Mitä mieltä ootte neste hiirosen kotipizza palveluista? Olen muutaman kerran käynyt ja jokakerta käsittämättömän hidasta palvelua vaikka ei ole mitään suurempia jonoja niin joutuu odottelemaan käsittämättömän kauan pitzan valmistumista ja muutenkin touhu näyttää olevan melko sähläämistä milloin väärät täytteet ja milloin väärät majoneesit pitzassa.
neste hiironen kotipizza
10
1891
Vastaukset
- Mojoneesit lätylle
Opettele pilkut ja pisteet.
- Minä teen itse pitsa
Ei valittamista, jossain muualla kuin kotipizzassa olen saanut väärät täytteet, kun yhteinen kieli puuttuu.
- Karvakäsi osaa pizzanteo
Ompa vakavaa. Mulla boikotissa Kotipizza, koska siellä huono hinta-laatusuhde.
- edelleen teen itse
Karvakäsi osaa pizzanteo kirjoitti:
Ompa vakavaa. Mulla boikotissa Kotipizza, koska siellä huono hinta-laatusuhde.
Kotimaisuus maksaa ja kotipitzza ketjussa yrittäminen on myös kallista.
En halua suosia myöskään pizerioita, jotka eivät hoida esim. vakuutusmaksujaan tai käyttävät tätä meidä kannustin-, ja muita yrttämisrahastoja hydykseen.
Ei tarvitse kuin säännöllisin välein vaihtaa yrittääjää ja taas valtio maksaa
" yrittämisestä" - Kateus pois nyt!!
edelleen teen itse kirjoitti:
Kotimaisuus maksaa ja kotipitzza ketjussa yrittäminen on myös kallista.
En halua suosia myöskään pizerioita, jotka eivät hoida esim. vakuutusmaksujaan tai käyttävät tätä meidä kannustin-, ja muita yrttämisrahastoja hydykseen.
Ei tarvitse kuin säännöllisin välein vaihtaa yrittääjää ja taas valtio maksaa
" yrittämisestä"Kuka siitä hyötyy? -No kuluttaja!
- SPEMPPESUU
ON SE ONGELMA JOS SAA "MIES MAJONEESIT" PITSAN PÄÄLLE!
- Mälli perlusgoni
Koti-pissastako?
- KiusaSeOnPienikinKiusa
nehän spreijaa sitä aina vääräuskoisten pizzaan
- Autoboy
Joo en kovin tiedä pizzoista, mutta härpäkepuolella on äkäinen poika, jolla ei oikein ole asiakaspalveluasennettta. On varmaan omistajan poika kun on saanut pitää työpaikkansa
- hiiriäjaihimisiä
Viisaampi oppisi jo kerrasta, parista, mutta sinä, no...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752