Huomenna sunnuntaina 11.3. aloittaa nuorille suunnattu tv7plus. Se on netissä näkyvä tv7:n rinnakkaiskanava. Hyvä juttu nuorille!
Vastaukset 6
- nettix23
odotan mielenkiinnolla että www.tv7plus.fi jakaa laadukasta ohjelmaa.
- onnea sinnecrert
katupaimen ihan kiinnostava, sekä underground c.
- pelkaapahinta
Toivottavasti kanavalle EI TULE näitä rukoilu ja hihhulointiohjelmia lisää.
kun puhuivat että olisi ja sitten moinen ohjelma voisi jatkua tuntitolkulla
Ettekö ymmärrä ettei se fiilis mikä teillä siellä on, välity katsojalle.
ihmiset katsovat sitten vain hämillään ja pitävät hulluina idiootteina kaikkia uskovia.
mielummin asiaohjelmia jotain kiinnostavia ajankohtaisia asioita!!
jalat maahan ja järki päähän. Jeesukseen uskominen ei tarvi olla sitä että hurmostellaan, eikä ajatella kriittisesti, lisäksi kun tehdään tv tai webjuttuja niin täytyisi ajatella myös esteettisesti. - katsotaanpas
katoin täs yksi päivä ja tuli jokin livekeikka jossa joku tummaihoine nainen lauloi, oli tosi hyvä. sitä ennen oli joku keskusteluohjelka jos n.30v ihmiset keskusteli, kerrankin nuorempaa vökeä ja hyvää keskustelua.
- TV7FANI
TV7plussalla on hyvin tasokasta ohjelmaa... ja fiilis välittyy katsojille... vai mitä sanotte esim. Come Home Livestä? http://patmos.studio24.fi/ohjelmat/come_home_live/15
olen uskova enkä pidä sellaisesta ryhmäshowsta jossa kaatuillaan ja esitetään.
Olen kerran kaatunut itse aidosti kun sähkö meni läpi mutta 80% kerroista on stiä että yritetään töniä nurin ja sitten hihhulit kaatuilee vapaaehtoisesti.
Järkikäteen, pitää olla uskottava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762926
- 601224
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160967- 4959
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57917- 84820
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173810Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e196777Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216733- 7706
- 53667
- 59666
- 62659
- 67646
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21598Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131581Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66549Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32548- 34527
- 55518