Mistä johtuu menkkakivut näillä viikoilla? Ei ollut edellisessä raskaudessa. Ei mielestäni supistele, on vaan kamalat menkkamaiset kivut..onko vaarallista ? Kokemuksia?
menkkakivut rv 21
2
1606
Vastaukset
- jfkj
Kannattaa mennä tarkastamaan kohdunsuun tilanne sairaalaan. Itsellä oli (ensarina) jatkunut parin viikon menkkamaista kipua enkä myöskään ymmärtäny mistä oli kyse. Viimein kivut ajoivat sairaalaan ja kohdunsuu jo sormelle auki:/ Mulle sanottiin että vauva luultavasti syntyy ennen aikojaan. Kivut siis olivat supistuksia jotka olivat edistäneet kohdunsuuta ja aukaisseet sen. Jouduin jäämään sairaalaan lepohoitoon, toisin sanoen en saanut liikkua sängystä kun vessaan ja kerran viikossa suihkuun. Makasin viikosta 24 viikkoon 30 jonka jälkeen sain ruveta liikkumaan. Viikolla 32 pääsin kotiin ja vauva syntyi viikoilla 38. Aika oli ihan hirveetä ja maailmani meinasin kaatua. Miks ihmeessä en mennyt aikaisemmin sairaalaan ehkä sitten tilanne olisi saatu selville ennemmin... Samassa huoneessa oli myös äiti joka oli samassa tilanteessa, hänelle lapsi oli toinen. Yhdessä maattiin monta kuukautta ja pelättiin vauvojemme puolesta... :( joten jos olet vielä linjoilla, suosittelisin menemään HETI sairaalaan naistenpäivystykseen jossa tarkistetaan kohdunsuu tilanne...ei todellakaan ole normaalia, ainkaan minulla...Nyt harkitsen vakaasti uskallanko yrittää seuraavaa raskautta, koska tiedän joutuvani uudelleen sairaalaan saman tilanteen takia... :(
- toistajoodotellaan
Kiitos vastauksesta ! Hui rupesi ihan pelottamaan! Taidan soittaa heti huomena neuvolaan ensin. Jostain luin että saattaisi myös olla oire pissatulehduksesta! Minulla virtsa hieman tuoksahtaa vaikka juon vettä 3litraa päivässä. Mutta kiitos, tuo olisi kyllä kamalaa jos noin kävisi kun olen yksinhuoltaja ja kotona jo yksi 3,5vuotias !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862