en. Onko sillä väliä?
Olenko minä uskossa vai
9
196
Vastaukset
- yksin armosta
Hei! Oletko sinä sama jonka kanssa eilen juttelin? Totta kai sillä on väliä! Jos me olemme uskossa, meillä on lapsen oikeus huutaa Abba, Isä! Silloin meillä on tietoisuus, kenelle kuulumme, kenen olemme, ja mihin liitymme.
- ...
Mistä ehkä olisimme eilen juteltu?
Olen joillekin kertonut että haluan tulla uskoon.
Mietin sanojasi. - iuyhjkg
... kirjoitti:
Mietin sanojasi.>>>Olen joillekin kertonut että haluan tulla uskoon.
- kehveli
iuyhjkg kirjoitti:
>>>Olen joillekin kertonut että haluan tulla uskoon.
Mitenköhän Luolamiehet (niikuin Minuakin sillointällöin mainitaan) tulivat toimeen ilman #Jeesusta# Olin Sotilas.Ja jeesus antoi pakkikaverini kuolla, vaikka minun tiietääkseni Hän ei olisi kenellekkään pahaa tehnyt.
- kehveli
... kirjoitti:
Mietin sanojasi.Väitän näin; Ei n.s."uskoon" haluta tulla. se on vain toisenlainen vaihtoehto elämämtavalle, jonka haluaisit korvata jollain muulla.Olen itse yrittänyt jopa seurustella
n,s, "uskovaisten" kanssa. ja 0mat ajatukseni asioista kävivät toteen;
Tekopyhiä kaikki tyynni. !
Ottakaamme "ILO IRTI ELÄMÄSTÄ"
- kehveli
Mitä hemmetin fäliä sillä on, jos "Uskot" johonkin."retorinen" kysymys. Tana ja kele, Mehän periaatteessa palvotaan samaa Jumalaa, ollaan stten "rättipäitä# tahi muslumaaneja, tahi mitä muita tahansa. Itse olen ympärileikattu, vaikka en olkaan Juutalainen.
- kehveli
Ei ole olemassa mitään "Jeesusta" Me olemme itse oma #jeesuksmme- Me teemme elämästämme juuri sitä, miksikä me sen haluammme. !
Tästä voi olla apua teille kaikille (:
http://www.youtube.com/watch?v=0fpGG82hYk0- kehveli
Olisin kiinnostunut moisesta asiasta. että moniko tämän systeemin chattaajista on palvellut jossain lähi-idän alueilla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san1036372Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1212998Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri2982794- 1472713
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo372368Tyhmä persuväite = köyhä argumentti
Väite, että vasemmistopuolueita äänestäisivät vain “köyhät, tapatyöttömät tai heikoilla lahjoilla varustetut”, kertoo en712306Tiesitkö? Andy McCoy ja Pelle Miljoona saavat taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on
Ylimääräiset taiteilijaeläkkeet on jaettu ja 59 taiteilijaa sai sen. Taiteilijoiden keskimääräinen eläketulo jää hyvin a761770Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81725- 541637
Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51498