Isopillua on paha panna

Kokemusta on

on kuin heittelisi ranskanleipää porttikonkiin. Ja siinä ei isokaan mela auta jos on reppu vittuinen muija.

37

2316

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yh-nussija

      Mulla 23 x 6.5cm jölli, ja isowittuista työstäessä fiilis on kuin nakkelisi halkoja liiteriin.

      • kunnonmies 20cm

        Hei kuule poika ei sellaisia olekkaan.Oot varmaan unta nähnyt.


      • Oletko vapaa?`;)

        Moi, entä anaaliyhdyntä ... minusta sulla jos totta mittasi olisi aika onnen antavaa kokoa jos hieroo koko aluetta ja eturauhasta varsinkin. Miehen anaali voi ottaa vastaan 'suorempana röörinä' varsin kookastakin kyrpää!

        Oletko muuten iso ehkä myös, sekin plussa...


    • HIRVENVITTU

      JUMALAUTA! PILLU ON KU HIRVELLÄ!! EI NIIN ISO MUT NIIN VITUN KORKEELLA!!!

      • En mä oikee tiiä ku en oo nainu hirven kanssa.


      • H-X
        ramipussinen kirjoitti:

        En mä oikee tiiä ku en oo nainu hirven kanssa.

        Ei hirven naimisessa ole muuta huonoa, kuin se että, on pitkä matka suutelemaan...:D


    • pillunuijja

      se pitää painaa jakkaran päältä sitten pilluun sitä...

    • king kong

      Niin sehän on kyllä sellasta et tuntuis ku heiluttais patonkia messuhallissa.

    • vatkula

      Sitä on paha panna koska munat ei vatkaannu!

    • H-X

      Naisvihaajat tai vihaaja lempipuuhissaan. Kun ei ole koskaan pildee saanut, se näkyy katketruutena ja vihana naisia kohtaan..

    • monsterimies

      mulla on 33 senttinen halko ja nussin liiteri ovia

    • kakakakkakakak

      yh-akoilla on yleensä löysät vit_ut, siksi yksin jäävätkin. Kyllähän se löysempikin tavara menee paremman puutteessa, mutta vain paremman puutteessa, koska pidemmän päälle se "tuuleen nus_siminen alkaa ärsyttämään. Löysä pillu, jonkun toisen tekemät kakarat ja siihen päälle ärsyttävät aikataulutukset on aika luotaan pois työntävä yhdistelmä. Karua mutta totta. Kerran panee ja toista kertaa ei ikinä...

      • sopuliini

        >Tässähän taitaa puhua viisas mies. Luojan lahja Suomen naisille. Wau. Äitisi lienee ylpeä pojastaan.


      • JaskaR45
        sopuliini kirjoitti:

        >Tässähän taitaa puhua viisas mies. Luojan lahja Suomen naisille. Wau. Äitisi lienee ylpeä pojastaan.

        mutta kuule täysin asiaa puhuu jokatapauksessa, minua ainakin vitutti aikataulutukset ja kun ruotsinlaivalla sain ihanan tiukkaa synnyttämätöntä, kyllä jäi mun YH samantien


      • Melkein ehta
        JaskaR45 kirjoitti:

        mutta kuule täysin asiaa puhuu jokatapauksessa, minua ainakin vitutti aikataulutukset ja kun ruotsinlaivalla sain ihanan tiukkaa synnyttämätöntä, kyllä jäi mun YH samantien

        Joo pojaat , käykää vaan vetää kumilla synnyttämättömiä. Ette saa sitte eläkettäkää, ei oo työväkeä joka maksaisi veroja .


      • Yksinhuoltajatar

        "yh-akoilla on yleensä löysät vit_ut, siksi yksin jäävätkin"

        Pitäiskös mennä naimisiin sitten, jos kerran yksinhuoltajuus on se joka tavaran löysyttää? Eli tavara tiukkenee heti kun pappi sanoo aamenen?

        On teillä mahtava logiikka. :D


      • Gdfjkk
        Yksinhuoltajatar kirjoitti:

        "yh-akoilla on yleensä löysät vit_ut, siksi yksin jäävätkin"

        Pitäiskös mennä naimisiin sitten, jos kerran yksinhuoltajuus on se joka tavaran löysyttää? Eli tavara tiukkenee heti kun pappi sanoo aamenen?

        On teillä mahtava logiikka. :D

        Ei, kun iso wittu tekee yyhooksi! Treenatkaa wittujanne!


    • vika oli kenessä?

      iskin kerran 3 lasta synnyttäneen yh-äidin, jonka emätin tuntui todella väljältä. Kaluni alkoi veltostumaan, vaikka yritin urheasti ja miehekkäästi suorittaa toimituksen maaliin. Omasta näkökulmastani täytyy sanoa, että naisen emätin tuntui yksinkertaisesti niin väljältä, että ei vain tuntunut hyvältä mistään kulmasta tai asennosta ja tästä syystä seisokkini lopahti kesken. Noh, tästä sain naiselta haukut, jotka kohdistuvat ilkeästi elimeeni ja mieskuntooni. Itse en alkanut siinä etsimään syylistä, vaan tyydyin siihen, että nyt vain kävi näin. Joskus olin sitten baarissa jälleen kaverini kanssa, joka on oikein tunnettu isosta kalustaan ja siitä tehdään saunailoissa aina numeroa, kun se todellakin on kookas. Tämä aikasemmin tapaamani yh-mamma tuli kuin kostoksi surkeasta kalustani, iskemään kaveriani ja he päätyivät panemaan baari-illan jälkeen. Jälkeen päin kyselin kokemuksia isomunakaveriltani sitten ja kaveri sanoi, että "ei enää ikinä","järkyttävän löysä tavara", "ei meinannut tulla orkku millään", "ei olis pystynyt toiseen varviin millään" ja sokerina pohjalla "haukkui mieskuntoni" :D

      • H-X

        Taas kerran vaikuttaa yh:lta rukkaset saaneen kirjoitukselta.

        Kerropa nyt ihan omin sanoin, miksi yh:n pilluke olisi yhtään sen väljempi, kuin esim. naimisissa tai leskeksi jääneen kolme lasta synnyttäneen naisen.
        Kai nekin ovat munaa saaneet, jos meinaat että yh:t panettaa itseään jatkuvasti keskikaljaräkälöistä löytyneillä könsikkäillä.

        Nyt keskity antamaan huolellinen ja perusteltu vastaus...


      • Eikö se mene perille?
        H-X kirjoitti:

        Taas kerran vaikuttaa yh:lta rukkaset saaneen kirjoitukselta.

        Kerropa nyt ihan omin sanoin, miksi yh:n pilluke olisi yhtään sen väljempi, kuin esim. naimisissa tai leskeksi jääneen kolme lasta synnyttäneen naisen.
        Kai nekin ovat munaa saaneet, jos meinaat että yh:t panettaa itseään jatkuvasti keskikaljaräkälöistä löytyneillä könsikkäillä.

        Nyt keskity antamaan huolellinen ja perusteltu vastaus...

        Yyhoot ei liiku, ne on rumia ja vastuuttomia velttoprseitä!
        Riittänee selitykseksi?

        Onko mamisi yh?


      • H-X
        Eikö se mene perille? kirjoitti:

        Yyhoot ei liiku, ne on rumia ja vastuuttomia velttoprseitä!
        Riittänee selitykseksi?

        Onko mamisi yh?

        Odotin jotain vähän parempaa, mutta turhaan.
        Mamini huoltajuusasiat eivät ole sinun asioita.

        Pillua koskaan saamattoman nysäkyrvän tunnistaa helposti happamesta tekstistä...


      • asdffds
        H-X kirjoitti:

        Odotin jotain vähän parempaa, mutta turhaan.
        Mamini huoltajuusasiat eivät ole sinun asioita.

        Pillua koskaan saamattoman nysäkyrvän tunnistaa helposti happamesta tekstistä...

        Mitähän edes odotit, jos saa kysyä? Tämä sama minimulkero päivystää täällä viikosta toiseen. Eikö noi sen jorinat ole jo pariinkymmeneen kertaan nähty? Samat litaniat ja idioottimaiset jutut aina ilman mitään perusteita ja vailla pohjaa todellisuuteen.

        Mutta totta tuo mitä heitit. Ainoastaan katkeroituneet alemman tason nysät huutelevat tuollaisia juttuja. Ja niistäkin ainoastaan ne, joille korvien välinen massa on jäänyt yhtä pieneksi kuin katkarapunsa siellä jalkojen välissä.

        Mieti, moneltako naiselta tommonenkin on rukkaset saanut. Hahah. Varmaan siinä alkaa päässä heittää ja vihata kaikkia naisia, kun on niin järkyttävän tyhmä eikä ymmärrä missä vika.


      • käkäkä
        asdffds kirjoitti:

        Mitähän edes odotit, jos saa kysyä? Tämä sama minimulkero päivystää täällä viikosta toiseen. Eikö noi sen jorinat ole jo pariinkymmeneen kertaan nähty? Samat litaniat ja idioottimaiset jutut aina ilman mitään perusteita ja vailla pohjaa todellisuuteen.

        Mutta totta tuo mitä heitit. Ainoastaan katkeroituneet alemman tason nysät huutelevat tuollaisia juttuja. Ja niistäkin ainoastaan ne, joille korvien välinen massa on jäänyt yhtä pieneksi kuin katkarapunsa siellä jalkojen välissä.

        Mieti, moneltako naiselta tommonenkin on rukkaset saanut. Hahah. Varmaan siinä alkaa päässä heittää ja vihata kaikkia naisia, kun on niin järkyttävän tyhmä eikä ymmärrä missä vika.

        olet yh ja se ei ole mikään ihme.


