Tietäkö joku montako omia PO-iteja voi laittaa Start tai Via malleihin?
Kyseessä xxl 45 maan versio. Garmineissä mahtuu 1000 kpl mutta mistään ei löydy tietoja TomTomista.
Ostaisin Garminin mutta itä Euroopasta on paljon enemmän karttatietoja TomTomissa kun Garminissa.
On se ihme salatiedettä kun tietoja ei löydy millään kielellä Goglaamalla.
Korostan että kysymyksessä on käsin syötettyjä POI-teja eikä verkosta haettuja tiedostoja.
Kiitokset etukäteen mahdollisista vastauksista.
TomTom omat POIt.
pitkä reissu
2
136
Vastaukset
- Käsitöitä seuraa
Ainakaan One mallissa ei saa kuin n. 50 kpl suoraan navista suosikiksi merkittyä muistiin.
Poi-tiedostossa voi olla yli 1000, mutta en tiedä maksimia. - pitkä reissu
Vastaan itse. Piti kysyä TOMTOM-ilta suoraan.
Favoriittejä mahtoo vähän alle sata, IP paikkoja voi laittaa rajattomasti.
On tavattoman huono informointi käsikirjassa, olen tutkinut sitä useammalla kielellä, näitä asiota ei niissä käsitellä ollenkaan.
Laite sinänsä vaikuttaa hyvältä, valitettavasti pilataan koko touho olemattomalla käsikirjalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016