Hei!
Minkälaisia koiria teillä on? Kertokaapa niiden rodusta ja luonteenpiirteistä (typeryyksistä, hauskuuksista, silmien ihanuudesta jne jne) !
Ja vaikka ei omistaisikaan koiraa voi kertoa omia kokemuksiaan koirista!
Tällainen alkavan kevään kepeä aloitus :)
Koiran rotu?
43
158
Vastaukset
- on se ihana
Koira on joku sekarotuinen, kaukaasian paimenkoiraa ja jotain muuta venäläistä koiraa siinä on.
Adoptoitu Venäjältä joku oli jättänyt pennut mökilleen kun kaupunkiin lähti .
Suuri elinvoimainen, keltasilmäinen rötky.
Innokas, ihana, rakastava ja luupäinen olento.
Intoa enemmän kuin järkeä.
Ilopissi herahtaa nopeasti.Jalat vievät kauas ja on turha luulla että sen voisi väsyttää.
Tuntee omistajansa askeleet.Pärjää hyvin kylmässäkinMoi!
Ehdottaisin että perustat yrityksen. Koirasi kaulassa viedään "sydäntä-rauhoittavaa lääkettä" eli konjakkia vanhuksille...ja koirasi kroppaan voidaan sitoa kassi jossa tuotetaan vanhuksille "pakasteita" esim. sekavihannes-pusseja. Ne tuppaavat sulamaan kun vanhat ei jaksa liikkua.
Mieti liike-ideaa!!- on se ihana
vesisusi kirjoitti:
Moi!
Ehdottaisin että perustat yrityksen. Koirasi kaulassa viedään "sydäntä-rauhoittavaa lääkettä" eli konjakkia vanhuksille...ja koirasi kroppaan voidaan sitoa kassi jossa tuotetaan vanhuksille "pakasteita" esim. sekavihannes-pusseja. Ne tuppaavat sulamaan kun vanhat ei jaksa liikkua.
Mieti liike-ideaa!!Kokopäiväjobiko ?
Eikä kannata lähteä merta edemmäs kalaan, riittää kun koira tuo sen konjakin sänkyyn !
Mä annan sille sit kympin
Ajattelitko että nyt keväällä tien laidoista paljastuvat koirankakat tuoksuvat paremmilta, kun liität niihin jonkun hauskan koiratarinan.
Minulla oli teini-iässä sekarotuinen koira. Se oli puoliksi kultainen noutaja ja puoliksi karjalan karhukoira. Sillä oli varmasti koirien ADHD eikä se yleensä pysynyt hetkeäkään paikoillaan ja aina kun silmä vältti se oli pahanteossa. Jätin sen kerran huoneeseeni yksin. Minulla oli itselleni tosi rakas juliste seinällä. Jokin Van Coghin maalaus. Tullessani kotiin koirani näytti todella tyytyväiseltä. Se oli repinyt julisteen alas seinältä sentin palasiksi ja nukkui autuaan unta kaiken hävityksen keskellä. Koirani mielestä maalaus ei ilmeisesti ollut yhtä hyvä kuin minun mielestäni.Moi!
Älä masennu. Epäilisijin jopa että koirasi näki teoksessa jonkin värivirheen? Se ei siis ollut täydellinen teos. Tuollainen teos pitääkin repiä kynsillä seinältä. Koirasi teki siis taiteelle palveluksen !vesisusi kirjoitti:
Moi!
Älä masennu. Epäilisijin jopa että koirasi näki teoksessa jonkin värivirheen? Se ei siis ollut täydellinen teos. Tuollainen teos pitääkin repiä kynsillä seinältä. Koirasi teki siis taiteelle palveluksen !Ehkä koira ymmärsi ettei taulu ollut aito.
- Hei kun keikuskelen
Itsekin taidat kuulua koirarotuun, vesisusi kun oot. Onkos varpaittesi välissä nahkaläpyskät, räpylät?
RRRrrrrakasta koiria. Niistä nyt olis juttuja kerrottavana vaikka "huru mykket", mutta jos kertomaan ryhtyisin, olisin sitä juttua kirjoittamassa vielä ensi viikosta seuraavaankin viikkoon ja tartteehan sitä töihinkin keretä.
