Ratsastuskouluja/-talleja Oulun lähistöllä?

Tietääkö kukaan mitään hyviä talleja Oulussa tai Kempeleessä? Ihan sama onko ratsastuskouluja tai yksityistalleja, kunhan siellä järjestetään ratsastustunteja. Ehdotelkaapas hyviä. Laittakaa mielellään joko nettisivujen osoite (mikäli tallilla on) tai sähköpostiosoite tai puhelinnumero josta tallin esim. omistajan saa kiinni.

3

1103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skitso

Äimäraution ratsastuskeskus oli Jaana Aitan aikana ihan ylivertainen, parempaa sai hakea. Nykyisin suosittelen Oulunsalon ratsastuskoulua, sai 2010 jonkin palkinnonkin SRL:ltä.
      Yksäritalleista Kiimingissä on paras, pitää vaan olla oma asukki että voi käydä.
      Muista paikoista en pidä syystä tai toisesta. Tuomikosken ratsutallilla on länkkäri toimintaa, tykkään! Ja Iissä vähän kauempana Ylirannan ratsutilalla kaikki toiminta huippua :) Se on mun leiripaikka enkä kyllä vaihda.

• Joo, tuolla äimärautiolla olenkin käynyt muutaman tunnin, eikä ollu oikeestaan mun mieleen. Oulunsalon ratsastuskoulu vois olla ihan hyvä paikka, samaten tuo Ylirannan ratsutila ja ehkä Tuomikosken ratsutallikin... Kiitos vastauksesta :)

• Jaana

Hei
      Aloitan pienen tauon jälkeen jälleen Äimärautiollla. Olen hankkinut 14 laadukasta hevosta ja avajaiset on 13.10 klo 13 alkaen. Tunnit pyörähtävät käyntiin 15.10 maanantaina. Kotisivut löytyy osoitteesta mmm.aimarautionratsastuskoulu.fi

Tervetuloa
      Jaana Aitta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6059
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4095
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4021
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3823
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2978
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2577
    7. 41
      2445
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2262
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1859
    Aihe