Kuka paras Seiskan Miss XL-kisassa 2012

Nyt äänestämään minut nro 8 jatkoon!

Äänestysaikaa on 21.3. saakka. Katso kuvat ja videot Seiskan sivuilta www.seiska.fi - kilpailut - miss xl

Meistä useista löytyy myös Facebookissa lisää kuvia!

Omat sivuni löydät osoitteesta

http://www.facebook.com/SusannaLystilaMissXlKisaajaNro8

Mukavaa kevättä! :)

44

1769

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MissXL-L.Hjerp

      Tai sitten mua numero 3 ;)
      Löytyy facebookista nimellä Laura Karolina Hjerp
      Suskisuski eikai haittaa että liityin mukaan ? :)

      • Ei todellakaan haittaa! Tsemppiä! :)

        t: 8


    • jk

      numero 3

    • MissXL-L.Hjerp

      Tsemppiä myös sulle :))

      T: 3

      • elisa b.

        12 ehdottomasti!


      • dina
        elisa b. kirjoitti:

        12 ehdottomasti!

        numero 3 Laura Hjerp!! kaikkein kaunein!


      • majka
        dina kirjoitti:

        numero 3 Laura Hjerp!! kaikkein kaunein!

        kyllä näin vanhempana naisena pitää olla ylpeä numero 3 , lauran osallistumisesta! on koulukiusattu mutta siitä huolimatta uskaltaa laittaa itsensä esiin ja ottaa riskin että saa lisää negatiivista palautetta!! ei moni muu tossa iässä olisi uskaltanut! hienoa! Laura voittoon,nro:3 !!


    • Espoon lady

      numero 8 jatkoon! kyllä noi koulukiusatut hakee vaan huomiota tämmösen kanssa, myötähäpeä suuri. Terveisiä Espoosta! T:Lady L size

      • Yks Turusta

        No huh huh mikä kommentti sulla, Espoon Lady !! TIETYSTI NUMERO 3 LAURA HJERP !! Sehän on selvä juttu .. Uskon voimakkaasti että nro 3 voittaa !! Tsemppiä ..


      • Herra vantaalta

        Et ole ikinä itse varmaan ollut koulukiusattu? Mieti vähän mitä suustasi päästelet.


      • marja-orvokki

        taitaa olla kateutta toi espoon ladyn kirjoitus.miks kiusata kiusattua. tyypillistä kiusaajan puhetta tyystin. HÄPEÄ


      • rouva naapurista
        Herra vantaalta kirjoitti:

        Et ole ikinä itse varmaan ollut koulukiusattu? Mieti vähän mitä suustasi päästelet.

        mikäs lady se tommosia suustansa päästelee


      • jartsuikkeli
        rouva naapurista kirjoitti:

        mikäs lady se tommosia suustansa päästelee

        turhaan leidi huuteli kun oma suosikki putosi jatkosta ... hahahahaaaa


    • espoon lady.. kyllä on ala-arvoinen kommentti sinulta.. sinä tuskin tiedät kiusattujen tunteista mitään,yleensä he haluavat olla mahdollisimman huomaamattomia..todella rohkea veto nuorelta ja kauniilta tytöltä!! ääneni menee taatusti numerolle 3!!

    • MissXL-L.Hjerp

      Moni Miss XL ehdokkaista ollut koulukiusattuja, hakevatko hekin huomiota ? :D
      Mietippä kommenttejasi uusiksi ennen kuin tulet arvostelemaan ketään :) Et ole sinäkään sen parempi ihminen.

    • -nimetön-

      Espoon lady -> kateellisen panettelua, ihan ilmiselvää.
      Juokse järveen, Espoon Lady!

      • JANNE A..

        joo espoon "lady" .. sun ei paljon kannattais yleistää : noi koulukiusatut.. onko siis mielestäsi jokainen osallistuja koulukiusattu??hyvä se sieltä on "tuntemattomana" huudella kommenttia.. tuo kasvosi julkisuuten ja alistu itse arvostelulle! onneksi pääosin tullut positiivista palautetta kaikille kisaan osallistuneille..häpeä on se että suomesta löytyy kaltaisiasi ihmisiä!! hyi.. lady..hah hah..enkä tunne myötähäpeää sinunlaisesi surkimuksen takia..


