Tanssikoulun seksirikosvyyhti paisuu

....

10

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaaloitteinen lukij

Osataan lukea ilman linkkejäkin.

• Katja **ttu

Mulla paisuu housuissa.

Iskä maksoi viulut, kun teinitytöt opettelivat vaakamamboa ja tankotanssia. Ja tappelivat keskenään opettajista.

Kun kertakäyttötuotteet hävisivät kilpailun toisille kertakäyttötuotteille niin sitten alettiin spekuloida, että heidät on raiskattu ruotsalaisesti:
      - Tuntuux susta siltä, että sut on raiskattu?
      - Ai että sä olet neitsyt? Ei se mitään. Tuntuux susta siltä, että sut on raiskattu?

Kyllä on Tampereen naisilla kova puute tanssinopettajista.

Ja eikö kaikki tanssinopettajamiehet olekaan homoja?

• Muhammed&Aisha 9v

Eksoottiset pedofiilit jyräävät.

• Tanssisamba

Nyt ensimmäinen kerta kirjoittivat oikein.

Me mamut olemme aina saaneet ilman raiskausta.
        Tampereella nuoret tytöt pitävät tummista ihmisistä.
        Minulla monta naista ja tyttöä ollut ja kaikki itse tulevat pyytämään seksiä.

Tanssiharrastus on hyvä, nyt joku on suuttunut ja yrittää pilata hyvä työ.

• Kalliiks tuli Jammu

Jammu kuoli Niuvanniemessä yli kasikymppisenä,olis luullu että se lahdattais oikeassa vankilassa.

• caracasa

Kuusi mamumiestä opettamassa ja vain viisi pidätetty eli yksittäistapaukset pilaavat enemmistön maineen jälleen kerran.

• ; > (

Minkäs ikäisiä nämä tanssitytöt ovat? Onko heissä paljonkin peruskoulun ala-asteella olevia?
        Olen aina luullut, että kyllä 14v tietää jo, mitä seksi tarkoittaa, ja mitä on yhdyntä. Kai nyt koulussakin on biologian tunteja. Vai nukkuvatko tanssin uuvuttamat nuoret neidot oppitunneilla niin, etteivät kuule mitään?
        Ja ihana zumba-mamba jatkuu vaan!

• elitza
        ; > ( kirjoitti:

Minkäs ikäisiä nämä tanssitytöt ovat? Onko heissä paljonkin peruskoulun ala-asteella olevia?
        Olen aina luullut, että kyllä 14v tietää jo, mitä seksi tarkoittaa, ja mitä on yhdyntä. Kai nyt koulussakin on biologian tunteja. Vai nukkuvatko tanssin uuvuttamat nuoret neidot oppitunneilla niin, etteivät kuule mitään?
        Ja ihana zumba-mamba jatkuu vaan!

Heheh! Ne on niin ihania, nuo tummat miehet. Rytmi vie mennessään!

• kivarytmillistä
        elitza kirjoitti:

Heheh! Ne on niin ihania, nuo tummat miehet. Rytmi vie mennessään!

Hei Elitza.
        Muistanko oikein olit sellainen vaala tyttö jolla erilaisia hiuspantoja aina.
        Soita niin tapaamme.

Mukava tanssiharrastus ja rytmikästä kaikki tykkäävät.
        Väärin että kaikkia haukutaan raiskauksesta, vaikka tyttö itse aina haluavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6328
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      355
      5825
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      2813
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      107
      2248
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1938
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1754
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1633
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1300
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1197
    10. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      33
      1098
    Aihe