Katso keskustelu: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10507053
Laitonta salakuunteluako? (Saunalahti)
4
161
Vastaukset
- Very scared
Tämä oli viimeinen niitti! Nyt minäkin aloitan Elisa / Saunalahti -boikotin! Olen kokenut niin paljon erilaisia laatu- ja laskutusongelmia kyseisten yritysten (konsernin) taholta, että tuollaiset tietoturvalaiminlyönnit ovat minulle jo liikaa.
- Salakuuntelun uhri
Saako Suomessa kuka tahansa salakuunnella puhelinkeskusteluja, eikä poliisi tee asialle yhtään mitään?! Se jos jokin on tämän yhteiskunnan totaalisen rapautumisen alku. Onko Suomessa todellakin näin moraalitonta touhua? Mikä päättäjiä ja poliisia oikein vaivaa?!
- N 24
Ihmiset ne vaan on niin narsistisia, että luulevat, että jotain kiinnostaa niiden puheluita kuunnella.
- sdf435345345
Hienoa että AP jaksaa kirjoitella boikotoivia viestejä ..
Laita foliohattu tiukemmalle vielä vähän..
Muut tämä aihe on turha jatkakaa surffailua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481218Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39812