Meillä on ollut neljä koiraa. Ah, ihania koiria.
Kolme Tanskan Doggia, kaksi tiikerijuovikasta ja yksi keltainen dogi.
Minä tykkään kaikesta Isoosta ja niinpä dogit ovat miun maun mukkaisia. Köyhän miehen hevosia:)
Dogien luonne on hellyyttävä. Vaikka ovat VAL-TA-VAN kokoisia, niin he Luulevat olevansa Pieniä koiruleita. He tulevat mielellään syliin. Koska ovat niin suuria, eivät mahdu kokonaan syliin, mutta työntävät takapuolensa syliin ja etutassut ovat sitten lattiassa.
Kuinka tulitkin tehneesi tämmösen ajatuksen. Kaikkia juttuja pulpahtelee nyt mieleen.
Tässä on kuva dogista. Eikö olekin kaunis
http://dog-project.ru/dog/finnish/rabochie_sobaki/ryzhii_nemeckii_dog.html
Sitten meillä oli Newfoundlandinkoira, jolla todellakin oli räpylät. Tämä rotu on vesikoira, rakastaa vettä ja on niin nopea ja taitava uimari, että melkein menee plaaniin, kun pistää nopian vaihteen päälle.
http://www.newfoundland.fi/html/newfoundland_rotumaaritelma.htm
Joo, että tämmöstä kepeää vastausta kepeään aloitukseen:)Moi!
Kiitos kuvistasi. Koirat ovat niin komeita että pelkään vaikuttaako se avioliittoosi? Ukkosi saattaa vaikuttaa hyvinkinkin tavikselta noihin koiriin verrattuna :))))- Hei kun keikuskelen
vesisusi kirjoitti:
Moi!
Kiitos kuvistasi. Koirat ovat niin komeita että pelkään vaikuttaako se avioliittoosi? Ukkosi saattaa vaikuttaa hyvinkinkin tavikselta noihin koiriin verrattuna :))))No nykyään ei ole koiria ja leskikin olen.
Minä ja mieheni molemmat puuhasteltiin kaikkea kivaa koirien kanssa. Näyttelyissä pitkin poikin Suomea kuljettiin.
Doggille pistettiin valjaat ja reki perään ja saaritavarat rekeen ja jäätä pitkin kipitettiin saareen. Koirat myös vetivät lapsia perässään.
Komia mieskin oli, että-jotta ei jäänyt varjoon.:) - vesisusi varattu
Hei kun keikuskelen kirjoitti:
No nykyään ei ole koiria ja leskikin olen.
Minä ja mieheni molemmat puuhasteltiin kaikkea kivaa koirien kanssa. Näyttelyissä pitkin poikin Suomea kuljettiin.
Doggille pistettiin valjaat ja reki perään ja saaritavarat rekeen ja jäätä pitkin kipitettiin saareen. Koirat myös vetivät lapsia perässään.
Komia mieskin oli, että-jotta ei jäänyt varjoon.:)No hyvä! Että mieskin sai omansa? Koirat sai koirankeksejä ja miehesi "omat piirakkansa"?
Mulla on kuva siitä että perhessä jossa on on koiria, avioliittokin sujuu paremmin!!
Doggy Style toki oli teidän tekniikka-ohjelmassa..vai?
Kevättä rinnassa tässä kirjoittelen eli elä pahastu joka sanasta :))) - Hei kun keikuskelen
vesisusi varattu kirjoitti:
No hyvä! Että mieskin sai omansa? Koirat sai koirankeksejä ja miehesi "omat piirakkansa"?
Mulla on kuva siitä että perhessä jossa on on koiria, avioliittokin sujuu paremmin!!
Doggy Style toki oli teidän tekniikka-ohjelmassa..vai?
Kevättä rinnassa tässä kirjoittelen eli elä pahastu joka sanasta :)))Voin sanoa, että ihan turhaan kirjoitit tekstisi loppuun, että "Kevättä rinnassa tässä kirjoittelen..", koska avattuani vastauksesi, näytöltä suorastaan Pursusi rintasi ajatukset:)
Ei, en pahastu mistään. Noh, paisi tietysti semmosesta, jos sanotaan/kirjoitetaan, että KAIKKI sitä tai tätä, mieHET ovat sellaisia, NaiSET ovat sellaisia jne...
Kiesus, että risoo semmoset yleistämiset. Naamataulu muuttuu violetin väriseksi, kun tuommoista luen. Mutta se nyt ei kuulu tähän juttuun (aloitukseesi)
Koska olen kaino-vainen, en kykene kommentoimaan kirjoitustasi. Naamakin on ihan punaanen ja luomeni vaipuneet alaviistoon.
Sen verran voin sanoa, että en ala väittelemään vastaankaan:))) Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Voin sanoa, että ihan turhaan kirjoitit tekstisi loppuun, että "Kevättä rinnassa tässä kirjoittelen..", koska avattuani vastauksesi, näytöltä suorastaan Pursusi rintasi ajatukset:)
Ei, en pahastu mistään. Noh, paisi tietysti semmosesta, jos sanotaan/kirjoitetaan, että KAIKKI sitä tai tätä, mieHET ovat sellaisia, NaiSET ovat sellaisia jne...
Kiesus, että risoo semmoset yleistämiset. Naamataulu muuttuu violetin väriseksi, kun tuommoista luen. Mutta se nyt ei kuulu tähän juttuun (aloitukseesi)
Koska olen kaino-vainen, en kykene kommentoimaan kirjoitustasi. Naamakin on ihan punaanen ja luomeni vaipuneet alaviistoon.
Sen verran voin sanoa, että en ala väittelemään vastaankaan:)))Sitä vain jäin miettimään naamasi väriä. Kun se oli ensin violetti ja sitten punainen?
- Hei kun keikuskelen
vesisusi kirjoitti:
Sitä vain jäin miettimään naamasi väriä. Kun se oli ensin violetti ja sitten punainen?
Tällä kertaa naamani on ihan normaalin värinen. Kauppareissulta tulin äsken, saattanee olla hienoista punahkoa poskilla, kun ulkona paistelee aurinko niin makoisasti.
Niin, et tainnut ymmärtää edellistä vastaustani.
Tarkoitin, että naamani muuttuu violetiksi silloin, jos joku/jotkut kirjoittavat/sanovat esim., että Kaikki naiSET ovat sellaisia tai Me olemme sitä mieltä, mieHET ovat tätä mieltä. Elikkä kaikkinaiset yleistämiset risoo.
Naaman punaisuus sitten puolestaan johtui siitä, mitä kirjoitit sitä edellisessä vastauksessasi.:)
Elikkä violettisuus ei mitenkään johtunut sinusta tai vastauksestasi. kuhan tulin vaan kirjoittaneeksi:)
Kyllähän minulta värejä löytyy. Olen värikäs ihminen. Jos joku lähtee joulun aikoihin etelään lomalle, niin naamani muuttuu Vihreäksi (kateus), välillä olen Sininen (talvipakkaset yäk), Valkoinen naama sitten, ku peliästyttää jne. Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Tällä kertaa naamani on ihan normaalin värinen. Kauppareissulta tulin äsken, saattanee olla hienoista punahkoa poskilla, kun ulkona paistelee aurinko niin makoisasti.
Niin, et tainnut ymmärtää edellistä vastaustani.
Tarkoitin, että naamani muuttuu violetiksi silloin, jos joku/jotkut kirjoittavat/sanovat esim., että Kaikki naiSET ovat sellaisia tai Me olemme sitä mieltä, mieHET ovat tätä mieltä. Elikkä kaikkinaiset yleistämiset risoo.
Naaman punaisuus sitten puolestaan johtui siitä, mitä kirjoitit sitä edellisessä vastauksessasi.:)
Elikkä violettisuus ei mitenkään johtunut sinusta tai vastauksestasi. kuhan tulin vaan kirjoittaneeksi:)
Kyllähän minulta värejä löytyy. Olen värikäs ihminen. Jos joku lähtee joulun aikoihin etelään lomalle, niin naamani muuttuu Vihreäksi (kateus), välillä olen Sininen (talvipakkaset yäk), Valkoinen naama sitten, ku peliästyttää jne.hei!
Mainosalan ihmisenä sanoisin että sulle sopii vaalea kasvojenväri. Tai sitten ihan musta. Molempia on helppo ehostaa meikeillä. Välimuodot ovat aina vaikeita.
Kevätterveisin ilman rintoja,
- Rattus sp.
Ei ole enää :(, mutta jossakin vaiheessa tulee uusi kääpiösnautseri. Koirarodussa rakastan rottakoiran ominaisuuksia - elohopeamainen liikkeissään ja terävä-älyinen, kuten rottakoiralta voi olettaa. On hyvin tietoinen siitä, kuka kuuluu laumaan ja kuka ei. Pieni koira, mutta iso ego.
- pia353
saksanpaimenkoira ja iso valkoinen seropi, kummatkin aivan ihania =D
Pieni ruskea villakoira eli 13 vuotta ja viisi vuotta sitten kuoli. Ihana vilkas iloinen suloinen ja kuin emäntänsäkin...
- ||
Nuori papillon, trikolor.
Viisas ja ihana. Kaikki suuren koiran ominaisuudet minikoossa.
Älyttömän älykäs, mahtuu pieneen tilaan, mutta sisällään on maailman mahtikoira.
Kaunis, naapurin lapset käyvät sitä ihastelemassa.Kuule! Täällä puhutaan koirista eikä perhosista *hmph*
Aijaa...siis Papillon on jokin koirarotu? *häpeää tietämättömyyttään korvat luimussa*- ||
vesisusi kirjoitti:
Kuule! Täällä puhutaan koirista eikä perhosista *hmph*
Aijaa...siis Papillon on jokin koirarotu? *häpeää tietämättömyyttään korvat luimussa*Papillonilla pystyssä, phalenella riippuvat, korvat, nimittäin.
Perhoskoiria on ollut jo 1500-luvulla kuninkaallisten naisten peiton alla, lämmittämässä kylmissä linnoissa.
Pikkulasten leikkikaluiksi ne eivät sovi.
Niih!
No, meillä oli vehnäterrieri uros ja leikattu seropi narttu, mutta molemmat jäivät exälle, koska olivat hänen nimissään. Uros oli minun koirani mentaalisesti ja seurasi minua missä vain kuljinkin, joten sitä piskiä minä ikävöin todella paljon.
- xxyyyy
Koirat pitää mentaalisesti kaljupäisistä.
Hei!
Pikkuisen asiallisuutta nyt! Vaikka erositkin vaimostasi ei ole oikein häntä haukkua. "seropi narttu" *Hmph* Törkeää kielenkäyttöä!vesisusi kirjoitti:
Hei!
Pikkuisen asiallisuutta nyt! Vaikka erositkin vaimostasi ei ole oikein häntä haukkua. "seropi narttu" *Hmph* Törkeää kielenkäyttöä!Seropi narttu on koira, mutta hauska veto sulta toi.:-DD
Teotwawki kirjoitti:
Seropi narttu on koira, mutta hauska veto sulta toi.:-DD
Sori. Ymmärsin väärin :)))
Mulla ei ole koiria enkä ole koiraihminen, olen kissaihminen.
Mutta meidän muilta porukoilta löytyy koiria ja sitten vielä "koira" jos nyt tuohon perhoskoiraan mennään.
Samassa taloudessa kaksi Tanskandokkia ja yksi perhoskoira.
Noista Dokeista tuli mieleeni tarina jonka olen voinut täälläkin kirjoittaa.
Olin yökylässä heillä ja nukuin lastenhuoneessa siskon petillä, eli lattialla.
Ovi oli laitettu nukkumaan menessä kyllä kiinni muta toisen muksuista käydessä vessassa yöllä oli jättänyt oven auki.
Heräsin tunteeseen että minua tuijotetaan, kuuma henkäily tuntui poskeeni.
Käännyin hiljaa ja avasin silmäni, molemmat dogit tuijottaa naamani kohdalla. Jos en olisi tiennyt että ovat hyvinkin kilttejä niin olisin voinut kovin säikähtää mutta nyt vain sitten kattelin ja hitaasti nousin ylös ja eteiseen heidät johdatin.
Koska en kuitenkaan uskaltanut mitään kovin nopeaa liikettä tehdä.
Kun ei ollut omista koirista kysymys niin eihän tiedä jos pelästyessään ne taas olisivat voineet vaikka mitä ajatella.
Paljonkin olisi tarinoita noista dogeista kun olin muksujen pieninä ollessa siellä paljonkin ja aina kaikkea sattui kun olin lasten ja koiravahtina, mutta jääköön nyt muut tarinat kertomatta.No. Itsekin olen kissaihminen aloituksestani huolimatta. Tosin kissat kyllä tuijottavat vielä hanakammin :))
Kissojen tuijotus on suorastaan maagista!!
Koirat tuijottavat kun niitä kusettaa tai niillä on nälkä ?? Kissat tuijottavat koska..hmmm..ne....ööööö....yrittävät hypnotisoida omistajansa??vesisusi kirjoitti:
No. Itsekin olen kissaihminen aloituksestani huolimatta. Tosin kissat kyllä tuijottavat vielä hanakammin :))
Kissojen tuijotus on suorastaan maagista!!
Koirat tuijottavat kun niitä kusettaa tai niillä on nälkä ?? Kissat tuijottavat koska..hmmm..ne....ööööö....yrittävät hypnotisoida omistajansa??Joo, kissan tuijotus käy sieluun joskus.
En tiedä mitä pahaa olin kerran kissalleni tehnyt, lukiessani kirjaa sängyllä sivuttain, Mikko tuli siihen sängyn viereen. Ensin syvä tuijotus sitten kävi siihen sängyn laidalle etutassujen varaan ja tuijotus jatkui ja sitten..... antoi mulle litsarin poskelle.
Ihan tosta noin vaan löi tassullaan, tosin pehmeällä eli ei ollut kynnet esillä. Löi mua poskelle ja käänsi sen jälkeen selkänsä ja lähti pois.
Mutta jäin miettimään syvästi nolona että mitä pahaa olin tehnyt kun ansaitsin tuollaisen kohtelun.
Eikä se ole mulle selvillä vieläkään, kissa on jo poissa mutta tuokin juttu on aina joskus mielessä. Kissat on laisiaan.tulisilla kirjoitti:
Joo, kissan tuijotus käy sieluun joskus.
En tiedä mitä pahaa olin kerran kissalleni tehnyt, lukiessani kirjaa sängyllä sivuttain, Mikko tuli siihen sängyn viereen. Ensin syvä tuijotus sitten kävi siihen sängyn laidalle etutassujen varaan ja tuijotus jatkui ja sitten..... antoi mulle litsarin poskelle.
Ihan tosta noin vaan löi tassullaan, tosin pehmeällä eli ei ollut kynnet esillä. Löi mua poskelle ja käänsi sen jälkeen selkänsä ja lähti pois.
Mutta jäin miettimään syvästi nolona että mitä pahaa olin tehnyt kun ansaitsin tuollaisen kohtelun.
Eikä se ole mulle selvillä vieläkään, kissa on jo poissa mutta tuokin juttu on aina joskus mielessä. Kissat on laisiaan.Syystäkin olit syvästi nolona. Kirjaa EI SAA lukea jos kissa saapuu paikalle. KOKO huomio pitää silloin kohdistaa KISSAAN. Se on maailman napa kun paikalle ilmestyy...ainakin omasta mielestään :-/
No moi !
Tuonpa korteni kekoon koska olen hyvin eläinrakas johtuen maalaistyttären juuristani.
Meillä syntymäkodissani oli Suomen Pystykorva, siis metsästyskoira mutta hyvin rakas meille kaikille.
Myöhemmin minulla on ollut parikin koiraa mutta ne veivät minua enkä minä niitä. Onkohan tällä jotain yhteyksiä miesten kanssa...:)
Jos jonkun itselleni ottaisin, sen pitäisi olla pienikokoinen, hyväluontoinen portilla istuja joka minua odottaa niin ja sitäpaitsi tykkään villakoirista.Moi!
Tiedän kyllä ettet imuroi kovin usein. villakoiria siis löytyy.
Ajattelin vain että...olen pienikokoinen ja hyväluontoinen...ja tarvittaessa odotan Sinua portilla!
Olisiko Minulla mitään mahdollisuuksia?
No hyvä on...
