Kummikarhut!??

Ikuinen lapsi :D

Muistaako joku kyseisen TV-sarjan? Tuli töllöstä joskus aikaa, aikaa sitten?! Siinä oli karhu/nalle hahmoja, asui maan alla ja hädän tullen joivat jotain superjuomaa jonka avulla he pystyivät pomppimaan todella lujaa ja korkealle? Oli siis aivan loistava piirretty, mistään en ole löytänyt :(

Ja toinen jota kaipailen, on sellainen kun Superperhe. Tämä taisi mennä japanin puolelle. Joskus ala-asteella ( nyt olen 26. v ) kyseistä "sarjaa" VHS:nä katselin ja tykkäsin kovasti.

Mahtaako kukaan olla törmännyt näihin missään muodossa "viime aikoina"?

Kiitos kovasti!!

P.S. Sarjojen nimistä en mene vannomaan, mutta joitain tuon tapaisia ne oli :)

8

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rokroks

      Kummikarhut eli Disney's Adventures of the Gummi Bears :)))

    • Kummikarhut oli myös minunkin lempiohjelma pienenä :)

      Itseltäni löytyy kaikki jaksot dvd:llä englanniksi.

      Se mehu oli nimeltään kummimarjamehu :D

      Ja hyrjät olivat myös aika hauskoja :)

      • disneyfani

        Itsekin haluaisin sarjan nähdä ja kiva olisi saada dvd. Olen lukenut Wikipediasta että se on julkaistu dvd:llä Yhdysvalloissa ja Isossa-Britanniassa. Muistikuvat ovat hataria. Olen syntynyt 1986 ja sarja tuli televisiossa joskus 1990-luvun alussa. Kerran minulla oli vhs-kasetti, jossa oli kuusi suomeksi dubattua jaksoa.


    • piiiiiiiiiiiiip

      Tulee muuten kyseinen ohjelma vieläkin tv:stä Disney juniorilta (maksullinen lisäkanava).

    • votelo

      Tietäisikö kukaan, kuka esitti Kimi-kummin, Terhon, Voiton ja prinsessa Lillin suomenkielistä ääntä? Entä montako sarjan jaksoa on dubattu suomeksi? Itselläni oli kerran videokasetti suomenkielisellä puheella, mutta siinä ei kerrottu suomenkielisiä ääniä. Mökö-kummin äänestä olen löytänyt ristiriitaista tietoa. Wikipediassa lukee nyt, että äänenä oli Petteri Summanen, mutta aiemmin, että Tom Pöysti.

      • pokke

        Olisiko Jenni Sivonen ollut Lillin ääni?


    • Anonyymi

      Donald Trump on selvästi ottanut nykyisen hiustyylinsä Sanni-Kummilta. :D

    • Anonyymi

      Muistan Kummikarhut jotenkin. Meillä oli vhs kasetti missä oli nauhalla lastenohjelmia ja siinä oli pari jaksoa kummikarhuja. Se ei ollut kuitenkaan dubattu.

      Superperhe eli Kimagure orange road julkaistiin suomessa kahdella vhs kasetilla mitkä sisälsivät sarjan ensimmäisiä jaksoa. Alunperin se oli manga sarja ja muistaakseni perheellä ei ollut mitään ylivoimaisia kykyjä vaan ne taidettiin lisätä sarjaan jotta siitä tulisi, ööh, "kiinnostavampi" :D
      Se dubbaus oli ihan hirveä , mutta lasena sitä tuli katsottua useat kerrat. Harmi että sitä sarjaa ei tunnu löytyvän enää oikein mistään.

      puhummesuomea.com sivulla voi katsoa ainakin noi suomessa julkastut osiot.

      Muistaako kukaan sitä merenneito sarjaa? Taisi olla joku adventures of little mermaid ?
      Se sarja lopettiin kylläkin kesken, mutta lapsena tykkäsin siitä tosi paljon

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe