Täällä 21-vuotias neitokainen kaipailis uusia kamuja! Asun Oulussa. Tunnen oloni aika yksinäiseksi, kaverit ei pidä yhteyttä ja jne.. Tunnen olevani ulkopuolinen. Ja kun ujo oon, niin en oikein osaa mennä jutteleen ihmisille, ellei sit mulle tulla juttelemaan.
Ujouden lisäksi oon aika herkkä, välillä erittäin hankala, rauhallinen, lapsekas, auttavainen ja muutenkin ailahtelevainen :D
Tykkään valokuvaamisesta, kesästä, mansikoista, eläimistä, uimisesta, kirjoittamisesta, pyöräilystä, hajuvesistä, telkkarin kattelusta, DVD-elokuvista, musiikista, lista on pitkä, joten en ala tässä kaikkia luettelemaan.
Jos yhtään tuntuu siltä, että haluaisit tutustua minuun, laita vaan mailia tulemaan. Sitten kun olemme jonkin aikaa kirjoitelleet, voimme tavatakin :) Täs on mun ossa: [email protected]
Ystävää kaipaileva
yksinäinen_
0
114
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741014
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104868- 62863
- 45834
- 48771
- 49684
- 31639
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38526