moikka. voi että mitä rivejä täällä on taas vihjattu. voi voi. onnetonta, ei voi kukaan muu väittää muuta.
mun on taas pakko nousta puikkoihin. niinhän mä aina teen. pelastan palstan. nojoo, kehut riittää. kai mä vaan olen "the special one". tietenkin mä olen.
bayern - basel.
bayernin 0 vierasmaalia tulee lapinpolttajille kalliiksi ja basel jatkaa tästä parista. tietenkin se jatkaa. antaa tuulipukujen pelata bayernia - se nostaa baselin kerrointa. tällä hetkellä 3,20 jatkoonmenolle. mitä ihmettä. mä olen laskenut baselin todennäköisyydeksi n. 85%
tuulipuvut todennäköisesti pommittavat bayernia koko illan joten baselin kerroin lienee olevan huipussaan juuri ennen pelin alkua. me pelataan baselia tänään. tietenkin basel menee jatkoon.
skappari tarjoilee
27
169
Vastaukset
- kfkgkkk
vittu mee takas sinne rotan koloon mistä tulitkin noine järjettömine juttuinesi.
- ahhahhhah!!
Helppoa tulla arvostelemaan palstan rivejä, kun itse on antanut muilla nimimerkeillä tusinan kusahtaneita rivejä.
- kgkfkkk
paljon nyt saa baselin voitosta?
- kgkfkkk
väität sä et käkikellopojat menee jatkoon niinkun skappari väittää?
- hilloa (:
Hieno homma 3-0!
- 15
skappari85 menee takas sillan alle. tietenki se menee.
- surkee vihjaaja
Bayern München Basel 7-0
on se kova - skappari 85
skappari korvaa kaiken. niinhän mä aina teen.
Raonic M. (Can) - Federer R. (Sui)
federer sanoi haastattelussa ettei tämä höntsä nyt oikein kiinnosta. kyllähän se näkyi jo aikasemmin. raonicia kiinnostaa. kundin record tänä vuonna 100% top kymppejä vastaan. "aika jees".
kertoimella 4,75 raonicia kiinni.- 1321312
asiallista scouttausta. raonic vei jo ekan erän
- huomannut3
vittu sä jaksat ja sit kun 100.vihje osuu niin sitä ollaan niin prota ettei uskois kundii hustleriksi.
- tauuuuaa
tennis näyttää osuvan tolla 5 kertoimella. aika jees.
- 11111136
oho. aika jees toi tennis.
- 443g
hyvin osui toi tennis
- skapppari<3
asiallinen! kiitos tästä tenniksestä! palstan ykkönen!
- kiittivaan
kiitos tosta tenniksestä
- 14+14
http://www.livetulokset.com/ottelu/MZ8O1nk1/#ottelun-yhteenveto
äijä vähän scouttaillut tennistä;) kyllä kelpaa;) - fanisi ikuisesti
kiitos sulle, skappari
- dididididii
tuulipukuääliöt hakannut pullopanttirahansa pelicansiin niin skappari scouttaa 5 kertoimisen tenniksen
- skapparille (Y)
skappari (Y) palstan kovin (Y)
- kiitti skappari <3
futis sulla meni vituiks mutta onneksi raonic dominoi alkua kunnolla ->
raonic kiinni kertoimella 5 ja federer livessä 7.50 (hieno comeback)
kyllä nyt kelpaa. - hoitoon??
noniin 70% taas ketju täynnä omia viestejä
- apuhoitaja
Hei, henkilön oikeaa nimeä emme tietenkään voi paljastaa, mutta voimme vahvistaa sen, että nimimerkki skappari 85 on ollut potilaamme useaan otteeseen kahden viime vuoden aikana, mutta tällä hetkellä hän on avohoidossa. Syy, miksi hän välillä katoaa palstalta on se, että hänen sairautensa akutisoituu ja hän joutuu osastolle parin viikon hoitojakson ajaksi.
- :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
skapparin pitäs muuttaa nimimerkki skappari7-0
- naur...
"mä olen laskenut baselin todennäköisyydeksi n. 85%"
- Tuulipukua käyttävä
Mitä vikaa tuulipuvussa on? mukava juosta lenkkiä ja kuntoilla tuulipuvussa ja olla fyysisessä kondiksessa.
- S-Kyösti
Tuulipuvussa ei ole mitään vikaa, paitsi jos vaimolla on samanlainen. Se nyt vaan on karsean näköistä, kun vastaan tulee tuulipukupariskunta samanlaisissa tuulipuvuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894