Hei, olen 26v nainen Helsingistä ja etin 20-38 vuotiasta miestä nuolemaan.
Toki parilla vuodella voi heittää sunntaan tai toiseen.
Otan mielelläni suihin mutta olisi mahtavaa jos joku tulisi nuolemaan oimppaani. :)
Minusta löytyy:
1. Isot rinnat
2. Posliini pillu
3. Pitkät hiukset
4. Olen hoikka
5. 166 cm pitkä
odottelen sinua
Nuolija minulle?
18
852
Vastaukset
- 45757689
6. Olet feikki.
- Mies.:(
20v, mutta satakunnasta. Sori.
- himokas nuolija
moikka
rakastan ylikaiken naisen nuolemista, voisin nuolla sua vaikka kuinka kauan, olen nuorekas 40 v 189/87 suomalainen mies - kundi___
Jos nappaa, niin laitahan viestiä, jossa mainitset mun nickin. Et pety..
Mä voin nuolla sua ja teen sen ihanasti ja annan sulle myös suihin..;)
- Jimmie
Hei, minä olen 29v juuri Helsinkiin muuttanut mies ja voisinpa väittää hyvinkin olevani etsimäsi iso"kielinen" lihaksikas kundi sinua varten. =))
- onhan näitä nähty
oon joku vanhempien hylkämä huttsuli, ei oo naisten tapasta kirjotella tänne tollasia. tais sit mies joka esiintyy naisena.
- Jimmie
Hmn=), valitettavasti et tainnut olla tosissasi.. Vkl lähestyy...
- juuhnu
täällä ammattilainen kyseisellä alalla.tahtoisin pitää sinua hyvänä koko yön ja jos vielä jaksat niin päivälläkin jatketaan.
- ei kiirettä
Mä olen 36 v mies ja itse asiassa 166cm kans. voisin vähän tai paljon nuolla sua.
Voin tulla nuolemaan sua heti oon Helsingistä itekki ja 171cm.. ;))
- antti
http://iskuri.net/index.php?prof=631671&inr=6&s=0&osp=2&hsp=1&imin=31&imax=32&kau=13
vastaile tota kautta !!! et pety mikäli itse et ole feikki.. jos haluat mä voin nuolen sut kauan sä halut. olen täällä valmis.
- tosimies1982
MOI! Normi suomalainen, pitkänhuiskea mies, ikkää 29v.
Kiva olisi tuottaa mielihyvää ja kenties saada hyvintehdystä työstä vastapalvelus.
Kirjoitellaan [email protected] - menkää nukkumaan
naiset vaan puhuu mut juokevat äidin syliin kun pitäis alkaa vaatteita vähentämään.
- tosimies33
niin, "naiset"
- M20+++
Moro! Täälä tämmönen nopeakieli hyvällä kropalla varustettuna.. ;) ota yhteyttä niin sovitaan aika nuolemiseen.. ;) [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653