Kerroin abortti-palstalla siitä arjesta ja väsymyksestä, mitä äiti joutuu elämässään kohtaamaan varsinkin pienten lasten kanssa ja usein ilman toisen aikuisen apua. Linkitin pari pätkää kertomuksista täältä palstalta ja muutaman otsikon, jossa halusin osoittaa, että ei se äidinkään osa ole helppoa.
Tuolla abortti-palstalla eräs fanaattinen abortinvastustaja vastasi tähän, että äidin väsymys ja masennus on turhaa synkistelyä, se ei ole todellista, koska johtuu siitä, että te väsyneet ja uupuneet äidit olette tehneet abortin, joka on syy siihen, että kohdistatte uupumuksen lapsiin. Tämä kuulostaa niin älyvapaalta väitteeltä näin kun sen kirjoittaa itse tänne.
Mutta minä haluaisin tietää, onko teistä joku mahdollisesti tehnyt abortin ja olette niin traumatisoituneita abortista että ette tiedä mistä väsymys ja uupumus johtuu? Jos olette tehneen abortin joskus niin tunnetteko olevanne siitä traumatisoituneita? Oletko aikonut joskus tulevaisuudessa turvautua aborttiin, jos tulet uudelleen raskaaksi? Siis tuo vastustaja väittää, että väsymys ei voi johtua mistään lapsista, sairaudesta, unenpuutteesta, rahapulasta, lapsen huudosta ja kotitöistä vaan ABORTISTA.
Minusta tällainen on suorastaan irvokasta äidin ja naisen arvon viemistä ja hänen ongelmiensa vähättelyä, koska olen itse ollut väsynyt ja uupunut äiti kun lapset vielä olivat pieniä ja vähän isompiakin. Käykääpä itse lukemassa jos asia kiinnostaa.
Tsemppiä!
Kuule väsynyt äiti
9+12
1
233
Vastaukset
- j k
vai nin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.3254278Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881593966Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.743384Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2352889- 612438
- 341787
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v371466- 431423
- 451305
Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1541228