juon spermat vaikka yhden yön baarilöydöiltä.
rakstan spermaa
24
2298
Vastaukset
- mmm
Minä myös ottaisin spermat suuhuni vaikka olen mies
- m33 20cm
multa tulee aina ihan kamalan paljon spermaa,mitenkä tytöt suhtautuu tähän,kiihottaako vaan lisää?
- m33 20cm
multa tulee aina ihan kamalan paljon spermaa,mitenkä tytöt suhtautuu tähän,kiihottaako vaan lisää?
- supernarttu
m33 20cm kirjoitti:
mitä enemmän, sitä parempi;)
- koreasti keskiajalla
kaikki olette homoja. transsua ja muita kaapissa olevia bi susteja. hankkikaa elämä.
- mulla seisoo
Saanko laueta suuhusi? Tuu ottaa multa suihin..
- Kosteat paikat
Ehdottomasti suuhun saa laueta,se on todella kiihottavaa...ja mitä enemmän spermaa...aina vaan paranee....nam
- Sperma linko
Ottaisin spermat suuhuni/nieluuni kun ois joku mies joka laukeis mun suuhuni olen 48 mies äänekoskelta mut mist saa sitä spermaa
- Hmm.
moi Anniika Miten sinuun saa yhteyden?
- fruit dancer
Miehet, syökää ananasta ja juoka ananas mehua ja muita makeita hedelmiä. Sen jälkeen sperma on aivan taivaallista.
- Rakastan pillua
Noh nyt oon valimiina tuu suihin ananas mehua
- minisperma
Aina on näitä kavereita jotka elvistelee, että tulee paljon spermaa. Mutta mitenkäs tällainen kaveri jolta lentää ehkä ruokalusikallinen jos ei ole päivään runkannut? Riittääkö se vai onko se jotenkin epäkiihottavaa? Itselläni on ollut ainakin ihan toimivaa tavaraa ollut kun kaksi mukulaakin siitä on tullut.
- naikkonen
Parempi noin.
- vahingonilo
et oo sitten klamudiaa saanut?
- ruusaneito
sperman imeminen on kivaa
- isop
Eikös sen vehkeen imeminen myös. 69.
Hei rakas.
Nimeni on Anita, i näki profiilisi tänään (keskustelu.suomi24.fi). ja kiinnostuin sinulle, aion myös tietää sinulle enemmän, ja haluan voit lähettää sähköpostia minun sähköpostiosoite, jotta voin lähettää teille kuvan voit tietää, kenen i am. Tässä on sähköpostiosoitteeni ([email protected]). Uskon, että voimme siirtyä täältä. (Muista etäisyys tai värillä ei ole väliä, mutta rakkaus asioita paljon elämässä) Kiitos ja edelleen siunata,
Anita
([email protected])
Hello my Dear.
My name is Anita, i saw your profile today at (keskustelu.suomi24.fi). and became interested in you, i will also like to know you the more, and i want you to send an email to my email address so i can send you my picture for you to know whom i am. Here is my email address ([email protected]). I believe we can move from here. (Remember the distance or colour does not matter but love matters alot in life) Thanks and remain bless,
Anita
([email protected])Sperma voi olla hyvänmakuista jos ruokavalio on oikea. Paljon kasviksia. Itselläni on hyvänmakuinen sperma, joten ruokavalio on ilmeisesti kunnossa ;) Silloin tällöin nielen omaa spermaa, koska sperma on kiihottavaa ja oma sperma miellyttää makuaisteja.
- Anonyymi
mä rakastan spermaa kans
- Anonyymi
haluaisin spermaa ottaa suuhuni nyt välittömästi
- Anonyymi
saisinko sinun yhteystiedot niin voimme yhdessä niellä spermaani? olen erittäin kiihottunut ajatuksesta <3
- Anonyymi
Porin lähistöltä sperman himoisia lutkia?
Voisin tyhjentää vaikka säännöllisestikin sinuun.
M41 - Anonyymi
Löytyskö itä-hesasta naista imemään ja jota sais imeä?9
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915