Kirjoitan nyt kunnon tarinan. Tunsin koiran. Se oli Landseer...hieman sekarotuinen mutta 95% Landseeria. Pentu. Pennuksi sitä oli vaikea uskoa kun oli niin iso.
Ihana pennunkarva sillä oli ja kaikenkaikkiaan hyvin pentumaisen ääliö!
Kaikenkaikkiaan hyvin rakastettava olento. Kiltti ja nöyrä ja piti emännästään, ja minusta, huolta. Yöllä kun menin jääkaapille niin se aina seurasi. Se oli paimenkoira. Se PAIMENSI minua. se oli minusta huolissaan omilla koiranaivoillaan. Jännää oli että se aina LOSAUTTI kroppansa villasukkieni päälle! Se AJATTELI! Eli jos villasukkani häipyvät sen kropan alta niin se TIETÄÄ että lähdin pois...ja että pitää taas seurata.
Uusi Vuosi oli sen ensimmäinen. Huonosti siinä kävi. Se pelästyi ilotulitusraketteja ja karkasi. Pahinta oli että sen kaulaan jäi tämä vetonaru....flexi.
Ystävättäreni kanssa jo vietettiin hautajaisia kun kotia kohti mentiin.Olin varma että Sierra oli menetetty. Yhtäkkiä kuulin takaani jotain kummallista ääntä...kuin läähätystä...käännyin....
Sierra juoksi hädissään meitä kohti...kieli roikkui ulkona ja kaikki tassut osoittivat eri suuntiin...pentu ei osaa silleen vielä hallita tassujaan.
Sinä hetkenä rakastuin siihen koiraan ja meistä tuli ystävät.No onneksi siinä tarinassa oli onnellinen loppu. Koirien luonteissa on paljon erilaisuuksia ja paimenkoira paimentaa se on selvä. Myös koirilla on tapana säilyttää näköyhteys isäntään tai emäntään koska ihminen on tavallisesti laumansa johtaja ja kingi. Tästä tuleekin mieleeni lause, että koira on ihmisen paras ystävä, vai mitenkään se meni...
Moi!
Ihminen haluaisi niin uskoa että "koira on ihmisen paras ystävä"..
Tarkempi lause voisi olla että "Ihminen on koiran paras ystävä"
Tässäpä miettimistä Sinulle kaunis blondi!!vesisusi kirjoitti:
Moi!
Ihminen haluaisi niin uskoa että "koira on ihmisen paras ystävä"..
Tarkempi lause voisi olla että "Ihminen on koiran paras ystävä"
Tässäpä miettimistä Sinulle kaunis blondi!!No myönnän tuon vaikkakin hiukan pitkin hampain, siis ihminen jne...
Sanotaan myös, että ihminen on ihmiselle susi, ainakin minun kotipuolessani oli tämä käytössä. Tosin se ei ole hyvä kasvatusmetodi enkä itse ole käyttänyt sitä omien lapsieni kuullen.
Jollen asuisi yksin, ottaisin ehdottomasti itselleni jonkun pienirotuisen koiran, tosin sekin tarvitsee liikuntaa ja seuraa muttei ainakaan vetele pitkin teitä meikäläistä joka ei ole mikään Cesar koirakuiskaaja.
- hauhaumiauuuu
Minulla on kaksi sakemannityttöä, 10v ja 1v ja kissatyttö joka on nyt 3v. Valtavasta kokoerosta huolimatta kissa on meillä se "eläinpomo" joka näyttää kaapinpaikan tarvittaessa.....
Aikoinaan kun tämä vanhempi tyttö oli parivuotias, se karkasi fleksi kaulassaan eikä sitä löytynyt vaikka kuinka etsittiin..ennekuin kolmen päästä etsintöjen koko ajan jatkuessa kuului pihapiirin läheisyydestä pientä ulinaa ja siellähän se koira oli jääneenä kiinni puunjuurakkoon.
Se tiesi olleensa luvattomnalla reissulla ja ei päästänyt ääntäkään ennenkuin oli pakko janoonkuolemisen uhalla.
Nykyäään jos sattuu pääsemään karkuun esim. avoimesta ovesta kesällä, se tekee vain pienen lenkin ja palaa kotiin häntä koipien välissä. Kissalla on jotain mitä koiralla ei, nimittäin hirvittävän terävät kynnet ja piikkihampaat. Kyllä siinä koira tietää paikkansa kun kissa saattuu olemaan pahalla päällä.
Sovinisti-sika-mies voisi laittaa tuohon tuhat eri vastausta!!
Koskien naista joka on pahalla päällä, tai sillä on menkat tai vaihdevuodet. Tai se on noin muuten noin...---ööööö...nainen?
Kissa on helppo nakki teihin naisiin verrattuna.- FF 58
vesisusi kirjoitti:
Sovinisti-sika-mies voisi laittaa tuohon tuhat eri vastausta!!
Koskien naista joka on pahalla päällä, tai sillä on menkat tai vaihdevuodet. Tai se on noin muuten noin...---ööööö...nainen?
Kissa on helppo nakki teihin naisiin verrattuna.No saa siihen laittaa mitä tykkää kirjoitella. Käytäntö on kuitenkin minulle opettanut jotain terävistä kynsistä ja piikkihampaista. Sillä pääsee pitkälle;
T. Kissa joka ei ole helppo nakki. Olen kotoisin Kissakankaasta, Kissankäpälistä tehtiin seppeleitä, kissoja oli aina samoin kuin koira.
Sain hallittua kissan kuin kissan vain siten, että liikuin itse kuin kissa. Tästä päästään siihen, että myös saalis otettiin suusta. Voi kissaparat:)
Moi vesisusi!
Kiva taas jutella itsesi kanssa!
Koirat ovat typeriä. Pikkuisen kun niitä silittää niin heti antavat koko sydämensä omistajalleen, isännälle tai emännälle.
Katsovat vilpittömillä silmillään Sinuun, viestittäen että vaikka maailma romahtaisi niin Hän ei Sinua jätä.
Pieni halaus riittää palkkioksi loputtomasta uskollisuudesta.
Kyllä koirat ovat tyhmiä kun noin halvalla rakkautensa myyvät?Ei ole koiria, on vain yksi koira, toistaiseksi. Eikä se olekkaan mikä tahansa koira, vaan varsinainen persoona, toista ei ole. Ja onhan se parempi kuin rotukoira, sentään neljää rotua.
Ihmisrakas kuin mikä, lenkilläkin kiinnostaa enempi (nykyään harvinaisempien) vastaantulevien koirien taluttajat kuin itse koirat.
Silmiä ei juuri näy, typeryyksiäkin tekee, mutta kerrotaan nyt yksi hauskuus. No, hauska ja hauska. Tämä koiratar ei ole mikään ahmatti, ronkeli ruuan suhteen.
Kerran ostin sille koiran lihapullia. Laitoin niitä ruokakuppiin ja lähdin saunaan.
Saunasta tultua näin tyhjän kupin, näytti lihapullat kelvanneen. Kunnes sattui silmään lihapulla olohuoneen nurkassa. Aha, ei oikein tainneetkaan olla mitään kulinaristin pullia. Katselin vähän muualtakin, ja löytyihän niitä muistakin nurkista.
Meinasko tuo, että eihän näitä syö ite erkkikään, mutta jemmataan nyt pahan päivän varalle.
Niin, vielä ei ole kuin yksi koira. Toinen töppäs, kohta taitaa olla monta pientä koiraa. Toivottavasti ei tule montaa. Itelle yksi, toine isälle ja kolmannellekin ottaja tiedossa. Sille neljännelle pitäs vielä paikka löytää, toivottavasti ei enää viidennelle.Ei oo koskaan koiraa ollu, ei sitä osaa kaivata.. joku joskus sanonut, ettei pidä sellasista ihmisistäkään, jotkaa tekee just niinkuin heille sanoo.. no, mun mielestä vois useammin tehdä, ainakin se lähin ihminen ;)
Tunnun nuoren perheen, kolme pientä muksua, ja neljä kultaista noutajaa..
Naapureilla hauveleita, kivoimpia ne, jotka hei hauku, siis koirat..
Kissaihmisenä en jatka tarinaa enempää, voisi tulla romaani melki ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998606Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682941- 131302
- 761018
- 64958
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72842