Huomenna sunnuntaina 11.3. aloittaa nuorille suunnattu tv7plus. Se on netissä näkyvä tv7:n rinnakkaiskanava. Hyvä juttu nuorille!
Vastaukset 6
- nettix23
odotan mielenkiinnolla että www.tv7plus.fi jakaa laadukasta ohjelmaa.
- onnea sinnecrert
katupaimen ihan kiinnostava, sekä underground c.
- pelkaapahinta
Toivottavasti kanavalle EI TULE näitä rukoilu ja hihhulointiohjelmia lisää.
kun puhuivat että olisi ja sitten moinen ohjelma voisi jatkua tuntitolkulla
Ettekö ymmärrä ettei se fiilis mikä teillä siellä on, välity katsojalle.
ihmiset katsovat sitten vain hämillään ja pitävät hulluina idiootteina kaikkia uskovia.
mielummin asiaohjelmia jotain kiinnostavia ajankohtaisia asioita!!
jalat maahan ja järki päähän. Jeesukseen uskominen ei tarvi olla sitä että hurmostellaan, eikä ajatella kriittisesti, lisäksi kun tehdään tv tai webjuttuja niin täytyisi ajatella myös esteettisesti. - katsotaanpas
katoin täs yksi päivä ja tuli jokin livekeikka jossa joku tummaihoine nainen lauloi, oli tosi hyvä. sitä ennen oli joku keskusteluohjelka jos n.30v ihmiset keskusteli, kerrankin nuorempaa vökeä ja hyvää keskustelua.
- TV7FANI
TV7plussalla on hyvin tasokasta ohjelmaa... ja fiilis välittyy katsojille... vai mitä sanotte esim. Come Home Livestä? http://patmos.studio24.fi/ohjelmat/come_home_live/15
olen uskova enkä pidä sellaisesta ryhmäshowsta jossa kaatuillaan ja esitetään.
Olen kerran kaatunut itse aidosti kun sähkö meni läpi mutta 80% kerroista on stiä että yritetään töniä nurin ja sitten hihhulit kaatuilee vapaaehtoisesti.
Järkikäteen, pitää olla uskottava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta682980- 951196
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil3141179Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii3551106Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O631037Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77883- 77842
- 91760
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty64752Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty32719