pitkä mies lyhyt nainen?

zzzzzzui

Morjens kyselisin vain että mikä olis hyvä asento pariskunnalle jolla on 54cm pituus ero? Mies pidempi. Meritähti asentoa ollaan kokeiltu sillä onnistuu et nainen selällään ja mies kyljellään. Mutta kaipailis vähän vaihteluakin. Päällä en voi olla kun paino ero on melko suuri

16

2603

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyuikjhgfdsdxfgh

      Voithan sä olla päällä, mutta niin että nojaat käsiisi, ja nainen makaa alla. Jalat voi kietoa vaikka sinun ympärillesi. Myös takaa päin doggy-style, nainen kontillaan ja sinä siinä takana. Kaikkea voi kokeilla, ei kannata tyytyä vain yhteen asentoon. Tsemppiä etsimiseen!

    • lp

      Kokeilkaa ratsastusta ja nuita yllä mainittuja. Meilä ainaki toimii ;) pituus ero noin 40 meillä

    • uusavuttomat

      eivät osaa etes naijakkaan ilman neuvoa voi v..........................................!

    • Muna pilluun ja se on siinä ihan vitun sama ootko pääalas päin vain kontillaan

      • asdfghjjk::?

        Totta toikin. Mut koita ymmärtää jos kaks on ihan erikokoisia ja en tiedä jaksanko kannatella itseäni. Ja saattaa se toinen litistyä ei sekään kiva. Takaa päin vois onnistuu laittaa vaan emännälle vaikka jotain polvien alle että vois vielä paremmin onnistua


    • tässä muutama

      Jos sulla kunto kestää, niin nosta tyttö seinää vasten, irti lattiasta. Siinä ei paino- tai pituusero enää haittaa. Tyttö päälle ratsastamaan on toinen, missä sun paino tai pituus ei estä huvia. Ja takaapäin "kottikärryt"-versio perus doggy-stylestä.

    • Pätkä ja pitkä

      Ihan kaikki sellaiset asennot sopii, missä jalkapohjien ei tarvitse olla samalla tasolla. Viimeisenä vaihtoehtona on se, että nainen laittaa jalkaansa superkorkeat korkokengät. Meillä pituuseroa hiukka reilu 30 senttiä.

      • MyBiGMaN

        Minä 155cm ja mies 190cm.Ei ole ollut ongelmia missään asennoissa..itse tykkään eniten ratsastaa tai kun mies panee takaapäin..


    • hytkyti_

      Minä 153cm 44kg ja mies 190cm 105kg. En litisty kuoliaaksi lähetyssaarnaajassa, koska eihän miehen kuulu siinä asennossa maata päälläs ku valas. Mukavaa ku mies on päällä ja nostaa toisella kädellään mut vielä pyllyn alta ylös että pääsee oikein syvälle.. Sitten myös tykkään välillä et hää makaa koko painollaan mun päällä ;). Kaikki asennot tosiaan onnistuu mitä ny tykkää toteuttaa. Harjottelua ja mielikuvitusta niin kyl se siitä sujuu. Lainakkaa vaikka kamasurta ja ettikää sieltä ideoita?

      • jsjsdu

        Nii. Tää on sellainen asia joka vaatii kokeilemista harjoittelua ja kärsivällisyyttä. Mitä eri versioita on takaa päin? Tuntuu että kun emäntä menee kontilleen niin mä olen liian ylhäällä häneen nähden että saa oikeaan paikkaan. :-) no miettii että voisi koittaa laittaa jotain koroketta että tulisi musta eri tasolle nimenomaan ylemmäksi kumpikin ollaan hieman ylipainoisia. Onko vikkejä tähän asiaan? Miten saisi eri tasolle? Eri paikkojakin voi ehdottaa ei tarvitse olla sänky. :-)


      • mie vaan
        jsjsdu kirjoitti:

        Nii. Tää on sellainen asia joka vaatii kokeilemista harjoittelua ja kärsivällisyyttä. Mitä eri versioita on takaa päin? Tuntuu että kun emäntä menee kontilleen niin mä olen liian ylhäällä häneen nähden että saa oikeaan paikkaan. :-) no miettii että voisi koittaa laittaa jotain koroketta että tulisi musta eri tasolle nimenomaan ylemmäksi kumpikin ollaan hieman ylipainoisia. Onko vikkejä tähän asiaan? Miten saisi eri tasolle? Eri paikkojakin voi ehdottaa ei tarvitse olla sänky. :-)

        Seisot sängyn reunalla, nainen sängyllä kontallaan? Portaissa molemmat seisten mutta nainen vaan ylemmällä? Nainen keittiön pöydällä mahallaan? Jos olette molemmat polvillanne, naisella jalat yhdessä ja sinulla jalat harallaan? Nainen sängyssä mahallaan jalat hieman harallaan, sä sitten takaa työnnyt sisään pildeen itseäsi käsillä kannatellen, on muuten tosi tuhman oloinen asento, vaikkei kakkoseen pistäisikään (sopiihan tää hyvin kakkosenkin puolelle tutustumiseen)..


      • jajajssususus
        mie vaan kirjoitti:

        Seisot sängyn reunalla, nainen sängyllä kontallaan? Portaissa molemmat seisten mutta nainen vaan ylemmällä? Nainen keittiön pöydällä mahallaan? Jos olette molemmat polvillanne, naisella jalat yhdessä ja sinulla jalat harallaan? Nainen sängyssä mahallaan jalat hieman harallaan, sä sitten takaa työnnyt sisään pildeen itseäsi käsillä kannatellen, on muuten tosi tuhman oloinen asento, vaikkei kakkoseen pistäisikään (sopiihan tää hyvin kakkosenkin puolelle tutustumiseen)..

        Juu. Mitä muita vois olla ratsastaminen ei ainakaan tähän mennessä ole onnistunut. Ollaan siitäkin kokeiltu eri tapoja saada muna sisään. No mutta harjoittelemalla oppii kaikkea sekä kokeilemalla eri asentoja. :-) sängyn laidalla seisten voisi kokeilla mutta mun muna on ykköselisäen nähden liian ylhäällä. Kakkoseen hyvä korkeus mutta ei olla sen kummemmin asiaan perehdytty. lisä vinkkejä otetaan vastaan.


      • Pätkä ja pitkä
        jajajssususus kirjoitti:

        Juu. Mitä muita vois olla ratsastaminen ei ainakaan tähän mennessä ole onnistunut. Ollaan siitäkin kokeiltu eri tapoja saada muna sisään. No mutta harjoittelemalla oppii kaikkea sekä kokeilemalla eri asentoja. :-) sängyn laidalla seisten voisi kokeilla mutta mun muna on ykköselisäen nähden liian ylhäällä. Kakkoseen hyvä korkeus mutta ei olla sen kummemmin asiaan perehdytty. lisä vinkkejä otetaan vastaan.

        Meillä onnistuu ratsastuskin. Tosin mies innostuu yleinsä siinä nostamaan mua hiukan ilmaan käsillään ja käyttämään mua ikään kuin reikänä, mihin työnnellä. :D Tuntuu tosi hyvältä sekin. Jos takaa päin naidessa sänky on miehelle edelleen korokkeista/ tyynyistä huolimatta liian matalalla, niin yksi on se, että mies menee polvilleen. Olisiko sitten korkeus sopiva?


    • Onse sitten

      vaikeeta ja maailman yksinkertaisin toimitus jolu pystyy ja lemmenpesä levälleen eikun tönimään, näin helpoa seon kun osaa.

    • Ehkäpä näin?

      Eihän sitä ole pakko jotain tiettyä asentoa joka on kirjaan laitettu kokeilla.. Voithan kokeilla jotain omaakin joka vaan parhaalta tuntuu niin sinulle ja naikkoselles?

    • naimamies

      On se kylä ihme ettei nykyajan uus avuttomat osaa naijjakkaan

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 195
      2609
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      208
      2374
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2292
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      184
      1782
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1298
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1225
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe