tv7plus

tv7plus

Huomenna sunnuntaina 11.3. aloittaa nuorille suunnattu tv7plus. Se on netissä näkyvä tv7:n rinnakkaiskanava. Hyvä juttu nuorille!

6

381

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettix23

odotan mielenkiinnolla että www.tv7plus.fi jakaa laadukasta ohjelmaa.

• onnea sinnecrert

katupaimen ihan kiinnostava, sekä underground c.

• pelkaapahinta

Toivottavasti kanavalle EI TULE näitä rukoilu ja hihhulointiohjelmia lisää.

kun puhuivat että olisi ja sitten moinen ohjelma voisi jatkua tuntitolkulla

Ettekö ymmärrä ettei se fiilis mikä teillä siellä on, välity katsojalle.
      ihmiset katsovat sitten vain hämillään ja pitävät hulluina idiootteina kaikkia uskovia.

mielummin asiaohjelmia jotain kiinnostavia ajankohtaisia asioita!!
      jalat maahan ja järki päähän. Jeesukseen uskominen ei tarvi olla sitä että hurmostellaan, eikä ajatella kriittisesti, lisäksi kun tehdään tv tai webjuttuja niin täytyisi ajatella myös esteettisesti.

• katsotaanpas

katoin täs yksi päivä ja tuli jokin livekeikka jossa joku tummaihoine nainen lauloi, oli tosi hyvä. sitä ennen oli joku keskusteluohjelka jos n.30v ihmiset keskusteli, kerrankin nuorempaa vökeä ja hyvää keskustelua.

• TV7FANI
    • olen uskova enkä pidä sellaisesta ryhmäshowsta jossa kaatuillaan ja esitetään.

Olen kerran kaatunut itse aidosti kun sähkö meni läpi mutta 80% kerroista on stiä että yritetään töniä nurin ja sitten hihhulit kaatuilee vapaaehtoisesti.

Järkikäteen, pitää olla uskottava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      102
      923
    2. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      104
      894
    3. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      52
      671
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      33
      620
    5. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      5
      531
    6. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      46
      525
    7. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      42
      485
    8. Miten tästä pääsee

Ikinä ylitse?
      Ikävä
      54
      478
    9. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      17
      456
    10. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      45
      447
    Aihe