Saan lapsen! Mitä tehdä?

teiniäiti kohta!

Moikkelis:) ikää löytyy lähes 14v ja oon raskaana jo todella pitkällä. Selvitän tänään monennella viikolla koska en ole tehnyt raskaustestiä...
Haluisin kuulla muiden teiniäitien kokemuksia:)? Oliko kivaa? Auttoko vanhemmat?

Mun vanhemmat on viel aika yllättyneit ku viime viikolla kerroin mut ne tukee mua 100% ja samoin poikaystäväni. Poikakaverini on 16v ja aiomme mennä kihloihin kun vauva syntyy. Mitä muut teiniäiskät on tehneet? Tuskin kukaan poikkis jättää kun saa vauvelin..
Äiti ja iskä ostaa vaipat ja hoitaa sitä yöllä ja sillon kun oon koulussa ettei koulunkäynti kärsisi. Ne haluu mulle hyvät opinnot ja ne on muutenki hyvin nht kasvattanu:)

6

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellasta :)

      Et oo tehnyt raskaustestiä?
      No oletkos käynyt neuvolassa, sillä jos siellä ei tiettyyn viikkoon mennessä käy niin jää kaikki tuet saamatta.. Ja ultrassa olet käynyt kun tiedät lapsen sukupuolen?

      Teiniäiti olen kanssa, sain lapsen päivää vaille 17w eli 16-vuotiaana. Ja totta kai se lapsi on ihana ja maailmaa mullistava asia, tuo mukanaan niin iloa/rakkautta mutta myös vastuuta ja valvottuja öitä jne.. Vanhemmat auttoivat alussa noiden tarvikkeiden ostossa kun asuin kotona, mutta muutin nyt omaan kämppään ja itse makselen vuokran ja vauvan vaipat,vaatteet sun muut. Ja kun omassa kämpässä asustelen,olen lapsen kanssa kaksin, eli vanhemmat joskus käyvät kylässä ja katsovat kerran viikossa ratsastustunnin ajan vauvaa,muuten hoidan yksin. Niin,ja lapsen isä ei ole mukana.
      Kannattaa nyt pikkuhiljaa ottaa selvää niistä viikoista ja sinne neuvolaan mennä jos et sitten ole käynyt jo..

    • Miesope

      Avaus on TOIVOTTAVASTI vain vitsi.

    • ,,,,,,,,,,,,,

      Provoa taas pukkaa;((((

    • Huolestunu!

      Tämmönen juttu ei nyt edes kuulosta todelta..mistä ensinnäkin tiedät vauvan sukupuolen,koska se tarkoittaisi että olet käynyt neuvolassa, ja se sitten taas tarkottaa että raskaustesti on tehty ja viikot tiedossa. Mutta joo kasvappa tyttönen vähän vielä ja ota asiasta paremmin selvää ennenkuin tulet keksimään tuollaista... Ja jos asia sitten pitääkin paikkansa niin sinuna olisin tehnyt abortin, mutta jos ei oli koulu kesken tai ei niin sinun pitää ottaa vauvasta vastuu eikä lykätä sitä vanhemmillesi! Vanhemmuus tuo vastuuta ja siitä pitäisi pitää kiinni, eikä leikkiä, olet vielä itsekin lapsi!

    • huoh..

      HEI KAIKKI, toi kuulostaa niin trollilta ettei vois olla ilmiselvempi!
      ÄLKÄÄ VAIVAUTUKO VASTAAMAAN.

      ESIM. "Tuskin kukaan poikkis jättää kun saa vauvelin.. Äiti ja iskä ostaa vaipat ja hoitaa sitä yöllä" PALJASTAA HÄNET.

    • minnemaailmaonmenoss

      "äiti ostaa vaipat"

      ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      3016
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2761
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe