Haluaisin vain pitää naista kädestä kiinni, silittää tukkaa, nukkua nainen vieressä nainen kainalossani, pussata ja halailla jne. Mutta koska seurustelukumppania ei löydy niin tätä läheisyyden tunnetta saa vain hakemalla baarista pubiruusuja ja panemalla niitä. Jos en anna munaa niin nainen alkaa raivoamaan. Ja homoksi haukkumista kuulee heti jos selittää että tahtoisi vain paijailla. Joudun siis vasten tahtoani harrastamaan seksiä. Naiset eivät ymmärrä läheisyyden kaipuusta mitään.
Baarin naiset ja paneminen
66
6159
Vastaukset
- Invisible boy
Ne raiskarit!
- n32
Itse etsisin juuri kaltaistasi miestä. Tuollaisia miehiä harvoin löytää. Yleensä kaikki haluavat vaan seksiä. Itse kaipaisin ystävyyttä, läheisyyttä ja turvallisuutta. Olen siis loppuelämäni yksin.
- etsin kunnes löydän
Tietäisitpä miten olen etsinyt kaltaistasi naista! Seksin tarpeen voi tyydyttää vaikka olisi yksinkin mutta sitä läheisyyden ja hellyyden kaipuuta, minkä puute aiheuttaa lähes fyysistä kipua on mahdoton tyydyttää yksin. Jos tämä yhtään lohduttaa niin kerron että olet nuori ja Sinulla on elämä edessä ja uskon ja toivon että löydät (jos et minua) niin jonkun toisen jolta saat hellyyttä,läheisyyttä ja turvallisuuden tunnetta joka voi kehittyä tunnetilaksi jota rakkaudeksikin kutsutaan.
- n32
etsin kunnes löydän kirjoitti:
Tietäisitpä miten olen etsinyt kaltaistasi naista! Seksin tarpeen voi tyydyttää vaikka olisi yksinkin mutta sitä läheisyyden ja hellyyden kaipuuta, minkä puute aiheuttaa lähes fyysistä kipua on mahdoton tyydyttää yksin. Jos tämä yhtään lohduttaa niin kerron että olet nuori ja Sinulla on elämä edessä ja uskon ja toivon että löydät (jos et minua) niin jonkun toisen jolta saat hellyyttä,läheisyyttä ja turvallisuuden tunnetta joka voi kehittyä tunnetilaksi jota rakkaudeksikin kutsutaan.
Kiitos. Toivotaan parasta.
- hipsuhillevi
n32 kirjoitti:
Kiitos. Toivotaan parasta.
Tässä sivullisena sanoisin, että miksette vaihtaisi yhteystietoja. Kaikkea hyvää molemmille.
- n32
hipsuhillevi kirjoitti:
Tässä sivullisena sanoisin, että miksette vaihtaisi yhteystietoja. Kaikkea hyvää molemmille.
Kiitos myös sinulle vastauksestasi. Olen tullut niin monta kertaa pahasti loukatuksi sen takia, kun en ole seksuaalisesti kovin aktiivinen. Minulla ei ole enää oikein voimia yrittää enää mitään. Olen jo luovuttanut tämän asian suhteen.
- 6
n32 kirjoitti:
Kiitos myös sinulle vastauksestasi. Olen tullut niin monta kertaa pahasti loukatuksi sen takia, kun en ole seksuaalisesti kovin aktiivinen. Minulla ei ole enää oikein voimia yrittää enää mitään. Olen jo luovuttanut tämän asian suhteen.
Vaihtakaa niitä numeroita kuitenkin. Ei siinä paljoa menetä.
- setti
Ai haluaisit pubihoron maineen hankkineen miehen. On raukan ollut ihan pakko panna kaikkea mikä liikkuu.
- puunkarahka
n32 kirjoitti:
Minä taas toivoisin löytäväni sen koko paketin: sekä hellyyttä että seksiä. Monipuolista läheisyyttä (henkistä ja fyysistä) pitäen sisällään myös siis laadukkaan seksielämän vain sen yhden kanssa.
Että oltaisiin niin mieluisia toisillemme niin monin tavoin sen miehen kanssa, ettei tulisi kummallekaan mieleenkään haikailla muualle.
Se olisi varmasti todella hienoa se.
Mutta en pidätä hengitystäni sitä toivoessani. Suoraan sanottuna elämä on tarjonnut niin paljon muita upeuksia, etten aio kellekään siitä valittaa, jos jään pysyvästi tuosta onnesta ilman.
- yksin kotona
Olishan se kivaa halata, pussata ja nukkua naisen vieressä ennen kun kuolee mut eipä taida toteutua.
- 20
En tiedä, usko tai älä mutta siihenkin touhuun kyllästyy ajan mittaan.
- 35v ja yhä yksin
Muuten sama mutta en kyllä hae baarista mitään pubiruusuja.
- j k
ninkö
- siemenet kylvetty
baarin naiset on traumaattisia juoppoja ja luulevat että joka kolli pystyy nussiin niitten kropsu räpylää.
elävät omissa harhoissaan.- kake iivari
myrkky ja paska neuroosiloissa olet taliaivo! p.0405165477
- m35vpaskajaakko
Itte olen tälläisille parille ruusulle sanonut, että pitääkö sitä heti panna! Homoks heti väittivät! Ikäeroa oli meillä noin 10v. Olisi voinut enempi kiinnostaakin, mutta eipä heitä sitten. Enempi seuran mielessä olin ja sitten ehkä enempi, noh olkoon...
- Yleinen vuodattaja
Munan perässähän iso osa naisista siellä on. Itse en ole pariin vuoteen käynyt baareissa. Joukossa on tosiaan liuta naisia, jotka ovat ihan hukassa ja hakevat vain seksikumppaneita. Jostakin muualta olisi kiva löytää rakkauteen kykeneväinen nainen.
- ..n30..
Ja vielä suurempi osa MIEHISTÄ on baareissa vain ja ainoastaan pil..lun perässä, kun haetaan vaan sitä yhdenyön panoa.
- Yleinen vuodattaja
..n30.. kirjoitti:
Ja vielä suurempi osa MIEHISTÄ on baareissa vain ja ainoastaan pil..lun perässä, kun haetaan vaan sitä yhdenyön panoa.
Olen kuullut, että miehissä varmaan enemmän sellaisia. Ite en eti panoseuraa, joten eipä se baari ole hyvä paikka etsiä parisuhdetta. Toki läheisyys ja rakastelu tulee sitten myöhemmin, mutta vain luotettavassa suhteessa.
- ei kaikki........
just ja valtaosa naisista tuomitsee KAIKKI miehet pillun perässä juoksijoiksi.
Yritin olla ystävä naiselle, mutta ei siitä tullut mitään jatkuvien epäilyiden ja kiukuttelun takia. - yksin kotona
No niin suurimmalla osalla naisista on paljonkin ennakkoluuloja. Sen takia ei ne halua tutustua kenenkään kun luulevat et kaikki haluu vaan pil..lua
- :P
Pätee minuun.
- Marimikasenytolikaan
tuokin on NIIN totta!!!
- ei kaikki.......
Siinä onkin todellinen ylpeilyn aihe.
Epäile kaikkia, hienoa jatka samaan tapaan. - ei kiitos baarielämä
Suurin osa sekä miehistä että naisista käy baareissa vain sen yhden asian takia. Multa meni jonkin aikaa ennen kuin tajusin, että koska olen ihan toista maata niin ei todellakaan kannata käydä baareissa ollenkaan. Miehet ehdottelee törkeyksiä ja naiset on siellä tyrkyllä. Yöks. Miksikäs sitä muuten lihatiskiksi kutsuttaisiin. Mä etsin just aloittajan tyyppistä miestä. Läheisyys ja turvallisuus on tärkeimpiä asioita suhteessa.
- ei kaikki.......
Niin, itse olen viimeisen 18 vuoden aikana ollut baarissa ehkä kuusi kertaa ja mitään en koe menettäneeni. Koskaan en kenellekään ole sopimattomia ehdotellut enkä niin tule tekemään tulevaisuudessakaan.
Mutta paikasta riippumatta tunnen olevani läpinäkyvä ja ulkopuolinen. - 1000cc...2300cc...
se vaan tahtoo olla että se läheisyys kun ei kestä montakaan vuotta jos ei kuukausiakaan, sillä ihminen kyllästyy vähän niin kuin autoon tai moto pyörään, pitää vaan etsiä tehokkaampaa ja kauniimpaa!
- kake iivari
myrkky ja paska neuroosiloissa olette heh heh heh saatanan taliaivot! p0405165477
- kake iivari
myrkky ja paska neurosiloissa ja äitsä ja sukukunnan neuroosiloissa olet taliaivo! p.0405165477
- lfdgjsofdv
mikäs homo kake se siellä huutelee :D
- tuli vaan mieleen
kake iivari taitaa olla neuroosiloissa!
- kiva mies minulle_
MInulle ja tilaukseen tollainen mies :) Olisi vaan ihanaa makailla vierekkäin jutella ja pussailla ja nukkua kainalossa. Mutta totuus on aina toinen jos baarista seuraa hakee :/
- mikä kiva?
Siis tuoko mies vaikutti sinusta kivalta? Kuulostaa ainakin omaan korvaani aika oudolta tuo "pakkohan niitä naisia sitten oli panna" ja muutenkin että hakee sitten niitä munankipeitä pubiruusuja itselleen mieluummin kuin etsisi oikeasti hyvää naista itselleen. Mielestäni tuo mies ei kuulostanut yhtään mukavalta...
- slfdklskdflskjgkdgks
Sori mä luin että kives mies sinulle... =D =D
- mietin vaan
eikö se suuteleminen sitte ala panettaa.itelläni oli vaikeeta irrottautua ihanasta suutelijasta,oisin kyl vieny himaan sen,mut selvis,et se on varattu.ja pakenin paikalta.
- gsmr
Minä käyn ainakin baarissa tunnelman, musiikin, keskusteluseuran (siksi ei liian kovaa sitä musiikkia) ja tarjoilujen takia. Tuo ei ollut mikään tärkeysjärjestys - myönnän, että juomatarjoilut nousevat toisinaan loppuillasta liian suureen rooliin...
Mutta olenkin naimisissa.- lmlmlmlmlm
Samat sanat..käyn tanssin, musiikin ja karaoken takia ravintolassa, mutta yritäppä selittää asiaa pil..un perässä juoksijalle, jolla ei oo muuta mielessä..Kuitenkin-oon saanu ihan rauhassa lähteä kotiin, ei ole kukaan väkisin tunkenut mukaan, onneksi.
- Marijuu
Voi kulta pieni...
olet niin aito ihminen, että saat sen aidon rinnallesi 12/12 - Metsästäjä mies
Kyllähän suurin osa naisista on baaritiskillä tyrkyllä. Kunnon menoa ja ns. panoa vailla.
Lapsia joka sormelle. Erotaan ja taas uusi haussa ja maha pystyssä. Siinä se totuus naistä naisista.
Miehillehän metsästys on tuttua ja panonkohde vaan vaihtuu. Mieshän on metsästäjä ja naisen kaataja luonteeltaan.
Jostai syystä nainen on omaksunut saman elementin sillä erolla , että vielä tekee lapsia jokaiselle astujalle ja kuka muu siitä kärsii kuin lapsi!- Friikkikö?
Valitettavasti näin on aika useidenkin naisten kohdalla nykyään. Mulle kaverit vinoilevat, että olen "vanhanaikainen siveydensipuli". Mutta en vain pysty harrastamaan mitään yhdenillan juttuja, ei sovi mulle.
- 17
Friikkikö? kirjoitti:
Valitettavasti näin on aika useidenkin naisten kohdalla nykyään. Mulle kaverit vinoilevat, että olen "vanhanaikainen siveydensipuli". Mutta en vain pysty harrastamaan mitään yhdenillan juttuja, ei sovi mulle.
Harvoin niistä yhdenillan jutuista nauttii, ellei kyseessä ole sitten todella pantavan näköinen lyyli.
- M.M.
Voi kun tuollaisia miehiä olisi enemmän! Eipä ole omalle kohdalle sattunut. Miehet haluavat vain seksiä ennenkuin on edes tutustuttu ja minä etsin seurustelukumppania enkä todellakaan halua hypätä heti sänkyyn.
- provo
Provo.
- Sonja'
Olin kerran vieraassa kaupungissa ja ilman yöpaikkaa. Istuskelin yhdessä kuppilassa siihen asti kun se meni kiinni. Yks mies tuli juttelee ja kyselee ja pyys mut yöks. Sanoin, että haluan vaan nukkua en mitään muuta. Se sano että saan oman patjan ja olla rauhassa.
No, iltateet juotiin ja mies alko riisua vaatteitaan ja sano että tule vaan hänen viereen ja vinkkas sänkyään.
Mua rupes ahistaa ja pelottamaan koko tilanne.
Sanoin sit, että mun pitää lähtee ja hyökkäsin äkkiä pois sieltä.
Kävelin sit loppuyön katuja ja välillä huilasin jossain.
En uskalla lähtee enää tuntemattomien luo yöks.- fiksu teko
Ei kai se muuten olis viereen pyytäny jollei pimppi olis mielessä ollut. Oli varmaan viisainta et lähdit pois.
- -
fiksu teko kirjoitti:
Ei kai se muuten olis viereen pyytäny jollei pimppi olis mielessä ollut. Oli varmaan viisainta et lähdit pois.
