Olen halunut katsoa tätä kauhuleffaa jo kauan ja nähdä sen kokonaan!! Mutta en löydä sitä mistään, koska en tiedä nimeä. Voisiko joku auttaa ja tunnistaa mikä leffa on kyseessä?
Näin tätä leffaa joskus kun olin varmaan ala-asteella tai yläasteella. Olen siin 90 syntyinen. Leffa on kauhuleffa. Pääosassa nuorinainen. Ja se menee jonnekkin vanhaan kummitustaloon tai kartanoon tai hotelliin asumaan. En muista leffasta muuta kuin, että pelkäsin silloin sitä paljon koska olin joku 10 v. Muistan jotain kohtauksia, mutta en niitäkään kunnolla.
Jossain kohtauksessa nainen harjasi hiuksiaan ja katsoi itseään samalla peilistä ja siinä sitten tapahtui jotain? Yksi kohtaus oli jossain ulkona ja siinä oli sellainen kukkien kasvatus lasi juttu ja kai joku kuoli siellä. Jossain kohtaa leffaa jostain katosta tippui jotain ja jonkun pää meni poikki. Naisen kanssa siellä hotellissä tai siellä oli myös muitakin ihmisiä. En nähnyt lefffaa silloin loppuun edes ja haluaisin katsoa sen!
Mikä leffa?
Petriiii
5
102
Vastaukset
- Paloansa
Leffa on "Ja kaikki rakastavat" (Pääosissa Tauno Palo ja Ansa Ikonen".
- petriiii
ei se ollut suomileffa, vaan kauhu
Paholaistalo (The Haunting)
http://www.youtube.com/watch?v=n6O5coCdVSQ- Petriiiii
Katsoin trailerin ja kiitos se on just se!! Tänään illalla katson sitten sen leffan :)
- misu-tisu
Tarkoitit kai tätä elokuvaa
http://www.nordic-tv.com/nordicvideo.php?vid=89378d0bf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.715990- 1305299
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4443208Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1021619Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3661219- 301049
- 651011
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46926Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109894Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52869