Vitaran etuparkin vaihto

suzukix2

Kuin iso homma ja mitien tehdään ?

15

3332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SDFGHJKLgvfc

      Höh!! No helveta sentään, vanha palanut poltin poijes ja uusi tilalle.

    • suzukix2

      Fiksu vastaus, sulla on varmaan pienet kädet tai reuma

      • ASDFGHJKllikb b

        Isot tai pienet kätöset, reuma tai ei, niin rikkinäinen poltin pois ja uusi tilalle. Rautalangastako herralle pitää asia vääntää.


      • Anonyymi
        ASDFGHJKllikb b kirjoitti:

        Isot tai pienet kätöset, reuma tai ei, niin rikkinäinen poltin pois ja uusi tilalle. Rautalangastako herralle pitää asia vääntää.

        alappa vaihtamaan nii se ei ole ihan nuin vain vaihtaa


    • Rautalankas muniis

      Typerää vinoilua. Ehkä jonkun reppanan itsetunto tai pikku pili tollasesta nousee. Tää viisastelija saa mun puolesta vääntää sen rautalankansa vaikka pikku muniensa ympärille.
      On olemassa automalleja, joissa pitää mm. poistaa etupyörä ja sisälokari, että pääsee edes lähelle umpiota. Eikä se edes ole kovin harvinaista.
      Asialliseen kysymykseen täällä saa valitettavan harvoin asiallista vastausta.

    • seeeyouuuuu

      Vinoilua tai ei mutta jos tuollaista täytyy kysyä niin parasta viedä huoltoon,ja en tiedä kysymyksesi vastausta kun en omista vitaraa,mutta oli pakko päästä pätemään,hymyillään!

    • ldfädlkmäöm

      Ymmärrän aloittajan kysymyksen, vaikka saattaahan tuollainen olla jonkun äijän sairasta pilaakin!

      Monissa autoissa on polttimon vaihdolle niin ahtaat tilat, että valmistaja suosittelee valojen suuntaamista manööverin jälkeen. Uskon tuon vaikka en ole koskaan polttimon vaihdon vuoksi valojen suuntausta testauttanutkaan.

      Homma menee aivan niin kuin monissa muissakin autoissa, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Eikä tarvitse lokareita irrotella.

      • Mää1111

        Sun tarvitsee purkaa etumaski pois niin pääset käsiksi parkki lamppuun.


    • 9wehgoriejgoibej

      kiinalainen teetti huollossa tämän saman homman ja ihmetteli sitten autoa noutaessaan valtavan kallista laskua.
      Huoltopäällikkö vastasi että tehän käskitte vaihtaa etupalkin...

      nyt saa nauraa :D

    • GV06

      Etupyörät täytyy kääntää vinoon ja muovista lokaria irrottaa kiinnikkeistään, sielt pääsee parkille, yläkautta ihan turha kokeilla!

      • suzukilla.

        Näinköhän pitää lokareita irrotella 06:sta! Minulla on 09 ja ajovaloja ja parkkeja on saanut vaihdella jo parikin kertaa. Jaa-a, tarkemmin muistellen ajovalot on vaihdettu kaksi kertaa molemmat, mutta yksi parkki tähän mennessä. Ja ihan vaan yläkautta!!!

        Mistä näitä ihme örveltäjiä riittää? Jos jossain autossa lokari pitääkin irrottaa, ei se tarkoita että jokaisessa se niin pitää tehdä!

        Olisiko oheisessa linkissä sekoitettu sumuvalot ja parkit! Minulla noissa sumuvalojen paikalla ei ole mitään (perusmalli) ja parkit ovat ajovalojen yhteydessä samassa umpiossa, jonne yltää kyllä yläkautta.

        http://www.suzuki-forums.com/2g-2006-grand-vitara/22270-changing-fog-light-parking-light-bulbs.html


      • GV06 ja DDIS
        suzukilla. kirjoitti:

        Näinköhän pitää lokareita irrotella 06:sta! Minulla on 09 ja ajovaloja ja parkkeja on saanut vaihdella jo parikin kertaa. Jaa-a, tarkemmin muistellen ajovalot on vaihdettu kaksi kertaa molemmat, mutta yksi parkki tähän mennessä. Ja ihan vaan yläkautta!!!

        Mistä näitä ihme örveltäjiä riittää? Jos jossain autossa lokari pitääkin irrottaa, ei se tarkoita että jokaisessa se niin pitää tehdä!

        Olisiko oheisessa linkissä sekoitettu sumuvalot ja parkit! Minulla noissa sumuvalojen paikalla ei ole mitään (perusmalli) ja parkit ovat ajovalojen yhteydessä samassa umpiossa, jonne yltää kyllä yläkautta.

        http://www.suzuki-forums.com/2g-2006-grand-vitara/22270-changing-fog-light-parking-light-bulbs.html

        Ai niin, unohdin että bensa ja diiseli saattaa olla eri asia...tietty voi olla et -09 on eri umpiot!? Tuskin kuitenkaa!


      • GV06
        suzukilla. kirjoitti:

        Näinköhän pitää lokareita irrotella 06:sta! Minulla on 09 ja ajovaloja ja parkkeja on saanut vaihdella jo parikin kertaa. Jaa-a, tarkemmin muistellen ajovalot on vaihdettu kaksi kertaa molemmat, mutta yksi parkki tähän mennessä. Ja ihan vaan yläkautta!!!

        Mistä näitä ihme örveltäjiä riittää? Jos jossain autossa lokari pitääkin irrottaa, ei se tarkoita että jokaisessa se niin pitää tehdä!

        Olisiko oheisessa linkissä sekoitettu sumuvalot ja parkit! Minulla noissa sumuvalojen paikalla ei ole mitään (perusmalli) ja parkit ovat ajovalojen yhteydessä samassa umpiossa, jonne yltää kyllä yläkautta.

        http://www.suzuki-forums.com/2g-2006-grand-vitara/22270-changing-fog-light-parking-light-bulbs.html

        Kiitos linkistä! :) (http://www.suzuki-forums.com/2g-2006-grand-vitara/22270-changing-fog-light-parking-light-bulbs.html)

        Auttoi mun -06 bensa 2.0 GV:n 5 ovisessa parkkivalojen vaihtoon. Riitti, että lokarin 7 klipsiä irrotti ja yhden ruuvin. Lokari putoo alas. Sitten pääsee käsiksi parkkivalopidikkeeseen, Irtoo ihan pyöräyttämällä muistaakseni vastapäivään. Just tossa linkin toka vikassa kuvassa (inside front fender parking light.jpg) kuva parkkivalon johdosta/pidikkeestä, joka menee umpioon. Tota pyörättämällä se lähtee, johtoa ei tarvitse irrottaa. Ei iso vaiva sitten loppujen lopuksi.

        3 ovisessa vai oliko se 1,6sen kone niin se taisi onnistua ihan yläkautta jos en nyt väärin muista omistajankirjaa.

        Täytyy varmaan ensi kerralla vaihtaa ledit tilalle.


      • GV06 DDiS
        GV06 kirjoitti:

        Kiitos linkistä! :) (http://www.suzuki-forums.com/2g-2006-grand-vitara/22270-changing-fog-light-parking-light-bulbs.html)

        Auttoi mun -06 bensa 2.0 GV:n 5 ovisessa parkkivalojen vaihtoon. Riitti, että lokarin 7 klipsiä irrotti ja yhden ruuvin. Lokari putoo alas. Sitten pääsee käsiksi parkkivalopidikkeeseen, Irtoo ihan pyöräyttämällä muistaakseni vastapäivään. Just tossa linkin toka vikassa kuvassa (inside front fender parking light.jpg) kuva parkkivalon johdosta/pidikkeestä, joka menee umpioon. Tota pyörättämällä se lähtee, johtoa ei tarvitse irrottaa. Ei iso vaiva sitten loppujen lopuksi.

        3 ovisessa vai oliko se 1,6sen kone niin se taisi onnistua ihan yläkautta jos en nyt väärin muista omistajankirjaa.

        Täytyy varmaan ensi kerralla vaihtaa ledit tilalle.

        Eiks muka 2.0 bensa malliinka pääse yläkautta, kävin vuosi sitten bensaa koeajamassa ja konehuone oli niin tilava et oisin voinnu olettaa et yläkautta parkkivalonki pystyy vaihtaan!???
        DDiS mallissa parkkivaloo ei kyl yläkautta vaiheta ku se niin pirun ahdas.


      • GV -09 2.0 B
        GV06 DDiS kirjoitti:

        Eiks muka 2.0 bensa malliinka pääse yläkautta, kävin vuosi sitten bensaa koeajamassa ja konehuone oli niin tilava et oisin voinnu olettaa et yläkautta parkkivalonki pystyy vaihtaan!???
        DDiS mallissa parkkivaloo ei kyl yläkautta vaiheta ku se niin pirun ahdas.

        Ei pääse. 2.0 bensamallissa konehuoneessa mukavasti tilaa, mutta parkkipolttimeen pääsee käsiksi ainoastaan alakautta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1878
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1782
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1271
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1152
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1085
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1031
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe