tv7plus

tv7plus

Huomenna sunnuntaina 11.3. aloittaa nuorille suunnattu tv7plus. Se on netissä näkyvä tv7:n rinnakkaiskanava. Hyvä juttu nuorille!

6

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettix23

odotan mielenkiinnolla että www.tv7plus.fi jakaa laadukasta ohjelmaa.

• onnea sinnecrert

katupaimen ihan kiinnostava, sekä underground c.

• pelkaapahinta

Toivottavasti kanavalle EI TULE näitä rukoilu ja hihhulointiohjelmia lisää.

kun puhuivat että olisi ja sitten moinen ohjelma voisi jatkua tuntitolkulla

Ettekö ymmärrä ettei se fiilis mikä teillä siellä on, välity katsojalle.
      ihmiset katsovat sitten vain hämillään ja pitävät hulluina idiootteina kaikkia uskovia.

mielummin asiaohjelmia jotain kiinnostavia ajankohtaisia asioita!!
      jalat maahan ja järki päähän. Jeesukseen uskominen ei tarvi olla sitä että hurmostellaan, eikä ajatella kriittisesti, lisäksi kun tehdään tv tai webjuttuja niin täytyisi ajatella myös esteettisesti.

• katsotaanpas

katoin täs yksi päivä ja tuli jokin livekeikka jossa joku tummaihoine nainen lauloi, oli tosi hyvä. sitä ennen oli joku keskusteluohjelka jos n.30v ihmiset keskusteli, kerrankin nuorempaa vökeä ja hyvää keskustelua.

• TV7FANI
    • olen uskova enkä pidä sellaisesta ryhmäshowsta jossa kaatuillaan ja esitetään.

Olen kerran kaatunut itse aidosti kun sähkö meni läpi mutta 80% kerroista on stiä että yritetään töniä nurin ja sitten hihhulit kaatuilee vapaaehtoisesti.

Järkikäteen, pitää olla uskottava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      146
      1820
    2. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      49
      1428
    3. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      77
      1328
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      66
      1328
    5. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      59
      1158
    6. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      29
      1128
    7. Tulisitko kahville..

Jos pyytäisin?
      Ikävä
      67
      944
    8. Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!

Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      934
    9. Siinäpä jäät

Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole
      Ikävä
      78
      802
    10. Tiedätkö että

Olet aika vetävä
      Ikävä
      29
      774
    Aihe