      • H-X
        asdffds kirjoitti:

        Mitähän edes odotit, jos saa kysyä? Tämä sama minimulkero päivystää täällä viikosta toiseen. Eikö noi sen jorinat ole jo pariinkymmeneen kertaan nähty? Samat litaniat ja idioottimaiset jutut aina ilman mitään perusteita ja vailla pohjaa todellisuuteen.

        Mutta totta tuo mitä heitit. Ainoastaan katkeroituneet alemman tason nysät huutelevat tuollaisia juttuja. Ja niistäkin ainoastaan ne, joille korvien välinen massa on jäänyt yhtä pieneksi kuin katkarapunsa siellä jalkojen välissä.

        Mieti, moneltako naiselta tommonenkin on rukkaset saanut. Hahah. Varmaan siinä alkaa päässä heittää ja vihata kaikkia naisia, kun on niin järkyttävän tyhmä eikä ymmärrä missä vika.

        Tuo toistuva yh-mollaaminen ei jää huomaamatta. Niin kuin sillä yksinhuoltajuudella olisi jotain väliä pilllun kokoon.
        Kyllä on rukkasia sadellut, sen uskon.

        Sitä taas uskoin huonosti, että mitään oikeaa selitystä olisin saanut:D


      • äitikkä

        minä oon 3 lasta tehny ja mieheni saa orkkuja helposti rakastellessamme. Eikä omista isoa penistä. Että näinkin voi käydä.


    • Piäsiäispupu
    • kokemusta minullakin

      Minimunaa on paha panna
      on kuin heittelisi tulitikkua pilluun. Ja siinä ei pienikään pillu auta jos on minimunainen mies.

      • Puhut asiaa

        Kyllä! Ja niitähän Suomi ja tämä palsta on täynnä.
        Jos ei olisi pieniä munia, ei olisi epätoivoista perseestä mittaamista eikä tätä palstaa.


    • Jonathan Konoi

      Mun mutsilla on tosi iso pillu ja se pakottaa mut panemaan sitä mun pikku pippelillä joka yö. Alkaa ahdistaa koko touhu ja psykiatrilla käyminen.

      Jonathan Konoi

      • Kyrpämuna

        Eiköhän tuo tullut jo selväksi, vitun huoranpenikka!!


    • Ihanasti vanhapiika

      Minä oon todennut, että mulla on löysä v..., ajatukset ei natsaa miesten kanssa ja oma sormi ihana...sekä hyvät ystävät ja palkka.Mitä miehellä tekee?

      • yx Yrjö vaan

        Hyvä vanhapiika, puhut asiaa.
        Olen eronnut mies ja eron jälkeenkin heittelin patonkia uuniin monen naisen kanssa mutta viimein totesin ettei se ole mistään kotoisin. Viihdyn paremmin yksin. Viikot kun käy töissä ja viikonloput kalastelee ja kaljottelee mökillä niin on ihan mukavaa.
        Se miksi olen nyt täällä palstalla, johtuu siitä että lueskelen noita erektio-ongelmajuttuja. On ruvennu pikkuveli pehmenemään, eikä enää heräile vaikka naapurin nainen menee alasti uimaan.
        Mutta eipähän tässä muuta. Lomakelit on vähän sateiset.
        T: Ykä täältä Saimaan rannalta.


    • Iivonen''

      Olen nussinut yhden vakipanon kanssa joka on kaunis nainen jolla on ennestään 4 lasta ja on eronnut. Meillä on hyvä suhde ja se pilde on väljempi kun teineillä jota olen paljon nussinut. Mutta ei tämän naisen pilde mikään väljä oo vaan väljempi kun 18 vuotiailla kokemattomilla. Seksi on ihan hyvää ja saan itselleni enemmän kun kakaroitten ja teiniheitukoiden nussimisesta. Niin se vaa on. PS.paria märkää melko kokematonta siis vähänajettua teiniä, toinen 17 vee olen nussinut ja sen pilde tuntu tosi väljältä varmaan märkyyden vuoksi.

    • GGGGGG

      Joo, on se kumma, että kuivuus on ongelma, mutta on se märkyyskin. Mun omasta mielestä tunnun isolta aina kun eniten haluttaa...eli kostun liikaa ja se vie tunnon.

    • BigTits

      Mäkin kostun niin paljon välillä että se vie tuntoo, mutta kyllä mies laukeis jo 3 min kun rupee panee.. sanoo vaan et pakko toppuutella tai tulee jo.. Ja meillä pannaan 3-5 pv viikossa

    • niitä kiristetään

      Lienee totta kun vastajulkaistun tilaston mukaa ”porttikonkin” pienennysleikkaukset on lisääntyneet 500% vuoden aikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      340
      1809
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      83
      1597
    3. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      37
      1392
    4. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      368
      1320
    5. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      82
      1247
    6. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      168
      1240
    7. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      177
      1228
    8. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      360
      1226
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      251
      1071
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      31
      975
    Aihe