Tässä suutelemisen yhteydessä voisin kuvitella, ettette vain suutele vaan hiplailette siinä samalla toista. En ole kokenut vielä ensisuudelmaa vaikka minua kehottaa päivässä noin viisi hakemaan vanhempana mallikisaan. Kuppikokoni on D, olen huumorintajuinen ja hoikka, enkä tiedä mikä minussa on vikana. Jätkät eivät kai uskalla lähestyä, en tosiaan tiedä. Minulla on alaselkään asti olevat blondit hiukset ja siniset silmät. Heitän välillä eroottisia kommentteja pojille, he useensa vastaavat samoin, mutta siihen se jää. Mikä minussa on vikana? Omistan myös flirttailevan luonteenpiirteen.
Jätkille
9
1114
Vastaukset
- huoh..
Tossa kirjoituksessa ei ole päätä ei häntää.. Omahyväiseltä lähinnä vaikuttaa, ehkä se on syynä? Tai se, että annat halvan vaikutelman itsestäsi?
- neuvoja.
Saatat olla liian hyvännäköinen, jotta kukaan normaali poika uskaltaisi lähestyä.
- jjjjjjj
Olettaisin sinun olevan varattu, enkä tekisi mitän suorempia ehdotuksia.
Ajattelisin ensimmäisenä myös että olisit varattu. Vaikket olisikaan niin kuullostat liian hyvältä ja veikkaisin että ei olisi mitään mahkuja suhun, joten tuskin uskaltaisin tulla kokeilemaan =/
- kunnollisuus
tuollaisia teko blondeja kaikki miehet kammoaa pitää olla luonnolline
- ujo-poika
sano vittu suoraan sille mukavimmalle pojalle ett lähetkö joskus ulos.
En mäkään uskaltas tulla mitään mallia yrittää koko maan katsoessa - ujo-poika
sano vittu suoraan sille mukavimmalle pojalle ett lähetkö joskus ulos.
En mäkään uskaltas tulla mitään mallia yrittää koko maan katsoessa - pussailija
Epäilenpä, ettei vika olekkaan sinussa, vaan paikassa jossa tapailet vastakkaista sukupuolta. Ole siis rohkea, ja käy muuallakin. Se suutelija kyllä tulee vielä vastaan. Ei piä hättäillä! Terveen itsetunnon omaavat uskaltavat kyllä juttusillesi tulla, olet sitten minkänäköinen hyvänsä. -malttia ja rohkeutta-
- fhloy
Joko olet niin täynnä ittees, ettei ketään kiinnosta tai sitte oot niin epävarma itestäs, ettei kukaan uskalla ottaa suhun kontaktia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466