Katso keskustelu: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10507053
Laitonta salakuunteluako? (Saunalahti)
4
176
Vastaukset
- Very scared
Tämä oli viimeinen niitti! Nyt minäkin aloitan Elisa / Saunalahti -boikotin! Olen kokenut niin paljon erilaisia laatu- ja laskutusongelmia kyseisten yritysten (konsernin) taholta, että tuollaiset tietoturvalaiminlyönnit ovat minulle jo liikaa.
- Salakuuntelun uhri
Saako Suomessa kuka tahansa salakuunnella puhelinkeskusteluja, eikä poliisi tee asialle yhtään mitään?! Se jos jokin on tämän yhteiskunnan totaalisen rapautumisen alku. Onko Suomessa todellakin näin moraalitonta touhua? Mikä päättäjiä ja poliisia oikein vaivaa?!
- N 24
Ihmiset ne vaan on niin narsistisia, että luulevat, että jotain kiinnostaa niiden puheluita kuunnella.
- sdf435345345
Hienoa että AP jaksaa kirjoitella boikotoivia viestejä ..
Laita foliohattu tiukemmalle vielä vähän..
Muut tämä aihe on turha jatkakaa surffailua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337