alueelta mikkeli-mäntyharju-ristiina.
ei ongelmia terveydessä, tarpeettoman kallis paperi kädenpuristuksesta.
halvimmalla lääkärintodistus ajokorttia varten
3
2374
Vastaukset
- urmahainen
Tässähän on syntymäpäivästä 2KK:n aika toimittaa lääkärintodistus mutta mitäs jos sen unohtaa määräajassa eli lipsahtaakin vaikkapa 3kk ennenkuin on todistus hankittuna, lähteekö kortti samantien? ja saako sen takaisin ja kuinka? Kiitän!
- Kör sakta
parempi ois lopettaa paskan jauhaminen.enää ei kädenpuristuksilla uusíta korttia.niin tehtiin maaseudulla ja tulos näkyy liikenteessä.neurologin lausunto kaikilta 65v täyttäneiltä.muussa tapauksessa helvettiin törmäilemästä.vituttaa suuresti kun nään kirkon kupeeseen kuuluvia tien päällä.jos ajattaa niin lääkärin paperi ja ajokoe joka toinen vuosi.kyllä sen maksaa jos tarve ajaa.enkä kaipaa mitään paska kommentteja viisailta kun asia on näin.SIIS AJOKOE PAKOLLISEKSI joka TOINEN VUOSI JA NEUROLOGINTODISTUS.jos ei rahaa nii sit kunnan kyydillä.. vakuutusyhtiöt voisi alkaa asiaa ajamaan,säästyis vinopino miljoonia .on meinaa niin että ikäihmiset lisäytyy ku .....töölössä liikenteessä.kyse on riskitekijöistä siin' kun juopot ta huumehörhöt.
- Ei todistusta
Ei sitä kyllä pyydetä vai onko kyseessä joku eri tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956818- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢491083Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909