en. Onko sillä väliä?
Olenko minä uskossa vai
9
177
Vastaukset
- yksin armosta
Hei! Oletko sinä sama jonka kanssa eilen juttelin? Totta kai sillä on väliä! Jos me olemme uskossa, meillä on lapsen oikeus huutaa Abba, Isä! Silloin meillä on tietoisuus, kenelle kuulumme, kenen olemme, ja mihin liitymme.
- ...
Mistä ehkä olisimme eilen juteltu?
Olen joillekin kertonut että haluan tulla uskoon.
Mietin sanojasi. - iuyhjkg
... kirjoitti:
Mietin sanojasi.>>>Olen joillekin kertonut että haluan tulla uskoon.
- kehveli
iuyhjkg kirjoitti:
>>>Olen joillekin kertonut että haluan tulla uskoon.
Mitenköhän Luolamiehet (niikuin Minuakin sillointällöin mainitaan) tulivat toimeen ilman #Jeesusta# Olin Sotilas.Ja jeesus antoi pakkikaverini kuolla, vaikka minun tiietääkseni Hän ei olisi kenellekkään pahaa tehnyt.
- kehveli
... kirjoitti:
Mietin sanojasi.Väitän näin; Ei n.s."uskoon" haluta tulla. se on vain toisenlainen vaihtoehto elämämtavalle, jonka haluaisit korvata jollain muulla.Olen itse yrittänyt jopa seurustella
n,s, "uskovaisten" kanssa. ja 0mat ajatukseni asioista kävivät toteen;
Tekopyhiä kaikki tyynni. !
Ottakaamme "ILO IRTI ELÄMÄSTÄ"
- kehveli
Mitä hemmetin fäliä sillä on, jos "Uskot" johonkin."retorinen" kysymys. Tana ja kele, Mehän periaatteessa palvotaan samaa Jumalaa, ollaan stten "rättipäitä# tahi muslumaaneja, tahi mitä muita tahansa. Itse olen ympärileikattu, vaikka en olkaan Juutalainen.
- kehveli
Ei ole olemassa mitään "Jeesusta" Me olemme itse oma #jeesuksmme- Me teemme elämästämme juuri sitä, miksikä me sen haluammme. !
Tästä voi olla apua teille kaikille (:
http://www.youtube.com/watch?v=0fpGG82hYk0- kehveli
Olisin kiinnostunut moisesta asiasta. että moniko tämän systeemin chattaajista on palvellut jossain lähi-idän alueilla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2856371- 546282
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?955834Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k425295Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....265138Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524844Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2284194Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43991- 1513706
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393262