Eräs ihminen murjottaa kokoajan, on onnellinen vain niinä hetkinä kun saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta. Taitaa olla hullu?
Mikä mielisairaus?
15
127
Vastaukset
- LK
Joo, hullus se on.
- Järkeä päähän
:D
Taitaa olla epätoivoinen sinkku ja läheisriippuva...
- 5+2=7
"Taitaa olla epätoivoinen sinkku ja läheisriippuva.."
*Naurua...*,
edelleen naurattaa...kiitos tästä...
- fzgjzj
Hulluhan sen täytyy olla ku onnellinen on sillon kun saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta.
Minun logiikalla kaikki ihmiset on jollain tapaa hulluja...minäkin. Hulluhan ei ole koskaan hullu omasta mielestään, vaan jonkun toisen mielestä, joten...
asia riippuu pitkälti siitä, mistä suunnasta sitä tarkastelee.- 14+18=32
dizel kirjoitti:
Minun logiikalla kaikki ihmiset on jollain tapaa hulluja...minäkin. Hulluhan ei ole koskaan hullu omasta mielestään, vaan jonkun toisen mielestä, joten...
asia riippuu pitkälti siitä, mistä suunnasta sitä tarkastelee.Niin hulluilla on halvat huvit...
jos ei ole muuta naurun aihetta niin nauravat itselleen...
- JK
TAITAA OLLA HULLU
- 6+14=20
joo asia on myönnetty jo ja nauramalla oikeaksi todistettu...on se...
- <dgjgj
se täällä parhaiten nauraa jolla viikonloppupullossa kovimmat promillet on.
- tietovisa
Oliko tuo viiden pisteen vihje?
- 8+9=17
Siis oikeesti kun tulin tänne palstalle...niin alkuun paheksuin näitä hulluja aloituksia, mutta nämäkin kyllä puolustavat paikkaansa täällä...kaiken "vakavan" keskellä...
saavat nauramaan...
T. 50 epätoivoinen sinkku ja läheisriippuva...hih... - tietovisa
8+9=17 kirjoitti:
Siis oikeesti kun tulin tänne palstalle...niin alkuun paheksuin näitä hulluja aloituksia, mutta nämäkin kyllä puolustavat paikkaansa täällä...kaiken "vakavan" keskellä...
saavat nauramaan...
T. 50 epätoivoinen sinkku ja läheisriippuva...hih...Juu, ilman huumoria ei kyllä pärjäis, en minä ainakaan tulematta vielä hullummaksi kuin jo on. Mutta rajansa kaikella, pelkkää huulenheittoakaan ei aina jaksa.
- Järkeä päähän
Se tarvii seksiä! JA SE EI OLE VÄÄRIN! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522