windows host process rundll32 lakkasi toimimasta

dasd7a8d

Kun avaan tietokoneen tulee virhe ilmoitus "windows host process rundll32 lakkasi toimimasta" ja samoin kun yritän avata IDT audiota tulee samanlainen virhe ilmoitus. Mistä johtuu ja miten sais korjattua?

Tapahtumien valvonta sanoo:
Viallinen sovellus rundll32.exe, versio 6.0.6000.16386, aikaleima 0x4549b0e1, virhemoduuli USER32.dll, versio 6.0.6002.18005, aikaleima 0x49e0380e, poikkeuskoodi 0xc0000005, virhepoikkeama 0x0001133c, prosessin tunnus 0x153c, sovelluksen käynnistysaika 0x01ccfddfd805c2ae.

Tosiaan tietokoneesta ei kuulu mitkään äänet: ei kuulokkeista, kajareista eikä koneen sisäsistä kaiuttimista. Aikasemmin kuulu vielä todella hiljasella kuulokkeista ja normaalisti koneen omat äänet, mutta sitä vikaa korjatessa/ettiessä katos sitten kaikki äänet. Voisko vika olla äänikortissa?

2

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0xc0000005 viittaa selvästi ohjelmavikaan. IDT audio on minulle tuiki tuntematon joten en osaa auttaa sen osalta tämän enempää, mutta nyt kuitenkin tiedät että vikaa ei tarvitse etsiä laitteista.

• testitukos

tjaa niin monet softat käyttää tota hyödykseen.. ettei ainakaa enää kannata mitää poistaa koneelta shift delete toiminnol.. itel oli tos sama vika niin puhistin koneen 6 eri ohjelmalla korjasin regit 4 eri ohjelmalla ..ja asensin koko dll filu kannan uudestaan ja silti kaatu run32.dll ..no lopuksi kahtelin ohjelmia jokka hyödyntää tota filua nvidian softan asensin uudelleen kun shadowplay hyödyntää sitä mutta tuloksetta .. noh päätin asentaa vlc playerin uudestaan kun se käyttää jotain activeX:ää ja se taas hyödyntää tota run32dll tiedostoa ..ja sillon tärppäs ja korjaantu kun alun perin winukka yritti suorittaa activeXän kun ei löytäny sitä niin kaatu run32 tiedosto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe