Kerroin abortti-palstalla siitä arjesta ja väsymyksestä, mitä äiti joutuu elämässään kohtaamaan varsinkin pienten lasten kanssa ja usein ilman toisen aikuisen apua. Linkitin pari pätkää kertomuksista täältä palstalta ja muutaman otsikon, jossa halusin osoittaa, että ei se äidinkään osa ole helppoa.
Tuolla abortti-palstalla eräs fanaattinen abortinvastustaja vastasi tähän, että äidin väsymys ja masennus on turhaa synkistelyä, se ei ole todellista, koska johtuu siitä, että te väsyneet ja uupuneet äidit olette tehneet abortin, joka on syy siihen, että kohdistatte uupumuksen lapsiin. Tämä kuulostaa niin älyvapaalta väitteeltä näin kun sen kirjoittaa itse tänne.
Mutta minä haluaisin tietää, onko teistä joku mahdollisesti tehnyt abortin ja olette niin traumatisoituneita abortista että ette tiedä mistä väsymys ja uupumus johtuu? Jos olette tehneen abortin joskus niin tunnetteko olevanne siitä traumatisoituneita? Oletko aikonut joskus tulevaisuudessa turvautua aborttiin, jos tulet uudelleen raskaaksi? Siis tuo vastustaja väittää, että väsymys ei voi johtua mistään lapsista, sairaudesta, unenpuutteesta, rahapulasta, lapsen huudosta ja kotitöistä vaan ABORTISTA.
Minusta tällainen on suorastaan irvokasta äidin ja naisen arvon viemistä ja hänen ongelmiensa vähättelyä, koska olen itse ollut väsynyt ja uupunut äiti kun lapset vielä olivat pieniä ja vähän isompiakin. Käykääpä itse lukemassa jos asia kiinnostaa.
Tsemppiä!
Kuule väsynyt äiti
9+12
1
205
Vastaukset
- j k
vai nin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802095
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641836Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461796- 1231513
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1701334Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571297Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen651104- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27952- 15939