tv7plus

tv7plus

Huomenna sunnuntaina 11.3. aloittaa nuorille suunnattu tv7plus. Se on netissä näkyvä tv7:n rinnakkaiskanava. Hyvä juttu nuorille!

6

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettix23

odotan mielenkiinnolla että www.tv7plus.fi jakaa laadukasta ohjelmaa.

• onnea sinnecrert

katupaimen ihan kiinnostava, sekä underground c.

• pelkaapahinta

Toivottavasti kanavalle EI TULE näitä rukoilu ja hihhulointiohjelmia lisää.

kun puhuivat että olisi ja sitten moinen ohjelma voisi jatkua tuntitolkulla

Ettekö ymmärrä ettei se fiilis mikä teillä siellä on, välity katsojalle.
      ihmiset katsovat sitten vain hämillään ja pitävät hulluina idiootteina kaikkia uskovia.

mielummin asiaohjelmia jotain kiinnostavia ajankohtaisia asioita!!
      jalat maahan ja järki päähän. Jeesukseen uskominen ei tarvi olla sitä että hurmostellaan, eikä ajatella kriittisesti, lisäksi kun tehdään tv tai webjuttuja niin täytyisi ajatella myös esteettisesti.

• katsotaanpas

katoin täs yksi päivä ja tuli jokin livekeikka jossa joku tummaihoine nainen lauloi, oli tosi hyvä. sitä ennen oli joku keskusteluohjelka jos n.30v ihmiset keskusteli, kerrankin nuorempaa vökeä ja hyvää keskustelua.

• TV7FANI
    • olen uskova enkä pidä sellaisesta ryhmäshowsta jossa kaatuillaan ja esitetään.

Olen kerran kaatunut itse aidosti kun sähkö meni läpi mutta 80% kerroista on stiä että yritetään töniä nurin ja sitten hihhulit kaatuilee vapaaehtoisesti.

Järkikäteen, pitää olla uskottava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      73
      4258
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      48
      3193
    3. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      37
      2877
    4. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      34
      2018
    5. Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua

Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      506
      1698
    6. Oletko onnellinen

Kun ei enää nähdä?
      Ikävä
      63
      1614
    7. Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?

Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode
      Tv-sarjat
      48
      1472
    8. Anteeksi

Anteeksi 😭😭😭. Olet rakas❤️. En juo enää liikaa. 😭
      Ikävä
      41
      1370
    9. Minun kultani

Mistä saataisiin sulle hyvät henkselit? 🤗😘
      Ikävä
      68
      1304
    10. Mitäs mieltä

Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho
      Ähtäri
      17
      1266
    Aihe