Kolme kirjainta: DXM

....

Hei!

Haluan heti aluksi huomauttaa: olen lukenut ko. aineeseen liittyvät riskit sekä olen tietoinen siitä, millä tavalla aine yleisesti ottaen vaikuttaa. Olen myös tietoinen siitä, ettei DXM:ää kannata nauttia hirveän suuria annoksia kerrallaan eikä sitä pidä (tai, totta kai sitä voi) juoda raakana, vaan se täytyy erotella huolellisesti.

Asiaan.

Otin päivällä yliherkkyyden varalta "testin" eli otin ~1 lääkemitallisen (30ml=~90mg DXM, oma paino 63kg) Resilar yskänlääkettä. Mitenkään kyseinen aine ei potkinut, paitsi että todella lievää kutinaa esiintyi sekä tein tuttavuutta vessanpöntön kanssa kerran. Myös lieviä vatsanväänteitä esiintyi.

Tarkoitus olisi erotella loput yskänlääkkeet, mutta halusin vain varmistaa etteivät nuo kyseiset oireet liity yliherkkyyteen? Mitä itse olen lukenut niin tuo, että vatsa menee sekaisin, pitäisi olla täysin normaalia sorbitolin vuoksi.

Toivon pikaista vastausta, kiitos!

20

2634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustaon22

Vatsa voi mennä monella sekaisin raa'asta deksmistä. Sorbitolista nuo sinun vatsanväänteesi todennäköisesti johtuivat. Suosittelen erottelemaan litkun ja kokeilla tuleeko vatsanväänteita/ripulia erotellusta deksmistä, ota vaikka tuo sama annos ja odottele.

• ....

^ Jep, kiitos. Itse ajattelin aloitusannokseksi 300-350mg. Laskin doselaskimella, että ~400mg tuottaisi minulle 2P:n (5mg/kg, noin).

• 4+2

Oletko nainen vai?

Onko deksis joku painoindeksi? Muistan vedin joskus vuosia sitten iso resilar lekan naamaan, luulin ettei toimi nii menin nukkuu. Heräsin n. tuntia myöhemmin kurapaskalla ja tuntui kuin olisi katsonut violettien lasien kautta, parin metrin matkaan meni ikuisuus (tai ainakin tuntui siltä) mietin et kun nurkissa lojuu tuo pienempi putilo 150ml nii pärähtääkö tuo yhtään, oon kuitenki reilut 80 kiloinen..

• 4+2
        4+2 kirjoitti:

Oletko nainen vai?

Onko deksis joku painoindeksi? Muistan vedin joskus vuosia sitten iso resilar lekan naamaan, luulin ettei toimi nii menin nukkuu. Heräsin n. tuntia myöhemmin kurapaskalla ja tuntui kuin olisi katsonut violettien lasien kautta, parin metrin matkaan meni ikuisuus (tai ainakin tuntui siltä) mietin et kun nurkissa lojuu tuo pienempi putilo 150ml nii pärähtääkö tuo yhtään, oon kuitenki reilut 80 kiloinen..

1,5 timmaa nauttimisesta, eikä mitään edes paskallakaan ole tarvinnu käydä. Miksi porukkaa hehkuttaa tätä?

• 4+2
        4+2 kirjoitti:

1,5 timmaa nauttimisesta, eikä mitään edes paskallakaan ole tarvinnu käydä. Miksi porukkaa hehkuttaa tätä?

Okei nyt kävin vääntää ruikulit ja heitin pirjot, päässä hieman "surisee" ainakin pupillit ovat suuret. No ehkä tämä nyt ei ollut niin hukkaan heitetty juttu.

• ....

^ Ei, olen mies. Ja ei, ei raakana. Minun vatsa meni lievästi sekaisin 30 millilitrasta, mutten halua tietää kuinka pahasti vatsani menee sekaisin 200 millilitrasta. Olen varannut rauhallista musiikkia muutaman levyn (kuten esimerkiksi Pink Floydin "Atom Heart Mother", sillä sitä moni on suositellut) sekä pientä suolaista naposteltavaa. Varaan myös vettä, sen takia ettei nestehukka pääse yllättämään!

