no mun vanhemmat ei osta heppaa vaikka rahaa riittäisi 1 isoon talliin ja tilaa on ihan sikana isi sanoi että oon vieä niin pieni että isi laittaa mulle kiikun ja pomppulaudan siihen vaikka täytän kohta 14 ja isi täytää niil kahella sen tilan vaikka siiihen jää vielä paljon tilaaaaaaa
Mun vanhemmat ei osta heppaa vaikka on tyhjäää tilaa
Hyvin surullinen
3
110
Vastaukset
- matavattu
Kuuluuko tämä suoranaisesti virtuaalipuolelle, ja oletko varma että olet valmis oman hevosen hankintaan? Siihen liityy paljon vastuuta ja täytyy tietää aika paljon asioita. Ovatko vanhempasi hevosihmisiä, kauanko itse olet ratsastanut?
- millymollyihkuliina
eieieii ei kannata viel miettii hevosen hankintaa :P kato uuestaan kolmen neljän vuoden pääst :PPPP
- s.v.p
mäkin haluun mut mä tiiän et en oo viel tarpeeks kokenu. se hevonen ei ois onnelinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954