Jukuuriiit - KooKoo YYYYKKSSIIIIIIIIIIIIIII - KAAAAAAKKSSSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Raportit paikan päältä kertoivat että Kalevankankaan lato vaikeni kunhan KooKoo oli juhlat juhlinut. Jätkät tuli vielä kopista kiittämään faneja!
DEN GLIDER IN!
4
96
Vastaukset
- 51
hyväää äijät!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- mies savosta
SaPK0 on kuitenkin mestari.
- VaasanMaila
Onhan se. Todellinen Miracle on Ice. Kun sarjan kalleimmilla pelaajilla operoinut porukka voittaa jatkoerässä pronssiottelun. Ja vielä jätkät tulee kopista kiittämään faneja! Miten ne kehtas?
Meidän jätkät tuli muuten eilen kiittämään faneja. Missäs teidän jätkät oli eilen? Ai niin, kesälomilla.
Tuntu jotenkin tutulta tää kouvolalaisten konttaus ja kuinka ollakaan, vuosi sitten olin kirjoittanut tuon allaolevan. Mikään ei ole muuttunut.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9717023#comment-48616150
Kookoo jatkoi taas kouvolalaista konttaamisen kulttuuria.
Mitä kookoo on koskaan Mestiksessä voittanut?
Ei mitään. Piste. - ihan normi kevät
Kookoo konttaa.
Rämö sulaa.
Puurula vertyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440