Harvemmin herrasmies tarjoaa muuta kuin puhelinnumeroa. Tietty sitä voi ohimennen tarjota yöpaikkaakin, mutta itse en välttämättä luottais tuntemattomiin, olin sitten itse yökylässä tai kutsun jonkun yökylään. Sitä ei ikinä tiedä millanen sarjamurhaaja tai raiskaaja toinen henkilö on jos sen pyytää yökylään. Eikä nää palottelusurmatkaan ole nykypäivänä pelkästään Ameriikan juttu kun lehdissäkin on näistä juttua vähän väliä.
- dilemmallista
Niin, ei baareista kannata haliseuraa yrittää haeskella. Toisaalta eipä sitä yhtä suorasti varmaan mistään muualta pysty yrittää hakea. Nettiin jos laittaa haliseura -ilmoituksen, niin varmaan ajatellaan, että jokin häiriintynyt seksuaalirikollinen haeskelee hyväuskoista saalista.
Itse olin lähellä laittaa joskus johonkin teksti-tv seuranhakuun uni/haliseuran hakua muutamaksi yöksi, mutta epäusko valtasi mielen. En usko, että kukaan uskaltaisi vastata moiseen ilmoitukseen, paitsi pelleilijät. - Ruusut etsivät panoa
Näitä pubiruusuja ei kyllä selvin päin kehtaa edes panna. Ovat sen verran etovia. Onhan tuo tiedossa että lähes kaikki baarissa käyvät naiset ovat etsimässä panoa.
Mutta vakavaan parisuhteeseen ei suomalaista "ruusua" saa. :) Pitää olla tuhma, renttu mutta kiltti mies. :D- seri52
On se aika jännä juttu, että kaikki naiset vain hakevat jotakin oksettavaa miestä kuin sinä panemaan itseään.
Olen itsenäinen nainen ja voin mennä kapakkaan oluelle samalla tavalla kuin sinäkin. En ole mitenkään halukas mihinkään. Vaikka miehet haluaisivatkin.
No sittenhän saan kuunnella juttuja, että se on lesbo...yms.
Antaisitte naisten olla kapakassa rauhassa, ettekä olisi tunkemassa itseänne viereen. Se, että Suomessa on naisetkin tottuneet käymään ravintolassa vaikkapa yksin ja vaikka muutamalla oluella.
Ilman, että siihen niitä kapakan miehiä tarvittaisiin. Eli jättäkää naiset rauhaan, ne kyllä ovat sen ansainneet. Eikä kaikki naiset ole niin kyrvänkipeitä. vaikka kieltämättä välillä maistuukin!
- :(((
Hyvä kirjoitus ei siinä mitään...
Nykyään miehet ovat mielestäni liiankin tunteellisia.
Nykyään naiset ajattelee putkiaivoilla ja miehistä on tullut naisia. - ~§₩¶
Nainen haluaa munaa, mies pillua. Tosiasia. Näin pitääkin tehdä kaikkien. Haliseurat vain lapsille. Jos mies impotentti=0, Nainen pihtaa=0. Se jolla on pillu määrää mitä tehdään.
- sinivuokko
olipas tekstejä ja mielipiteitä. Ei kai elämä noin mustavalkoista ole, mistä sen rakkauden löytää ? Jos baairissa vain seksiä haetaan ja netissä on sitten syrjäytyneet reppanat tai iseriitoiset elämäntapaintiaanit. Niin mistä löytää ??
- 12312
Ei mistään, sehän se ongelma on.
- dfkdhjskjfds9099
No mitä se sellanen silittely on ihan nynnerö touhua ei kun panoa !!!!! Ei naiset nykyäään tyydy pelkkään silittelyyn varsinkaaan kun te miehet ette osaa sitä tehdä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- xzcknxzkcnfxkz45
30 kymppiset miehet haluavat silitellä voih voih kyllä oli toista minun aikaan kun olin 30 v silloin pantiin niin p********
- hohhoijaa klkjlkl
Hohhoijaa. Olen kolmikymmpinen nainen ja ikäni käynyt baareissa, eikä ole koskaan tullut edes mieleen etsiä sieltä yhden yön seuraa. "Tyrkyllä" olen kyllä ollut siinä mielessä, että olen toivonut löytäväni sieltä fiksun miehen seurustelukumppaniksi ja avioliittoon. Nyt tosin ymmärrän, miksei ole tärpännyt, jos kaikki miehet luulevat baarissa olevien naisten olevan vain seksin haussa.
En täysin edes käsitä, miten joku voi luulla naisen olevan kiinnostunut "munasta". Sehän on ihan vitsi, että nimenomaan miesten maailma pyörii sen ympärillä. Oikeastiko joku luulee, että naisia voisi "muna" vähempää kiinnostaa, halojaa... 99,9% naisista etsii baarista ihmissuhteita, ei seksiä. - nnainenn1
Olet tainnut sitten tutustua vääriin naisiin! Ite olen sinkkunainen ja viime aikoina kun ollaan tyttökavereiden kanssa käyty yökerhoissa tanssimassa ym niin kyllä mä olen ainakin tutustunut normaaleihin fiksuihin miehiin, ketkä eivät juokse vain p*llun perässä.. Olen vieläki yhteyksissä heihin. Aikasemmin kyllä meni hermot, kun vain p*llun perässä juoksiat tulivat iskemään..ja ainakin itse tunnistan heti kuka haluaa mitäkin!
Kannattaisko ensin, ennen kun hyppäät sänkyyn heidän kanssa niin vähä tutustua/jutella...Katot millanen se on..Jos vaikuttaa idiootilta/epäasialliselta jne niin sillon kannattaa sanoa sille heti good bue! Ellet halua vain p*llua häneltä... - munakenno
Tunge muhun paksua ja kovaa munaa.
- Tankoa mekkoon
Kyllä ne naiset alkaa olla miesten kaltaisia kapakissa. Kunnon panoa ja melaa mekkoon meiningillä. On varattua, vapaata tai sitten jo kypsempää mammaa usealla kakaralla ja kaikki eri miehille.
Mihin tämä maailma oikein menee. Kertapanot ja se siitä. Miehethän ovat tehneet tätä metsästystä aina mutta nyt tekee naisetkin samaa. Naisista tullut yhtä härskejä näiden femakkojen toimesta.
Tehdään ulkomaanmatkoja ja bongataan rakastajia sekä kotimaassa etsitään tummia miehiä leikittelemään. Mutta toisaalta Suomineito on jotenkin reppana ja höynäytettävissä koska nämä miehet tavoittelevat vain taloudellista etua ja vain sitä "panoa" ei sen enempää.
Kyllä siellä kapakissa juostaan vain sen hattaran ja sauvan perässä. Petetään puolisoa sen minkä ehditään.- pervohillevi
Naiset ei oo vaan aiemmin päässeet näyttämään pervoa puoltaan.
- tyutyutyuytu
sua vaan ottaa kupoliin kun olet iniin surkea ettet pääse noihin meininkeihin mukaan
mun mielestä ollaan menossa luonnolliseen suuntaan ilman typeriä ja vahingollisia pariutumissääntöjä
kaikki naiset voivat valita niiden parhaiden urosten joukosta jonkun jälkikasvua siittämään, ja kelpaamattomat roskamiehet tekevät hiki hatussa töitä yhteiskunnan elättämiseksi
kaikkien elämän ei ole tarkoituskaan olla nautittavaa, se on tavoiteena vahingollinen
ihminenkin on eläin eikä muuuksi muutu
- 6+4=10
Miksi etsit paijausseuraa BAARISTA?
Syytä vaan ittees, nyt oot kuule ihan väärässä paikassa. :DDD - Tyhmätyhmenpityhmin
Kyllä on tyhmä aloittaja kun ei tajua yksinkertaista asiaa. Luulisi että jo aikuinen mies vihdoin ja viimein osaa käyttää omia aivojaan ja tajuaa että nainen on syntyjään psykopaatti, sairas, hullun pakkomielteinen. Itse tajusin tuon asian jo hyvin nuorena. Olen pitänyt akkoja aina tyhminä ja sitä he kyllä ovat. Tarviiko niiden akkojen kanssa olla ylipäätään tekemisissä. Tarviiko miehen alentua saman tyhmyyden tasolle kuin nainen. Itse en tuohon samaan periaatteiltani edes kykene.
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa! - pilviveijari
Elä vaan omassa harhamaailmassasi. Turvallista naisetonta matkaa sinulle.
- Hytggy
Kyllähän tavara pitää testata ennenkun rupee muita sitoumuksia tekemään, sehän on selvä.
- senkin siat
Itse naisena en jaksa edes paljon ulkona käydä, sillä harvassa tuntuvat olevan sellaiset asialliset ravintolat ja yökerhot, missä joku julli ei tarraisi kiinni perseeseen tai samantien ehdottelisi jatkoille lähtemistä. Homobaarit lähes ainoita missä edes viitsii käydä ja saa olla rauhassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle312562Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362541Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331845Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121688- 1501506
- 731358
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231108Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271093