      • jorma-kalevi

        miks puuttua koulukiusattuasiaan sitä vähätellen.
        ite ihmettelen et joku osallistuu kisaan et saa jatkaa äitiyslomaa,eikös hoitovapaan ajalta saa rahaa?


      • gorskitzar
        jorma-kalevi kirjoitti:

        miks puuttua koulukiusattuasiaan sitä vähätellen.
        ite ihmettelen et joku osallistuu kisaan et saa jatkaa äitiyslomaa,eikös hoitovapaan ajalta saa rahaa?

        minä en ainakaan koulukiusattuja vähättele!itse olin aikoinaan ns.kingi koulussa,mutta aina puolustin muita! meidän porukkaan oli tervetulleita ne "pullukatkin" ja itseasiassa olivat kaikkein mukavimpia ja rentoja.laihat tytöt marisi koko ajan et kroppa huono yms,ja oli kiukkusia ku joku vilkaisi omaa poikaystävää..heillä oli se kaikkein huonoin omatunto.. siksi espoon ladyltä typerä kommentti!!


    • -mä-

      Numero 8 voittaa!

      • kranevo

        ikävä kyllä numero 8 ei päässyt jatkoon :)


    • HesalainenXLLL

      Minusta espoon lady saa kyllä antaa mielipiteen? väitättekö ettei eidän lapsuudessanne paksut olleet kiusattuja? Meidän koulussamme kyllä kaikki olivat yksinäisiä/kiusattuja. Myönnän että säälin jokasta kisaan osallistujaa. MASSA MISSIT....

    • Jenni H. nro 5

      Kyllä meistä moni on ollut koulukiusattuja, mutta itseäni se niinkuin kaikki muutkin kolhut tässä elämässä ovat vain kasvattaneet. Nyt on hyvä olla, olen hyväksynyt itseni sellaisena kuin olen ja saanut toteuttaa elämässäni monia unelmia. Vieläkin on unelmia ja niitä pitääkin olla, eikä niiden saavuttamiseen tarvitse kun päättäväisyyttä, itsevarmuutta ja taitoa olla välittämättä kaikenlaisista negativisistä puheista... Itse kukin tietää mitä on ja mitä ei...
      Ei elämä ole helppoa varmaankaan koskaan, mutta silti siitä voi nauttia ! Itse olen iloinen siitä että 17 vuotias uskaltaa lähteä tälläiseen kisaan mukaan, se tarvii paljon rohkeutta ! Me pehmeät ja muhkeat missit olemme oikean elämän kauniit ja rohkeat ! Tsemppiä kaikille Miss XL kisassa mukana oleville !

      • notkotti

        Nro 3 on paras EHDOTTOMASTI


    • sukkahousut pois

      miksi helvetissä noi saa pitää sukkahousuja eihän missään kisoissa pidetä tommosii ihan anuksesta

      • sadan kilon keijukai

        piilolinssit pois


    • bikkubikkupikini

      misssuomi tyyppinen bikini-kierros tarvittaisiin kokouikkarin tilalle jolloin oikeesti näkis kuka on paras

      • koko totuus esiin

        noi sukkahousut ja kokouikkarit on ihan niinkuin doping-urheilussa ehdottoman väärin


    • hoopo123

      jos laura oot koulukiusattu niin vältä nro 13 seuraa :D

    • Kiirastulen Kerubi
    • nro 12 voittoon

      Nro 12 on kuin missi todella ylväs ja kaunis.! Niin ja ruskeat piilarit eikös nekin ole dopingia?

      • hölmötyhmä

        pystytsä muka piilareilla peittää selluloosaa ja raskausarpia ?


      • LAURI-HERRA

        JOO NRO 12 VOIS LAIHDUTTAA PARI KILO JA OSALLISTUA SNNE MISS SUOMI KILPAILUUN...


      • sadan kilon keijukai
        LAURI-HERRA kirjoitti:

        JOO NRO 12 VOIS LAIHDUTTAA PARI KILO JA OSALLISTUA SNNE MISS SUOMI KILPAILUUN...

        laihat pois kisoista.eivät ole xl kokoa


    • Påä

      Hitsit tuon seiskan hampaita ja suuta.

