http://www.iltasanomat.fi/viihde/anni-sinnemaki-meni-naimisiin/art-1288453754243.html?ref=ts-tf-promo5
http://turjalainen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/67863-vihrea-liike-hyvasti-koijarvi-tervetuloa-korruptio-ja-hamaramiehet
SINNEMÄKI NAI JOHTAJAN
7
73
Vastaukset
- kaikki ei saa?
Kannattaa pyrkiä eteenpäion - ihan kansanedustajaksi, niin saa...
- Kiirettä pitää
Nainen vielä(?) hedelmällisimmillään. Ihmekös että nai? Jo on odotettukin...
- SANOPPA SE
Vihreiden kansanedustaja Anni Sinnemäki odottaa lasta, kertoo Ilta-Sanomat. Sinnemäki vahvistaa asian lehdelle.
Sinnemäki avioitui toissa viikonloppuna italialaisen Anton Montin kanssa. Naimisiinmenosta kertoi ensin Me Naiset -lehti.
- Anni ei jää ilman
Lainaus Iltalehdestä:
"Avioliiton tekee mielenkiintoiseksi se, että vajaa vuosi sitten Sinnemäki toimi keulahahmona Naimalakko-kampanjalle. Kampanjaan osallistuneet lupasivat, etteivät mene naimisiin tai rekisteröi parisuhdettaan ennen kuin Suomessa avioliitto on mahdollinen samaa sukupuolta oleville.
Hänen nimensä oli ensimmäisenä kampanjaan liittyneen sitoumuksen allekirjoituksissa.
- Me allekirjoittaneet lupaamme, ettemme mene naimisiin tai rekisteröi parisuhdettamme ennen kuin Suomeen on säädetty tasa-arvoinen avioliittolaki, sitoumuksessa luki.
- Siltä osin naimalakko katkeksi mun osalta, avioliiton satamaan astellut Sinnemäki nauroi torstaina Iltalehdelle."
Tätähän se on. "Eläkää kuten opetan eikä niin kuten itse elän" huikkasi Anni lopuksi sulkeutuvan makuuhuoneen oven raosta? - Suopoo
Mitäs muistammekaan Sinnemäen italialaiystävästä, yhdistetäänkö edelleen terroristeihin?
"Ilta-Sanomien mukaan Anni Sinnemäen italialaisen miesystävän on italialaismediassa väitetty piilotelleen terroristeja.
Anni Sinnemäki ei ole halunnot kommentoida seurusteluasioitaan. (SAMPO KORHONEN)Italialainen Corriere della Serra -lehti kertoi keväällä 2003, että kaksi italialaisterroristia olisi majoittunut Helsingissä asuneen miehen asuntoon. Punaiset prikaatit -ryhmittymään kuuluvat terroristit Mario Galesi ja Nadia Lioce oli etsintäkuulutettu murhasta."
Sinnemäki on tällaisten kytkösten takia vaarallinen ja on erotettava heti eduskunnasta !- NYT TUTKINTAAN
YHTÄ VAARALLINEN KUIN TEUKKA JA MOPOJENGI ?????
- kerkonkoski
Jotkut näköjään tykkä hienhajusta onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482