Janne Vuorinen..

uafaf

valescoutti

5

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takeahintm

"Kyllä mä olen Ruotsin Elitserien-porukat arvioinut jo viiime syksynä kertaalleen ja suurin osa Ruotsin Allsvenskanista. Ja suomalaiset liigapelaajat arvioin viime syksynä ja käytännössä kaikki Mestis-pelaajat tän talven aikana. Ja muuten sitten eurooppalaista jääkiekkoa aina sen mukaan, mistä saa vähän vinkkiä, että olisi kiinnostavaa pelaajaa Jypille." - Jukka Holtari
      Lähde: http://www.radio957.fi/kiekkoradio/pukukoppi/kiekkoammattilainen-jukka-holtari/3/45959

• takeahintm

"Matinkyläläisen kerrostaloasunnon ruokahuoneen pöydällä on paperikasoja, jotka ovat täynnä siistillä, mutta pienikirjaimisella käsialalla tehtyjä merkintöjä. "Eka erä ok", erottuu erään alle 18-vuotiaan pelaajan nimen perästä..
      Papereiden ja kannettavan tietokoneen takana istuu Boston Bruinsin Euroopan pääkykyjenetsijä Jukka Holtari, 49-vuotias Holtari on palannut edellisenä iltana Ruotsista alle 18-vuotiaiden maajoukkueiden turnauksesta.. Holtari katsoo muistiinpanojaan ja naputtaa konetta. Merkinnät on purettava tietokoneelle. - Se kannattaaa tehdä heti, jotta mielikuvat eivät mene mössöksi..Välilllä hänen katseensa nousee ruokapöydän päässä, seunälle kiinnitettyyn isoon laajakuvatelevisioon. Viasat näyttää AHL-ottelua, joka tallentuu myös kovalevylle. Tämä on kykyjenetsijän arkea."

Näyttikö viasat enemmän kuin yhden ahl-ottelun menneellä kaudella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      103
      4250
    2. 79
      3493
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      76
      3108
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      82
      2566
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2376
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      211
      2192
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2101
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      890
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      878
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      796
    Aihe