    • Mitäs noista

      Mitäs noista arvista ja selluloosasta eiköhän niitä ole näistä jokaisella!

      • appelsiiniko ihoko

        mut jos ois bikinit ja noi kaameet sukkahousut ois kielletty niin näkis oikeesti kenellä on minkä verran selluloosaa ja onko niitä kaameita arpia


    • imatra-naantali

      3 ja 4 on parhaat muut on jotenkin saatanan kulahtaneen olosii yäk

      • majka

        Nro 3 on niin luonnollinen ja siksi kaunis. Upea hymy ja esittelyvideo oli paras kaikista. siinä ei ollut mitään naurun hohotusta eikä et mua JÄNNITTÄÄ IHAN KAUHIAST.


      • LAURI-HERRA

        hei.. laihoiltakin löytyy arpia ja selluliittia.. jatkoon pääsivät kuitenkin eniten ääniä saaneet! ja kukaan ei voi tietää mitä siellä taustalla on,siis miksi nuori ihminen "painaa" paljon.. voi olla esim sairaus!katsokaa kasvoja,niiden piirteitä,kenen syliin haluaisit käpertyä,tai kainaloon turvautua!!!!! numero 3 ehdottomasti kaunein!


      • LAURI-HERRA
        LAURI-HERRA kirjoitti:

        hei.. laihoiltakin löytyy arpia ja selluliittia.. jatkoon pääsivät kuitenkin eniten ääniä saaneet! ja kukaan ei voi tietää mitä siellä taustalla on,siis miksi nuori ihminen "painaa" paljon.. voi olla esim sairaus!katsokaa kasvoja,niiden piirteitä,kenen syliin haluaisit käpertyä,tai kainaloon turvautua!!!!! numero 3 ehdottomasti kaunein!

        MAJKA,PUHUT VÄHÄN MUTTA TÄYTTÄ ASIAA!!!!!!!!!!! AINOA AIDON OLOINEN VIDEO OLI NUMEROLLA: 3 !!! PIAN FINAALIÄÄNESTYS,MUISTAKAA ÄÄNESTÄÄ OMAA SUOSIKKIANNE!


      • pazkapuhetta lauri
        LAURI-HERRA kirjoitti:

        hei.. laihoiltakin löytyy arpia ja selluliittia.. jatkoon pääsivät kuitenkin eniten ääniä saaneet! ja kukaan ei voi tietää mitä siellä taustalla on,siis miksi nuori ihminen "painaa" paljon.. voi olla esim sairaus!katsokaa kasvoja,niiden piirteitä,kenen syliin haluaisit käpertyä,tai kainaloon turvautua!!!!! numero 3 ehdottomasti kaunein!

        eikai tässä millää sairashelevetinkertomuksilla kisata vaan sillä kuka on upein ja sallimalla sukkahousut sekä kokouikkari bikinin sijaan viedään äänestäjiltä mahdollisuus vertailla kantitaattien vatsanseutua (raskausarpia tai saattaa sinne olla piilotettu jopa keisarinleikkausarpi) ja jalkojen selluloosaa (juuri sitä appelsiiniihoa)

        niin ja munkin suosikki on 3 (4kin kyllä käy , muut huonoja)


    • MISSXL-LAURAHJERPNo1

      Heipparallaa kaikki !
      Kiitos kaikille teille ketkä äänestitte minua (silloinen nro 3), nyt olen kilpailija nro 1 ja seitsemän finalistin joukossa. Olen myöskin koko kilpahistorian nuorin. Finaali on 9.5. Baltic Princessillä. Tervetuloa mukaan!
      Kuitenkin, uusi äänestys on nyt käynnissä, ja se päättyy 8.5. klo 18.00.
      Äänestää voit 5krt/kone. Toivottavasti äänestätte minua tälläkin kertaa, mutta kilpailen toki kuutta muuta erittäin kaunista naista vastaan.
      Meistä kaikista tiedot ovat seiskan sivuilla uusien kuvien ja uusien videoiden kera.
      Äänestää voit osoitteessa: http://www.seiska.fi/kilpailut/_a367827/
      Kiitos :)

    • hygieeistäkö

      kaamee "räkäklimppi" tossa klyyvarin alla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2814
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      522
      2645
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1845
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1777
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1272
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1106
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1082
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      55
      1077
    Aihe