Olen muuttanut Savonlinnaan viime kesänä ja nyt tarttis koira viedä rokotuksiin, kokemuksia Savonlinnan ell:stä?? Kiitos jo etukäteen vastauksista!
Eläinlääkärit Savonlinnassa
22
3069
Vastaukset
- neljäkoiraa
Vie Tarulle Kerimäelle =)
- MURRRRR
tuhatjalassa on ammattilaisia ja eläimistä välittäviä ihmisiä.sinne ehdottomasti :)
- !!
no en nyt ihan menisi allekirjoittamaan tuota kommenttia tuhatjalan palvelusta. Itse en ainakaan enää koiraani sinne vie.
- Neljätassua
Voisitko ystävällisesti hieman tarkentaa??? Kun itse olen saanut hyvää palvelua, niin kerro miksi sinä ja lemmikkisi ette ole saaneet???
- Tell me why
Neljätassua kirjoitti:
Voisitko ystävällisesti hieman tarkentaa??? Kun itse olen saanut hyvää palvelua, niin kerro miksi sinä ja lemmikkisi ette ole saaneet???
Voisitko
ystävällisesti
hieman tarkentaa???
Kun
itse
olen
saanut
hyvää
palvelua,
niin
kerro
miksi
sinä
ja
lemmikkisi
ette
ole
saaneet???
Tällä hetkellä ilman Tuhatjalan apua meidän koira tuskin olisi elossa, koska pelkästään kunnaneläinlääkärin avun varassa oleminen on todella suuri riski, kun avunsaannista ei ole mitään tietoa edes normaalipäiväaikaan. Ja se johtuu siitä, että päivystysalueet ovat liian suuret.
- Blondi Mengele~
Koiraltani halkesi kynsi pahasti vähän ennen Vappua. Käytin koiran kunnallisen eläinlääkärin luona joka vain hieman lyhensi kynnen kärkeä ja teki senkin jotenkin vastahakoisesti. Vähän yli kk meni kunnes käytin koiraa toisen paikkakunnan eläinlääkärillä. Ihmetys oli aistittavissa, koska kynttä ei oltu poistettu vaikka halkeama oli koko kynnen matkalta ulottuen ihon alle. sillä kertaa kynttä päädyttiin lyhentämään uuden kasvun rajalle, ja ydin poltettiin verenvuodon tyrehdyttämiseksi. Muutama päivä sitten samaisen kynnen kärki repesi auki ja on nyt alkanut märkiä. Seuraava operaatio on kynnen poisto. Lähes 2 kuukautta on mennyt ja taas ollaan lähtötilanteessa.
Suosittelen pieneläinklinikka Tuhatjalkaa, vaikka on kalliimpi. Siellä saa ainakin kunnon hoitoa ja palvelu toimii.
ÄLKÄÄ VIEKÖ ELÄIMIÄ SAVONLINNAN KUNNALLISELLE ELÄINLÄÄKÄRILLE!!!- Huono tsägä
mutta tuollaista sattuu. Eihän se tuhatjalkanenkaan poistanut sitä koiran kynttä. Miksi ei?
- Mengele~
Ei käyty silloin Tuhatjalassa, vaan erään toisen kunnallisen luona. Siinä oltiin kahden vaiheilla mitä sille kynnelle tehdään. Koska kynteen oli tullut jo uutta kasvua näkyviin, päädyttiin lyhentämään haljennut osa pois. Poisto olisi ollut isompi operaatio.
Tuo lyhennys olisi ehkä toiminut, ellei koiralla olisi "ADHD" ja armoton riistavietti yms, jonka seurauksena kynnet joutuu todella koville. - Opas00
Loistavaa toimintaa SAELA:ssa :) Homma toimi ja palvelu huippuluokkaa!
- Anne16
Suosittelen Savonlinnan tuhatjalkaa. Ammattitaitoista porukkaa, ja sopivat hinnat.
- kjplj
Tuhatjalasta pääasiassa pettymyksiä eli ei kyllä useampaan vuoteen enää kokemuksia joten voi olla ok nykyään.
Ikinä en olisi uskonut millaista arpea sai koiran kylki mistä poistettiin pieni patti siellä.
Koiran kylki oli ommeltu ihan miten sattuu kursimalla ja haava oli järkyttävän pitkä. Lyhytkarvaisella koiralla oli järkyttävän näköinen.
plus parit muut kokemukset kissojen kanssa. - Juzzi666
Itselläni viime viikolta kokemus Tuhatjalasta. Hyvin positiivinen kuva jäi kaikinpuolin. Ammattitaitoista porukkaa! Sain kustannusarvion etukäteen, ja se piti loppuun saakka. Selkeät hoito-ohjeet, ja ystävällinen palvelu. Hymyssä suin sain ajella koiran kanssa kotiin. Kiitoksia Tuhatjalan väelle!
- kjplj
Hyvä näin ja omat kokemukset olikin tosiaan vanhempia jo ja silloin oli ainakin lääkäreiden vaihtuvuus suurta ja virolaisia.
- säkäpeliä
Vakavasti sairas kissani sai viimeisen piikkinsä Tuhatjalassa, enkä unohda koskaan sen huutoa toimenpiteen aikana!!!?
Toisen kissani nostin itse kopasta tutkimuspöydälle, kyljessä olevan patin tarkastusta varten Salessa, eläinlääkäri kosketti pattia kahdella sormella ja sanoi "seurataan"! Nostin kissan takaisin koppaan, aikaa meni noin minuutti, homma maksoi 87€! Vähän myöhemmin kissa jouduttiin sen patin takia lopettamaan! Lopetus tapahtui kunnallisessa, jonka palveluihin olen ollut tyytväinen, varsinkin jos onnistuu pääsemään vähän kokeneemmalle lääkärille! - Sjtzjh
Mun kisu oli leikattavana 1kk sitten tuhatjalassa, ja homma hoitui,ja hinta/laatu kohtasivat.Vaikka oli virolaisia eläinlääkäreitä, niin mitään ongelmia ei ollut. Ystävällisiä olivat, ja soittivat vielä perään ja kysyivät kissan voinnista.Hienoa! Tuntui,että he välittävät asiakkaasta.
- neitikoira
Minun koira on käynyt tuhatjalassa siitä lähtien kun avautui. Nyt olemme asuneet 3 vuotta yli 200 km päässä ja siellä käydessämme koira menee 1000jalkaan, täällä ei ole hyviä ell.
- bestis68
Parasta,mitä rahalla voi lemmikilleen saada löytyy Tuhatjalasta. 😊
- Juzzi-Puzzi
Samat kokemukset ,myös hevospuolta.
- neiti-räksy88
1000 Jalka on kyllä ehdottomasti paras,kun haluat parasta lemmikeillesi!! 😊
- hjll
Alkaa vaikuttaa maksetulle mainokselle
- Pentti6667
Suosittelen Joensuun kivutonta.Hyvä palvelu.
- 1000happyfeet
Minä en suosittele kivutonta, aikaa ennen 1000jalkaa koira kävi leikkauksessa, ja kaikki ei mennyt putkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670