400mg:n annos houkuttelee, mutta mitä luultavammin päädyn 345mg: annokseen (=115ml yskänlääkettä).

4 2: Sepä siinä on: ne vatsanväänteet eivät tulekkaan välttämättä heti 15-20 minuutin päästä. Aikaa minullakin kului 1-1½ tuntia, ennen kuin alkoi vatsassa hieman myllertämään.

• 4+2

Ja näköjään vaikutukset tuli perässä. Ei mitään visuaaleja näkynyt mutta, euforia oli todella hyvä. Voisin sanoa että parempi kuin kodeiinista ja tänään ostin tuon isomman lekan nautittavaksi. Muutama kurapaskat jouduin vääntää illalla ja aamulla mutta, sen arvoinen kylläkin oli.

Tavaksi en meinaa ottaa tuota kylläkään, antaa mukavan tilan "ajatella" ja stressin taso sen verran korkealla ollut että tekee hyvää huilata.

• ....

Jatkoa: kauanko DXM matka kestää suurinpiirtein? Tarkoituksena on ottaa 2P:n annos (320-345mg, mikä on 5-5.4mg/kg).

http://dxm.darkridge.com/calc.html
      ^ ylläolevan laskurin mukaan laskin.

• 4+2

Huiput tuli n. 2-2,5 nauttimisesta, aluksi oli hieman pöhnäinen olo ja sen jälkeen vireystaso nousi ja euforia, silmiä alkoi kuumottaa niinkuin paukuissa nuorempana ja vielä 4 tuntia tuon jälkeen toimi, vaikutus loppuu aika seinään. Ei ollut mitään ahdistus, - unettomuus tiloja tuon jälkeen mutta, ajattelin itse mennä seuraavan kerran nukkumaan kun vaikutus alkaa hiipumaan.

Mä en oikein osaa hahmottaa tuota laskuria, vedän tuntuman perusteella. Tänää tuo isompi leka naamaan.

• ....
        4+2 kirjoitti:

Huiput tuli n. 2-2,5 nauttimisesta, aluksi oli hieman pöhnäinen olo ja sen jälkeen vireystaso nousi ja euforia, silmiä alkoi kuumottaa niinkuin paukuissa nuorempana ja vielä 4 tuntia tuon jälkeen toimi, vaikutus loppuu aika seinään. Ei ollut mitään ahdistus, - unettomuus tiloja tuon jälkeen mutta, ajattelin itse mennä seuraavan kerran nukkumaan kun vaikutus alkaa hiipumaan.

Mä en oikein osaa hahmottaa tuota laskuria, vedän tuntuman perusteella. Tänää tuo isompi leka naamaan.

Ok. Itse otan melko miedon annoksen, eli en usko että vaikutuksetkaan ovat hirveästi yli 5 tuntia pidemmät. Sekä laskut, tietty.

• 4+2
        .... kirjoitti:

Ok. Itse otan melko miedon annoksen, eli en usko että vaikutuksetkaan ovat hirveästi yli 5 tuntia pidemmät. Sekä laskut, tietty.

Itse nautin raakana tietenkin tuon ison lekan, samat alkufibat kuin eilen. Hieman väsyttää, pöhnäinen odotan sitä euforiaa innolla:)

• ....
        4+2 kirjoitti:

Itse nautin raakana tietenkin tuon ison lekan, samat alkufibat kuin eilen. Hieman väsyttää, pöhnäinen odotan sitä euforiaa innolla:)

No niin, erottelu on nyt suoritettu! Erottelin 170ml (=510mg DXM). Tarkoitus olis perjantaina ottaa, nyt on jääkaapissa lasipurkissa, kansi kiinni. Mittaan tuosta määrästä sen 320-345mg, lopuja tuskin säästän. Rahaa meni yht. noin 13-14 euroa, eli eipä minua oikeastaan häiritse se yhtään. Ja voinhan vaikka tuon alkuannoksen jälkeen buustailla omaa olotilaani.

• 4+2
        .... kirjoitti:

No niin, erottelu on nyt suoritettu! Erottelin 170ml (=510mg DXM). Tarkoitus olis perjantaina ottaa, nyt on jääkaapissa lasipurkissa, kansi kiinni. Mittaan tuosta määrästä sen 320-345mg, lopuja tuskin säästän. Rahaa meni yht. noin 13-14 euroa, eli eipä minua oikeastaan häiritse se yhtään. Ja voinhan vaikka tuon alkuannoksen jälkeen buustailla omaa olotilaani.

No niin sitten perjantaina trippailemaan:)

Eilen vedin tuon 200ml lekan naamaan, niin ei vastannut toissapäivän kokemusta. Euforiaa ei tuntunut olevan mukana ja muutenkin meni vähän reisille. Viestin kirjoittaminen koneella tuntui joltain ärsyttävältä deja-vulta, meni hermo kun ei tiennyt oliko koneessa vai minussa päässä se vika. Lisäksi meni kovin paljon unitilaksi, yhdessä vaiheessa tunsin olevani jonkilainen hyönteiskotelo. Lisäksi meni yöunet tripin päättyessä, alkoi ahdistaa ja nukkumisesta ei tullut mitään

Ainoa mitä neuvon että vaikka ensi kerta tuntuisi kuinka mahtavalta niin ei sitä dozee kannata heti nostaa..

• dsfesfxdcew
        4+2 kirjoitti:

No niin sitten perjantaina trippailemaan:)

Eilen vedin tuon 200ml lekan naamaan, niin ei vastannut toissapäivän kokemusta. Euforiaa ei tuntunut olevan mukana ja muutenkin meni vähän reisille. Viestin kirjoittaminen koneella tuntui joltain ärsyttävältä deja-vulta, meni hermo kun ei tiennyt oliko koneessa vai minussa päässä se vika. Lisäksi meni kovin paljon unitilaksi, yhdessä vaiheessa tunsin olevani jonkilainen hyönteiskotelo. Lisäksi meni yöunet tripin päättyessä, alkoi ahdistaa ja nukkumisesta ei tullut mitään

Ainoa mitä neuvon että vaikka ensi kerta tuntuisi kuinka mahtavalta niin ei sitä dozee kannata heti nostaa..

Miks juot raakana? Sehän on vain tyhmien ja jonnejen tapa.
        Näyttää myös muuten ettet paljoakaan Deksmistä tiedä.

Sun ohjeilla en kyllä ite rupeis leikkimään tolla aineella.

• 4+2
        dsfesfxdcew kirjoitti:

Miks juot raakana? Sehän on vain tyhmien ja jonnejen tapa.
        Näyttää myös muuten ettet paljoakaan Deksmistä tiedä.

Sun ohjeilla en kyllä ite rupeis leikkimään tolla aineella.

En jaksanut ruveta säätää erottelun kanssa, eipä mennyt pakki sekaisin eilen. Toiseksi mitä sä tiedät?

• ....

Kaunko trippi kestää, jos otan 250mg:n annoksen? (~4mg/kg). Millainen olo on yleensä tripin jälkeen. Minulla on menoa klo 17 (otan annoksen 9-10 välillä). Meno kestää alle tunnin verran.

• possumunkki2

Ihan vitun jees kamaa. Olin tnä tripillä

• tielhlhh

Näkyykö dxm muumeseulassa? Kiitos

• fdhadfhhfd
        tielhlhh kirjoitti:

Näkyykö dxm muumeseulassa? Kiitos

saattaa antaa valheellisen positiivisen opiaateille, dxm on morfinaani (morfiinin johdannainen)

• Painukaa suolle!

Voi vitun luuserit, JUOKAA VIINAA jos pitää vetää pää sekasin! Kaikella paskalla sitä leikitään...

"Näkyykö dxm muumiseulassa? Kiitos" :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      146
      2912
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2047
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1777
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1742
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      965
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      948
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe