rakstan spermaa

anniika

juon spermat vaikka yhden yön baarilöydöiltä.

24

2298

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmm

Minä myös ottaisin spermat suuhuni vaikka olen mies

• m33 20cm

multa tulee aina ihan kamalan paljon spermaa,mitenkä tytöt suhtautuu tähän,kiihottaako vaan lisää?

• m33 20cm

multa tulee aina ihan kamalan paljon spermaa,mitenkä tytöt suhtautuu tähän,kiihottaako vaan lisää?

• supernarttu
        m33 20cm kirjoitti:

mitä enemmän, sitä parempi;)

• koreasti keskiajalla

kaikki olette homoja. transsua ja muita kaapissa olevia bi susteja. hankkikaa elämä.

• supernarttu kirjoitti:

mitä enemmän, sitä parempi;)

aito nainen.

• mulla seisoo

Saanko laueta suuhusi? Tuu ottaa multa suihin..

• Kosteat paikat

Ehdottomasti suuhun saa laueta,se on todella kiihottavaa...ja mitä enemmän spermaa...aina vaan paranee....nam

• Sperma linko

Ottaisin spermat suuhuni/nieluuni kun ois joku mies joka laukeis mun suuhuni olen 48 mies äänekoskelta mut mist saa sitä spermaa

• Hmm.

moi Anniika Miten sinuun saa yhteyden?

• fruit dancer

Miehet, syökää ananasta ja juoka ananas mehua ja muita makeita hedelmiä. Sen jälkeen sperma on aivan taivaallista.

• Rakastan pillua

Noh nyt oon valimiina tuu suihin ananas mehua

• minisperma

Aina on näitä kavereita jotka elvistelee, että tulee paljon spermaa. Mutta mitenkäs tällainen kaveri jolta lentää ehkä ruokalusikallinen jos ei ole päivään runkannut? Riittääkö se vai onko se jotenkin epäkiihottavaa? Itselläni on ollut ainakin ihan toimivaa tavaraa ollut kun kaksi mukulaakin siitä on tullut.

• naikkonen

Parempi noin.

• vahingonilo

et oo sitten klamudiaa saanut?

• ruusaneito

sperman imeminen on kivaa

• isop

Eikös sen vehkeen imeminen myös. 69.

• Hei rakas.
      Nimeni on Anita, i näki profiilisi tänään (keskustelu.suomi24.fi). ja kiinnostuin sinulle, aion myös tietää sinulle enemmän, ja haluan voit lähettää sähköpostia minun sähköpostiosoite, jotta voin lähettää teille kuvan voit tietää, kenen i am. Tässä on sähköpostiosoitteeni ([email protected]). Uskon, että voimme siirtyä täältä. (Muista etäisyys tai värillä ei ole väliä, mutta rakkaus asioita paljon elämässä) Kiitos ja edelleen siunata,
      Anita
      ([email protected])

Hello my Dear.
      My name is Anita, i saw your profile today at (keskustelu.suomi24.fi). and became interested in you, i will also like to know you the more, and i want you to send an email to my email address so i can send you my picture for you to know whom i am. Here is my email address ([email protected]). I believe we can move from here. (Remember the distance or colour does not matter but love matters alot in life) Thanks and remain bless,
      Anita
      ([email protected])

• Sperma voi olla hyvänmakuista jos ruokavalio on oikea. Paljon kasviksia. Itselläni on hyvänmakuinen sperma, joten ruokavalio on ilmeisesti kunnossa ;) Silloin tällöin nielen omaa spermaa, koska sperma on kiihottavaa ja oma sperma miellyttää makuaisteja.

• Anonyymi

mä rakastan spermaa kans

• Anonyymi

haluaisin spermaa ottaa suuhuni nyt välittömästi

• Anonyymi

saisinko sinun yhteystiedot niin voimme yhdessä niellä spermaani? olen erittäin kiihottunut ajatuksesta <3

• Anonyymi

Porin lähistöltä sperman himoisia lutkia?
      Voisin tyhjentää vaikka säännöllisestikin sinuun.
      M41

• Anonyymi

Löytyskö itä-hesasta naista imemään ja jota sais imeä?9

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe