Keuhkosairaan painajainenko alkoi?

kolme kk

Olen pitkäaikainen astmaatikko, ollut yli kymmenen vuotta ja lisäksi keuhkosarkoidoosi löydetty vajaa kuusi vuotta sitten.
Nyt tilanne painajaismainen suoraan sanottuna.
Kerrostalossa jossa asun virallisesti on putkiremontti päällä,
joten jouduin muuttamaan alta pois viikko sitten. Siellä ei ollut mitään ongelmia, vaikka remontti oli toisessa linjassa.
Vaan nytpä ne ongelmat alkoi, kun muutin juuri remontoituun asuntoon jossa seinät maalattu yksi seinä tapetoitu, lattiat uusittu eli koko kämppä remontoitu.
Olen ollut väsynyt maanantaista lähtien, sieraimista vuotaa jonkin verran kirkasta limaa, kun niistän nenän tulee verta mukana.
Viikonloppuna jouduin käymään sairaalassa, kun kurkku meni iltasella yhtäkkiä vasemmalta puolelta kipeäksi.
Siis suorastaan sietämätön kipu sisä ja ulkopuolella en voinut edes juoda vettä.
Sairaalassa olin jo siinä tilanteessa etten kärsinyt kunnolla puhua.
Verikoe ja nieluviljelmä otettiin tulehdusarvot vajaa kahdeksan nieluviljelmä negatiivinen.
Sain jotain nestemäistä lääkettä ruutalla työnsin suuhuni ja nieleksin miten pystyin eli kaikki kolme sain nieltyä.
Hoitaja pisti sitä ennen jonkin kipupiikin kankkuun.
En pystynyt nielaisemaan mitään lääkettä siksi noin.
Ajan kanssa kipu helpotti kurkussa ja pystyin puhumaan lääkärin kanssa, kysyin voiko tämä johtua sarkoidoosista, kysyi onko sulla sarkoidoosi ei tiennyt taudista oikein mitään.
Kuitenkaan ei tyrmännyt etteikö sarkoidoosi olisi aiheuttanut.
Kumpa olisi tullut tässä vaiheessa äly päähän joka kieltämättä ei tullut, tästä asunnosta ja väsymyksestä, samoin sieraimista tuleva verensekainen lima.
Käski tulla uudestaan jos kipu tulee uudelleen.
Aamulla herättyäni nukkumasta henkeä ahdisti sietämättömästi tuntui, että tukehdun.
Kuitenkin selvisin, kun avasin ikkunan ja otin astmalääkkeen.
Vaikka ilaman puhdistin on päällä paljon ja ikkuna auki melkein koko ajan on vaikea olla.
Soitin tänään sairaalaan ja kysyin oliko se sairaalassa käynti juttu johtuva tästä remontoidusta asunnosta ei kieltänyt, pyysi ottamaan yhteyttä terveyskeskukseen ja siellä selittämään asian. Hoitaja puhelimessa.
Ei itelle tullut mieleenkään tämä ennenkuin tänä aamuna, harmittaa kun ei tullut siellä lääkärissä mieleen olisi silloin saanut paremmin tietää.
Nyt kuitenkin olen itse melko varma, että kaikki johtuu tästä kämpästä,
kun ei ole keuhkot terveet ja sarkoidoosi on muuttunut ajatsitten krooniseksi.
Miten tästä eteenpäin en tiedä ja remontti kestää vielä kolmisen kuukautta, kun pääsen takaisin muuttamaan.
Onko kenelläkään samanlaisia kokemuksia ja tietääkö kukaan miten pitkään menee ennenkuin maalin sun muiden remontin hajut ja muut häviää.
Ei tullut mieleenkään ottaessani tätä asuntoa, että voisi tulla tällaisia juttuja siis painajainen.

0

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
        Paltamo
        34
        4571
      2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
        Ihastuminen
        20
        3175
      3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
        Maailman menoa
        269
        2311
      4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
        Maailman menoa
        49
        2182
      5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
        Ikävä
        163
        2039
      6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
        Ikävä
        89
        1670
      7. On ikävä sua

Koko ajan
        Ikävä
        17
        1643
      8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
        Ikävä
        360
        1641
      9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
        Kotimaiset julkkisjuorut
        111
        1611
      10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
        Ikävä
        15
        1269
      Aihe