Tietääkö kukaan tallinnalaisten kirpputorien osoitteita, tai olisiko sivustoa, jonne olisi koottu yhteystiedot?
KIRPPUTORI TALLINNASSA
15
8939
Vastaukset
- pep
mustamäen torilla oli joku myyjä joka myi vanhojavaateita mut en katsonut sen tarkemin niden vateiten kuntoa.
- sijoittaja
Riippuu mitä haluaa ostaa...
Kaikki antiikki on jo viety maasta.
Sotilaskamaa on vaikka kuinka saatavilla. - Suomi-poika
Eiköhän tuo oo koko kaupunki yhtä kirpputorii...siis ihan konkreettisesti...kirppuja...torilla, ja jokapaikassa...=)
- huijattu
ja satamaan päin kävellessämme (laivaan), tuli siinä vastaan eräs nuorehko nainen joka kysyi ostatteko villapuseroita uusia halvalla. Parikymppiä maksoi kipale, siis markoissa. Olivat pakattuja muovipussiin siististi ja päältä katsoen ihan uuden näköisiä, kehui vielä että ovat paljon halvempia kuin mustamäen torilla. Meillä oli kiire laivaan ja hänellä kanssa saada äkkiä myytyä, "että ehditte sitten laivaankin". Sanoin ettei ole kahdenkympin rahaa, on vaan satku. Lupasi koko pussillisen (seitsemän puseroa) siihen sataseen. No Ok, sovittiin ja maksoin ja sain puserot. Ajattelin tehneeni hyvät kaupat, saisi lapsetkin uusia vaatteita pitkästä aikaa. Olin todella tyytyväinen kauppoihin, kunnes kotiin tultuamme avasimme muovipussin ja toisenkin, kaikki käytettyjä, varmaankin pestyjä ja silitettyjä mutta käytettyjä kuitenkin. Että meitä harmitti ja minua varsinkin, kun menin noin halpaan. No toista kertaa minua ei kukaan puijaa tuollaisella tempulla. En aio katsoa päinkään niitä kaupustelijoita sataman ja kaupungin välillä olevalla alueella.
Ihan vain varoitukseksi kaikille teille muillekin jotka siellä käytte ensimmäistä kertaa. Varokaa niitä huijareita!
Ihan vieläkin hävettää kertoa mokomaa asiaa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. - kohuke
huijattu kirjoitti:
ja satamaan päin kävellessämme (laivaan), tuli siinä vastaan eräs nuorehko nainen joka kysyi ostatteko villapuseroita uusia halvalla. Parikymppiä maksoi kipale, siis markoissa. Olivat pakattuja muovipussiin siististi ja päältä katsoen ihan uuden näköisiä, kehui vielä että ovat paljon halvempia kuin mustamäen torilla. Meillä oli kiire laivaan ja hänellä kanssa saada äkkiä myytyä, "että ehditte sitten laivaankin". Sanoin ettei ole kahdenkympin rahaa, on vaan satku. Lupasi koko pussillisen (seitsemän puseroa) siihen sataseen. No Ok, sovittiin ja maksoin ja sain puserot. Ajattelin tehneeni hyvät kaupat, saisi lapsetkin uusia vaatteita pitkästä aikaa. Olin todella tyytyväinen kauppoihin, kunnes kotiin tultuamme avasimme muovipussin ja toisenkin, kaikki käytettyjä, varmaankin pestyjä ja silitettyjä mutta käytettyjä kuitenkin. Että meitä harmitti ja minua varsinkin, kun menin noin halpaan. No toista kertaa minua ei kukaan puijaa tuollaisella tempulla. En aio katsoa päinkään niitä kaupustelijoita sataman ja kaupungin välillä olevalla alueella.
Ihan vain varoitukseksi kaikille teille muillekin jotka siellä käytte ensimmäistä kertaa. Varokaa niitä huijareita!
Ihan vieläkin hävettää kertoa mokomaa asiaa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.Mä aina ihmetelen, että miksi ihmessä suomalaiset eivät opi miten täällä yritetään ihmisiä ryöstää.
Ensimmäinen sääntö- älä IKINÄ osta semmoista tavaraa mitä tarjotaan kadulla! Onko see näin monimutkainen muista vai?
Toinen sääntö- älä mene kännissä kadulle kävelemään, ja ylipäänsä yritä olla oikeassa paikassa.
- Jyge
Siinä rautatie-aseman vieressä on aivan mahtava tori, jossa myydään tavaraa papukaijoista neuvosto-vesihanoihin. En muista sen nimeä, mutta se on heti rautatieaseman "takana" keskustapäin tullessa.
Joo, ja Mustakivi- lähiössä oli yx pieni vaatekirppari, mutta ei maksa vaivaa erikseen sinne lähteä - oli kyllä eritt. halpa, mutta laatua ei voi kehua.
Muakin kiinnostaa noi Tallinnan kirpparit, joten kerrohan sitten löytämäsi kirpparit myös tällä palstalla, jookos.- se?
mietitkö Balti Jaama tori?
- Jyge
Eihän tätä voi yksikään kirpputorifanaatikko sivuttaa:
http://www.kuldnebors.ee/index.mec- tapu
onkaan Eestissä Euroon verrattuna. Siis paljonko kruunuja saa yhdellä eurolla nykyisin. Kertokaa kun olen epätietoinen.
- Böö
tapu kirjoitti:
onkaan Eestissä Euroon verrattuna. Siis paljonko kruunuja saa yhdellä eurolla nykyisin. Kertokaa kun olen epätietoinen.
että silleen
- Andrei
Rätei ja lumpui ei kannata tuoda, kun niis saaddaa olla turkiskuoriaisen toukkia tai munia. Siitä kun saa ikuisen riesan.
- helmeri
Pelastusarmeijalla on kirpputori Tallinnassa osoitteessa Telliskivi 61, nimeltään "Kadri ja Villu Pood". Paikka on Balti jaamin vieressä olevan torin takana rautatieasemalta katsottuna.
- jaska
sinne on avattu iso vanhantavaran (kirppis tori)
17 km tallinnasta tarton maantietä, PATIKAL jossa yksityiset, kauppiaat myyvät ainoastaan vanhaa tavaraa, myös oli tosi edullisia mööpeleitä
pussin numeroa en nyt muista. avoinna sunnuntaisin klo 10-16 kannattaa käydä, jos vanha tavara kiinnostaa - P
On useita. Yksi Stockmannin vieressä, UFF. Balti Jaamas on myös, vaatteita ym
- löytäneet
Vastauksen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624