Mahtaa vituttaa jo etukäteen!
Buahahahhaaaa!! XDDD
Haha IFK tiputtaa teidät pellet taas!
7
152
Vastaukset
- psykiatri-1
aha sua pelottaa, hikoiletko?
- veikkaja
jokeri pelaajilla alkaa taas kesälomat ajoissa varatkaa,rantapallot viimeistään
4 otelluun.- 1-3
Veikkaja voisitko edes yrittää veikata oikein, vai oletko siinä vain ihan yhtä huono kuin voittajaksi veikkaama joukkue????
- Jyp-pelicans
1-3 kirjoitti:
Veikkaja voisitko edes yrittää veikata oikein, vai oletko siinä vain ihan yhtä huono kuin voittajaksi veikkaama joukkue????
Toivon et oli mestari kuka hyvänsä. Saatas hyvä sarja
- pissa på jokerit
1-3 kirjoitti:
Mitä Hifkillä on huonommat kuin jokereilla. No vastustajat tietty. Jokerit on nii perseest. Eiks sirkukses riitä niide pelaajille töitä
- Algrid_IFK
Taas ylimieliset jullit hippasilla! Viime vuoden kaksi ensimmäistä peliä eivät ole verrattavina tämän vuoden peleihin :---P
- veikkaaja
Veikkasin 15.3 että ifk voittaa 3-1 voitoin se toteutui, toivottavasti joku tienasi
niin tietenkin puhun nuorten sarjasta ei nää maksetut joukkueet innosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540