neste hiironen kotipizza

aapo

Mitä mieltä ootte neste hiirosen kotipizza palveluista? Olen muutaman kerran käynyt ja jokakerta käsittämättömän hidasta palvelua vaikka ei ole mitään suurempia jonoja niin joutuu odottelemaan käsittämättömän kauan pitzan valmistumista ja muutenkin touhu näyttää olevan melko sähläämistä milloin väärät täytteet ja milloin väärät majoneesit pitzassa.

10

1870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mojoneesit lätylle

Opettele pilkut ja pisteet.

• Minä teen itse pitsa

Ei valittamista, jossain muualla kuin kotipizzassa olen saanut väärät täytteet, kun yhteinen kieli puuttuu.

• Karvakäsi osaa pizzanteo

Ompa vakavaa. Mulla boikotissa Kotipizza, koska siellä huono hinta-laatusuhde.

• edelleen teen itse
        Karvakäsi osaa pizzanteo kirjoitti:

Ompa vakavaa. Mulla boikotissa Kotipizza, koska siellä huono hinta-laatusuhde.

Kotimaisuus maksaa ja kotipitzza ketjussa yrittäminen on myös kallista.

En halua suosia myöskään pizerioita, jotka eivät hoida esim. vakuutusmaksujaan tai käyttävät tätä meidä kannustin-, ja muita yrttämisrahastoja hydykseen.
        Ei tarvitse kuin säännöllisin välein vaihtaa yrittääjää ja taas valtio maksaa
        " yrittämisestä"

• Kateus pois nyt!!
        edelleen teen itse kirjoitti:

Kotimaisuus maksaa ja kotipitzza ketjussa yrittäminen on myös kallista.

En halua suosia myöskään pizerioita, jotka eivät hoida esim. vakuutusmaksujaan tai käyttävät tätä meidä kannustin-, ja muita yrttämisrahastoja hydykseen.
        Ei tarvitse kuin säännöllisin välein vaihtaa yrittääjää ja taas valtio maksaa
        " yrittämisestä"

Kuka siitä hyötyy? -No kuluttaja!

• SPEMPPESUU

ON SE ONGELMA JOS SAA "MIES MAJONEESIT" PITSAN PÄÄLLE!

• Mälli perlusgoni

Koti-pissastako?

• KiusaSeOnPienikinKiusa

nehän spreijaa sitä aina vääräuskoisten pizzaan

• Autoboy

Joo en kovin tiedä pizzoista, mutta härpäkepuolella on äkäinen poika, jolla ei oikein ole asiakaspalveluasennettta. On varmaan omistajan poika kun on saanut pitää työpaikkansa

• hiiriäjaihimisiä

Viisaampi oppisi jo kerrasta, parista, mutta sinä, no...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      3060
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1147
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1132
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      51
      1025
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      987
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      858
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      837
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      771
    Aihe