Käytän e-pillereitä, mutta mietin voisinko olla silti raskaana. Minulla on ollut kummallista ylimääräistä vuotoa melkein kuukauden, eli kk sitten menkat alkoivat vaikka en ollut pitänyt taukoa pillereistä. Menkat kesti normaalina yhden päivän, sen jälkeen muuttuivat niukaksi ohueksi rusehtavaksi vuodoksi, joka kesti yli kymmenen päivää. Normaalisti kuukautiset kestää noin neljä päivää, ja pysyy samanlaisena alusta loppuun. Nyt taas, vaikka en ole pitänyt pilleritaukoa alkoi eilen nippailla alavatsasta, ja tänään ihan kunnon menkkakivut ja ruskeaa vuotoa. Tässä ehti olla vain puolitoista viikkoa välissä ilman vuotoja.
Onko mitään tietoa mitä tämä voisi olla? Rinnat eivät ole arat, huonoa oloa on kyllä ollut, mutta ajattelin sen johtuvan huonosti nukutuista öistä.
Onko mitään tietoa mitä tämä voisi olla? Rinnat eivät ole arat, huonoa oloa on kyllä ollut, mutta ajattelin sen johtuvan huonosti nukutuista öistä.
Vastaukset 2
Vanhimmat
itse käytin pillereitä ja tulin raskaaksi, nyt rv 10 menossa. :) testi näytti positiivista silloin kun minulla olisi ollut vielä 2 pilleriä laatasta jäljellä. Vuotoa oli, rinnat olivat arat.
Kannattaa ottaa heti maanantaina yhteys neuvolaan. Tekevät sitten siellä testin. Voit toki itsekin testin tehdä mutta vaikka olisi nega niin käy silti varmuudeksi neuvolassa. Jos olet raskaana, niin voi olla että nuo oireet kertovat keskeytymisestä tai kohdun ulkopuolisesta. Muistathan että e-pillereitä ei saa napsia jos epäilee raskautta. Ota heti aamulla yhteys neuvolaan ja kysele sieltä niin neuvovat mitä pitää tehdä.
Vointeja!