halukkaita kokeilijoita?

bityttö92

olisiko 02-alueella halukkaita kokeilijoita 92-syntyneen nuoren naisen kanssa? Kuuma ja villi seura kelpaisi ;) täällä olisi nuorta lihaa ;p

37

6818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xchxdfghdft

      Mielelläni :P täällä olis kiimanen nuori -87 nainen. vailla tiukkaa ja märkää.. ;) Koska kokeillaan? löytyy myös leluja dildoista geishakuuliin. Dildo koneella löytyy myös ;)

    • tyttönenn90

      täällä olisi -90 nuori nainen, joka haluaisi kokeilla, millaista on olla naisen kanssa! laittakaa sähköpostiosotetta tähän ;)

    • Inezai

      Harmi liian kaukana asut ;) 016-alueelta itse olen

      • ottaisitko yhteyttä ja vaikka sähkärisi ossasi antaisin olen kiinnostunut ja lähempää


    • uuh, olet ihana<3

      Nooh, kyllä tekis mieli pitkästä aikaa glitorista :)

      • klitorisko kirjoitetaan g:llä tipolaan


    • mies+20

      Saanko tulla katselemaan? :P

    • Kuuma

      Tekis mieli, mutta en taida uskaltaa..olen ujo lähemmäs 40-v. nainen.
      Minut saisi sitoa ja tehdä ihanmitävaan, tekisin saman sinulle ;)

    • meloni1

      täällä 02 tyttö haluaisin kokeilla

    • Kelpaisi minullekin ;)

    • minä vain

      Täällä kans varattu 88- tyttö joka haluis kokeilla naisen kanssa =)

      • minä vain

        ja Turusta siis olen :)


      • -92 tyttönen ;)

        Täällä varattu tyttö myös, 06 alue synt -92, poikaystävältä salassa haluaisin kokeilla joko kokeneen tai kokemattoman kanssa, olisko ketää lähimaastossa? :)


    • tyttö90Turku
    • poritar92

      täältä löytyisi myös -92 tyttö joka olisi kokeilunhaluinen ;) saa laittaa viestiä [email protected]

    • amanda899

      Mulle voi kanssa laittaa viestiä, täysin kokematon oon mut haluisin kokeilla sitä naisen kanssa! [email protected]

      • mä oon kokeillu sitä naisen kans ja se tuntui ihanalta kyllä.mun e-mailini on [email protected]


    • kokeilija5

      ei olis ketään o8 alueelta? täällä olis hoikka ja söpö 92 tyttö halukas kokeilemaan villejä tyttöjen juttuja, ei kavereiden kans kehtaa ees ehdotella :D

      oon parisuhteessa mut miehen mielestä on tosi ok että kävisin kokeilemassa naisten kans eroottisia juttuja jos haluan :)

      kyllähän se pillu maistus xD

    • kuumaneitonen

      Täällä olisi -89 tyttö 08 alueelta. Olisin myös halukas kokeilemaan...

      • mistäpäin 08 aluetta oot??
        ite oon Kajaanista.
        Tykkään nykyään enenmpi naisista kuin miehistä.


    • juu4

      Kyyl kelpais...

    • neepu1

      voi teitä tyttökultia.. menkää homobaariin ja laittakaa itsenne nätiksi(ei liian tyrkyksi) ja menkää juttelemaan jollekkin tytölle jonka ulkonäkö miellyttää. kyllä sieltä löytyy niitä pelurityttöjä joita kiinnostaa enimmäkseen yhden illan jutut. tanssikaa ja pitäkää hauskaa ja jos vielä kiinnostaa kokeilla seksiä, menkää mukaan jos kutsutaan mutta muistakaa pitää taksirahaa mukana että pääsette poiskin. meillä sapholaisilla naisilla kun ei ole tapana jättää rahaa yöpöydälle yövieraita varten. en itse suosi näitä keskustelupalstalla sovittuja seksitreffejä.

    • tyttönen--

      Täälläkin olis kokeilunhaluinen -94tyttö 08 alueelta.. Seurustelen, mutta poikaystävä on tietoinen tästä:p

    • Typsy

      05-alueelta löytyis innokas kokeilija. ;)

    • kirsikkaaa

      21v nainen Turusta. Aiemmat viestit on muutaman kuukauden vanhoja, onks täällä nyt ketään kiinnostunutta?

    • h3li89

      Täällä -89 nuori, hoikka ja naisellinen nainen pääkaupunki seudulta. Seurustelen miehen kanssa, mutta viime aikoina kiinnostus kokeilla olla toisen naisen kanssa on kasvanut valtavasti! Uskon, että olen aina ollut kiinnostunut myös kauniista naisista ja jotain pusu juttuja nuorempana on ollutkin mutta ei varsinaista kokemusta siis.. Toisaalta kiinnostaa kovastikin, mutta toisaalta jännittää kauheasti, koska kokemusta ei ole ja ajatuksiani en julki uskalla tuoda. Onko muilla vastaavia kokemuksia?

    • pimmppiii

      satakunnasta ois 18v ehdokkaana!

    • Herrasmies5

      Kiva, minä jo yli 50 , mutta tyttöystäväni alle 40, kaunis ,isorintainen ja hyvin halukas. Otatko meidät omilla ehdoillasi???

    • poika 00 :D

      Asun vantaalla tulkaa panee vaa ;)

    • Kirsikkapuu92

      Löytyykö täältä ketään lähemmäs parikymppistä ja kokematonta tyttöä, jota kiinnostais kokeilla toisen kokemattoman kanssa? Oon siis 92-syntynyt :)

      [email protected]

    • EERIKA

      AAAAAAH........AAAAAAH........TEKEE MIELI MASTURBOIDA............AJATUS KAHDESTA NUORESTA PIMUSTA NUOLEMASSA TOISIAAN..........OTATTEKO MINUT KOLMANNEKSI? TÄÄLLÄ 35-VUOTIAS MUODOKAS NAINEN.

    • barbara-o_O

      06-alueelta -87 naikkonen ;) Kokeilu kiinnostaa..

    • Löytyisikö Tampereen alueelta kahta bi tyttöä/naista, jotka vois ajatella miestä kolmanneksi..?
      Olis tarjolla 39-v., terve suomalainen miehekäs mies, joka haluaisi toteuttaa pitkäaikaisen fantasian kahden naisen kanssa yhtäaikaa olemisesta...
      Olen varattu, joten siinäkin mielessä ihan "turvallinen" eli jos/kun haluatte lopettaa en jää roikkumaan jne.
      Mielellään pidempiaikainen juttu haussa mutta kertakokeilukin käy.
      Nuoleminen olisi suurta herkkua ja toki katseleminen kuinka touhuatte keskenään...

    • 50-kympin villitys

      Hei! Olen 49v täytän enskuussa 50. Tulisitko meille? avomies ja minä pidettäs sua hyvänä.

    • Hei! tule meille. Mä ja avomies haluttas sua !

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1615
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1554
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1395
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1153
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe