohtaloita kirjoitti:

        on monenlaisia.
        On se kumma, että varattuna pitäisi kulkea säkkiin pukeutuneena ja ummistaa silmänsä kaikilta muilta ihmisiltä varsinkin eri sukupuolta olevilta .
        Ihminen tarvitsee toista ihmistä/ ihmisiä. Ei tarvitse ole kyse pettämisistä.
        Pullo ja pilleri kai ovat niitä parempia ja hyväksytympiä vaihtoehtoja sitten.

        Kummallistahan se on, jos varattujen pitäisi olla säkkiin pukeutuneina
        eikä suinkaan saisi edes tervehtiä eri sukupuolta olevia.
        Tällaista vaatimusta toiselta, sanotaan ahdasmielisyydeksi ja
        omistushaluksi . Valitettavasti tällaisiakin ihmisiä on ja paljon !


    • ap

      En Minä Halunnut Suututtaa Teitä Unelmoijia Mutta Olen Ollut Täällä Aivan Liian Pitkään (: Ei Varmaan Edes Koske Ketään Teistä Tämä Viesti Menkää Nukkumaan Hyvin Mielin

    • Ehkä...

      Ehkä se varattu ei halua uutta kumppania. Ehkä se varattu ei halua pettämistä eikä seksisuhdetta. Ehkä se varattu on tavannut uuden, mielenkiintoisen ihmisen, johon haluaisi tutustua paremmin ja saada tästä ihanan ystävän, koska on nähnyt tässä toisessa jotakin sellaista, jota ei edes tiennyt kaivanneensa. Ehkä hän kaipaa ja kirjoittelee täällä siksi.

      Ehkä ikimaailmassa ei kuitenkaan ole mahdollista puhdas ystävyys kahden eri sukupuolen edustajan välillä.

      • pc9iy

        Ehkä on vain tunnistettu väärin ja syyllistytty toiveajatteluun (mitä kuvaatkin kattavasti).


      • ehkäpä...

        Ehkä se vastapuoli haluaisi samaa. Ehkä se vastapuoli olisi myös halunnut tutustua ja saada tästä sellaisen ystävän jonka olemassa olosta ei vielä joskus tiennytkään.


      • Huh Huh

        Mä en ole ainakaan tavannut täällä yhtään ihanaa ihmistä :) Ihan samanlainen kuin kaikki muutkin Suhteet ja Tunteet -palstat. Toivottavasti kukaan urpo ei kuvittele kirjoittelevansa ainakaan mun kanssa mitään.


    • keneltä pois?

      Tuskin täällä varatut kirjoittelee!

      Tai jos kirjoittelee siinähän kirjoittelee.

    • NUKKU TIME

      surkea P R O V O O

      tulkaa kaikki varatut lannoittamaan mun horsmahattua ens yön uniin.

      • ap

        Ei ole provo. Mä oikeasti haluasin jonkun ihanan spesiaalin ihmisen mun elämään, mutta valitettavasti tämä tarina on ohi.


      • tylsimys oot
        ap kirjoitti:

        Ei ole provo. Mä oikeasti haluasin jonkun ihanan spesiaalin ihmisen mun elämään, mutta valitettavasti tämä tarina on ohi.

        näinhän sä aina kärppänä vastaat


      • valitettavasti
        tylsimys oot kirjoitti:

        näinhän sä aina kärppänä vastaat

        mä oon tylsä.


    • Hölötys

      Pölötys Pim
      Pälätys
      Kälätys
      Källi Pälli Böööö

    • MerkkiNimiä

      Jos se edes on ollut täällä ja sulle vastannut.

      Mitä tämä kertoo sinusta.......?

      Itse en ainakaan kyttäis täällä varattujen viestejä.

      • ap

        En tiennyt että oli varattu silloin kun aloitin. Olis tosiaan voinut lopettaa kirjottelu, ei hyvä idea ollenkaan. Ihan perseestä (:


      • MerkkiNimiä
        ap kirjoitti:

        En tiennyt että oli varattu silloin kun aloitin. Olis tosiaan voinut lopettaa kirjottelu, ei hyvä idea ollenkaan. Ihan perseestä (:

        Niin, "Säälittävä raukka"


    • Heh vaikuttavaa

      säälittäviä raukkoja heh, samassa liemessä kaikki lillutte täällä kuitenkin.

    • åpoiuyträöl

      Kai sitä nyt kaivata saa. Joskus se on parempi ettei ne hommat etenekään mihinkään. Syystä tai toisesta. Itsekin olen syyllistynyt kaipaamaan täällä jotakuta vaikka itse olin varattu. Shame on me..

    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa kun on tappelu sängyssä

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2868
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2164
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe