Yksin, ikuisesti?

en ole uskovainen

Miksi nykyään kaikilla naisilla on niin paljon seksikumppaneita? En halua koko kylän polkemaa pyörää. Itse löysin teini-iässä ihanan tytön ja olimme molemmat toisillemme ensimmäinen seksikokemus. Ehdimme seurustellakin 5 vuotta kunnes naiseni kuoli auto-onnettomuudessa. Ikäiseni naiset ovat löytäneet oman kumppaninsa tai sitten edelleen etsivät, baarista, joka viikonloppu uusi mies kainalossa. Miten ihmeessä voin enää löytää sellaisen jolla on ollut korkeintaan pari kumppania? Olen 33v mies.

38

1159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuula-neiti

Ehkä syy voi osin olla siinä ettei jotkut naisetkaan saa sitä haluamaansa vakikumppania ja joutuvat niin ollen pakon edessä tekemään valinnan: joko olla ilman seksiä kokonaan tai sitten tyytyä satunnaisiin kumppaneihin. En usko että kukaan tieten tahtoen juuri haluaisi paljon seksikumppaneita. Varsinkin kun ikää alkaa tulla naiselle on sen vakituisen kumppanin löytyminen todella vaikeaa. Eihän kukaan mies halua lisääntymiskyvytöntä naista itselleen ja useimmat miehet haluavat perheen perustaa kuitenkin.

• Puolikas puuttuu

Tiedän mitä tarkoitat. Itselleni tämä on ollut suorastaan helvetti tämän miehen etsiminen. Jätin sen sitten lopulta. Minä perhetyttö, jouduin aina silloin tällöin sortumaan.(Kerran pari vuodessa.) Yhden ainoan miehen kanssa olisin ollut. Nyt ei edes seksi enää kiinnostakaan kenenkään kanssa, koska asiasta tuli ruma.

Enkä luota kehenkään. Suomessa on järjettömän vaikeaa löytää itselleen miestä, kyllä niitä petikumppaneita löytyisi varmaan vieläkin, mutta kun ei kiinnosta.

Pahinta on, että alkaa sitten pitämään sitä kohtalona, ei kaiketi ketään oltu sitten tarkoitettukaan. Olin aikoinaan ihan ok näköinen, nyt on vaikea sanoa. No, onneksi nyt pystyy olemaan ilman, mutta elämä ilman läheisyyttä ja miestä on silti aika kauheaa. Asun Helsingissä, ja täällä on kyllä riittävän yksinäistä muutenkin. En silti sopinut enää maaseudullekaan, kokeilin sitä.

• fghjkjhg

Ei kaikilla. On erilaisiakin naisia, mutta heitä on vaikeaa löytää nykyisin.On ujojakin naisia, joiden voisi olla helpompaa tutustua kirjeen/sähköpostin vaihdon avulla.

• sakfdhökjösak

Kaippa se on ihan sattuman kauppaa löytää sellainen aarre. Se nyt on vain fakta että nykyjään naisilla on suhteita enemmän kuin ennen. Helpommin nainen löytää miehen jolla on vähän entisiä kumppaneita kuin mies naisen.

• LK

Joo, kun keskiajan jälkeen on alkanut vuotaa yleiseen tietoon se että naisetkin tykkäävät seksistä. Niin niitten ei tarvitse enää piilotella sitä.

• yksin ollaan

Jos on tällaisia naisia niin on kai silloin pakko olla miehiäkin. Taitaa olla nykyään vain ne ihmiset jotka ovat koskemattomia ja pidättyviä niitä uskovaisia. Ja kun uskovaissakin alkaa olla niitä avoliittolaisia ja erotaan ja vaihdetaan kumppania niin kuin ennen mustalainen vaihtoi hevosia.
      Tässä se nähdään! Ihmiset haluavat elää vapaasti ja ilman rajoittavia moraalisääntöjä, mutta se ei käytänössä toimi ja tuo onnea.
      Itse olen vanhanajan uskovainen ja sänkyyn en hyppää ennenkuin on kaksi rengasta sormessa. Jos kaveri ei moiseen sidoutu niin menköön. Silloin jään mieluummin yksin. Ja yksin olen ollut eron jäleeen jo yli kymmenen vuotta.

• 10

-> ap

Vastaus on että et enää mitenkään.

• ap-

Onko todellakin niin että ainoa ero minun ja uskovaisen välillä on se etten ole uskovainen? :(

• Eronnut 30vee mies

Miksi haluat vähän kokeneen naisen? Mielestäni sillä historialla ei ole mitään merkitystä uutta suhdetta luodessa, koska parisuhteen pidentyessä te luotte oman historianne.

Kaikilla on menneisyys eikä seksikumppaneiden määrä ole millään tavalla merkittävä tekijä suhteen onnistumiselle. Oletko epävarma itsestäsi?

• Bongailija 53 vee

Juurikin näin. Ei tod. mitään merkitystä. Ei tulisi mieleenkään kysellä miehen seksikumppaneiden määrää, mikäli sellaisen ihanuuden nyt sattuisi bongaamaan:). Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Enhän minäkään ole tilivelvollinen kertoilemaan omien seksikumppaneitteni määrää, kenellekkään.
        Mennyt on mennyttä, se on taaksejäänyttä elämää.
        Voiko turhempaa olla kuin vanhojen asioitten vatvominen. Yäk.

• m32vsoidfjoisj
        Bongailija 53 vee kirjoitti:

Juurikin näin. Ei tod. mitään merkitystä. Ei tulisi mieleenkään kysellä miehen seksikumppaneiden määrää, mikäli sellaisen ihanuuden nyt sattuisi bongaamaan:). Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Enhän minäkään ole tilivelvollinen kertoilemaan omien seksikumppaneitteni määrää, kenellekkään.
        Mennyt on mennyttä, se on taaksejäänyttä elämää.
        Voiko turhempaa olla kuin vanhojen asioitten vatvominen. Yäk.

Minulta on miltei joka nainen ketä olen tapaillut, kysynyt kumppanien määrää jo aika alussa tapailua. Sitten naisesta ei enää kuulukaan, kun sanon olleeni vaan kahden naisen kanssa.

• yksin kans

Tästähän oli jokin tutkimuskin tehty olikos enklannista että montako kumppania
      keskimäärin tietyissä ikävaiheissa oli ollut. Muistaakseni seurustelemattomien
      määrä oli huomattava, myöskin kokonaan ilman seksikokemuksia olevien määrä.
      Itse ainakin muistan yllättyneeni luvuista jutun luettuani. Näitä palstoja kun lukee
      niin saa vaikutelman, että kokemattomia ikäryhmästä 24-47v. olisi korkeintaan
      2%, sen tutkimuksen mukaan luku oli yli 6%, pätenee osittain suomessakin,
      tarkkoja lukuja en nyt muista.
      Mutta ei se ole helppoa kaikille, ei.

• laatu > määrä

Ei kannata seurustella vain siksi ettei tarvitsisi olla yksin.

• Ei kiva

Jotain muuta siinä ihminen etsii ja tyydyttää tyhjyyttään jos aina täytyy olla eri kumppani. Ei ainakaan ole vapautta olla omien seksihalujensa orjana ja kiertää kun heikkopäinen joka ukko/akka läpi! Sehän vasta on vankila. Minä henk. koht. koen suuriksi virheiksi sellaiset satunnaiset suhteet joihin joskus nuorena ja ajatelemattomana menin.

• sininen sini

ei kiva. Minäkin kadun omia nuorena kerättyjä yhdenillan juttuja. Nyt eronneena ei tulisi pieneen mielenkään hypätä tuolla vapaana sängystä sänkyyn. HYi!
        Mutta silti olen sitä mieltä, että jos mahdollinen uusi kumppanini ei hyväksyisi sitä, että minulla on ollut joskus aikoinaan useita petikavereita, heittäisin äijällä vesilintua. Olen kuitenkin kokemuksistani oppinut ja tiedän mitä ei kannata tehdä, eikä entiset määrittele minua nykypäivänä. Jos joku on niin ahdasmielinen (AP??) saa ollakin yksin....

• satu s

Haha, siinä taas nähdään mitä mies ajattelee naisesta. Mies saa polkea vaikka koko kylän naiset, mutta naisen pitää olla puhdas viaton neitsyt jotta sankari saa tuntea olevansa naiselle se ainut ihanuus, jota nainen ei voi verrata muihin. Tämän takana on pelko siitä, että nainen vertaa sinua muihin miehiin ja saatakin omistaa liian pienen vehkeen tai olla huonompi sängyssä kuin aikaisemmat kilpailijasi. Huono itsetuntosi saa sinut tuntemaan alemmuutta, et ole varma omasta miehisyydestäsi kun naisen menneet kumppanit kummittelevat mielessäsi.

• Jos kokematon tai vain hieman kokenut mies haluaa samanlaisen naisen, niin se ei mielestäsi ole ok?
        Aloittaja ei ainakaan vaikuta pukilta, kertomansa perusteella.

• satunnainen x

Rentut sytyttää, mutta ne pettää ja jättää.

Tavallinen mies ei petä eikä jätä, mutta ei se kyllä sytytäkään.

• sdvfsdvf

Olen ite 28-v ja täysin kokematon (ainoa joka on antanut on oma käsi). Ooon aatellu että jos naimisiin joskus meen niin ainakin sen tyttären pitää olla neissyt; helpottaa vähän valintaa, kun panee rajan johonkin. Ja uskovainen (ei kuitenkaan lesta). Lisäksi joku itteeni korkeintaan 3v nuorempi tai vanhempi, savuton, viinaton, huumeeton, maalaiselämää ja rokotevastaisuutta sietävä.
      Noin lienee jo karsittu aika monta naista pois ehokkaiden listalta, ei tarvi ryhtyä enää 2,6:ta miljoonasta arpomaan.
      Se vaan tässä kiikastaa kun kehenkään en tässä uskalla lähteä tutustumaan, on menny kaikki oma-aloitteisuus, suunnilleen kaikissa asioissa. Oon liian kauan muita totellut ja mielistellyt itteni mielisairaaksi.

• LK

No jos:

Kaikilla naisilla on paljon seksikumppaneita
      JA
      Tahdot naisen jolla on ollut korkeintaan pari kumppania

Niin et tule semmoista löytämään.

Mutta oikestaan minusta kumman tahansa noista voi kyseenalaistaa. Ensiksikin ei kaikilla naisilla ole ollut paljon seksikumppaneita ja toisekseen mitä ihmeen väliä sillä on mitä toinen on ennen suhdetta tehnyt. Vaikka se olisi pannut kaikkia niin mitä se teidän välillänne sitten oikeasti muuttaa.

Ei minua ainakaan kiinnosta kumppanin aiempi seksielämä noin parisuhteen perustamisen näkökulmasta yhtään. Ja koitin keksiä miksi se voisi olla merkityksellinen mutta keksin vain kaksi syytä mitkä minusta ovat molemmat vaan semmoisia henkisen kasvun paikkoja sille joka niiden valossa kumppania etsii.

• -

"toisekseen mitä ihmeen väliä sillä on mitä toinen on ennen suhdetta tehnyt"
        "Ei minua ainakaan kiinnosta kumppanin aiempi seksielämä noin parisuhteen perustamisen näkökulmasta yhtään."

Ainakin taudit leviävät niiden keskuudessa jotka eivät huolehdi ehkäisystä. Eikä niistä taudeistakaan välttämättä voi tietää vasta kuin vuosien kuluttua.

http://www.tohtori.fi/?page=1616302&id=2308721

• gfhgfhdghtrh

Et maininnut mitään ikärajoista, eli jos paljon nuoremmatkin kelpaavat, niin teinitytöissä voi löytyä vielä kokemattomia. Jos yrittäisit jotain kilttiä teinityttöä, ehkä löytäisit vielä vaatimuksi täyttävän tytön.

• yksinyksinäinen

Tositarina. Mies muutti yhteen naisen kanssa, jolla lapsi. Lapsen isä vankilassa.
      Vapauduttuaan kävi tappamassa naisen, en muista menikö laps kans.
      Kyllä minun mielestä ainakin tällaisissa tapauksissa miehen kannalta on isokin
      merkitys aiemmalla seurusteluhistorialla. Olishan se kiva tietää minkälaista
      entistä naisen kaveria mahdollisesti tulee ja minkälaisin aikein joskus "kylään".
      Voi kun tää maailma oisikin kuin kaunis muotilehti vain.

• tyttö-88

Onko ehtosi siinä, että haluat naisen jolla ei ole seksikumppaneita kuin pari entuudestaan? Siinäpä sulla hakemista sitten :) Itse ainakin aina etsinyt parisuhdetta joka kestäis hautaan asti ja missä uskaltais perheen prustamista jne. suunnitella, mutta takana nelin kertasesti tapahtumia mitä et hyväksy.. niin, kaikki ei mee kuin elokuvissa.

• Miehelle vakituinen kumppani on auto. Sen vaihtamista miettii tarkkaan ja syrjähyppyjäkin saa tulla. Ajokortti on voimassa vanhuuden päiville ja kumppani toimii hyvin kun sen huoltaa vakituisesti. Se on myös ainoa hyvä pakopaikka kun tulee riitaa,ajo mökkipaikalle rauhoittumaan ja viihtymään takkatulille saa hyvälle tuulelle. Jotenkin minusta tuntuu että kannattaa keskittyä siihen miltä nainen juuri tällä hetkellä näyttää ja vähemmän siihen henkilöhistoriaan. Parhaimpia lääkkeitä on polttopuiden teko mökillä,etenkin jos se nainen on kiukkuinen jostain mitä ei itse tietenkään pysty ymmärtämään ja viihtyminen auton kanssa. Silloinkaan mielenrauha ei ole taattu,sen verran hullua tämä maailmanmeno on. Syy on tietenkin siinä että en pysty keskittymään tarpeeksi hyvin ja mitä enemmän keskityn sen hullummaksi se menee.
      Vakitusisen kummppanin löytäminen kait tarkoittaisi muutakin vakiintunutta elämää ja joitakin kiinnekohtia niin että toisen voi tuntea harrastuksineen ja muissa asioissa. Aloite seksin suuntaan on varmaan hyvin henkilökohtaista. Henkilökemioiden pitää stemmata tai nukutaan muuten vaan samassa sängyssä. Aloitteen tekeminen kuuluu varmastikin naiselle kun ei halua raiskariksikaan ryhtyä. Keskityn ainkin harrastuksiini sen minkä pystyn ja iltalenkeille ulkoilemaan. Luulen että läheisyys voi löytyä kaukaisuudesta.

• ritvatyyneanneli

sain kauhea anopin.Toinen miniä on hyvä.Vaikka minä olen tehnyt Hänelle ruokia,en silti ole minkään arvoivoinen

huono miniä

• Neiti-72

En käsitä, mitä ihmettä ne entiset seksikumppanit haittaa! Naisen pitäsi kai olla puhtoinen neitsyt, mutta osata silti kaikki temput sängyssä kuin luonnostaan ja osata sanoa mitä haluaa. Voit etsiä täydellisyyttä loppuelämäsi. Onnea etsinnöille!

• 7+3

Samaa mieltä!
        Miksi viestisi on edes saanut miinusta? Outoa.

• limaistamuttamaukast

Syökää limaista ulostettanne.

• ........Kyllästyttää

Koska nykyään miehet ei halua kunnon suhteeseen, vaan seksiseuraa.

• tyutyuytu

vakipano tarkoittaa sitä, että saa elämäänsä parisuhteesta vain ne hyvät puolet

suosittelen kaikille miehille

• yksin kotona

Höpö höpö. Mä ainakin haluaisin kunnon suhteen.

• Olen "harrastanut"

seksiä 6 eri naisen kanssa elämässäni.

• sdfvbsd

Oletko niien kuuen kans harrastanut vain yhdyntä-seksiä, vaiko muunkin kaltaisia seksejä? Jos olet vain raapaissut pintaa ( siis terskalla poimuonkalon limakalvoa) niin et liene siinä hommassa hyötynyt naisen persoonasta lainkaan eli sama ku oisit vaan pannu kuutta eri nukkea.

• 2 miehen Nainen

Minulla on ollut ainoastaan kaksi miestä . Ensimmäinen suhteeni/liittoni kesti 18v ja lapsia syntyi 6. Mutta lopulta ero oli väistämätön, siihen liittyi mieheni puolelta uskottomuutta ja alkoholia. Nykyisen miesystäväni kanssa olen seurustellut nyt jo 14v. Yhteen emme ole muuttaneet sillä haluan odottaa, että nuorinkin lapsistani on valmis itsenäistymään. Siihen menee aikaa mutta sitähän minulla on. Miesystäväni odottaa kyllä jos niin on tarkoitettu.

• paskaajauhatte

Kyllä niillä seksikumppanien määrällä on väliä, kokemus muuttaa ihmistä ja suhtautumista asioihin. Kokenut kumppani voi vahingossa möläyttää tai tehdä sellasta, joka loukkaa kokemattomampaa ihan tajuamattaan asiaa. Ihan typerää jankuttaa etteikö ole väliä, sama, kun alkaisi höpöttämään ettei koolla ole väliä.

Kaikella on väliä, oli se sitten auton väri tai ruuan haju/tuoksu.

Aloittajalle, kyllä niitä löytyy juuri eronneista. Ei kaikki yli nelikymmpisetkään naiset ole välttämättä olleet kuin parin kolmen kanssa jos ovat pitkään suhteessa olleet. Kumppanien määrän voi arviointia tärkeämpää on valita sellainen kumppani joka moraalikäsitykset tuntuvat vastaavan omiasi, jolloin lopputulos on se mitä haet.

• sininen sini

ei kiva. Minäkin kadun omia nuorena kerättyjä yhdenillan juttuja. Nyt eronneena ei tulisi pieneen mielenkään hypätä tuolla vapaana sängystä sänkyyn. HYi!
        Mutta silti olen sitä mieltä, että jos mahdollinen uusi kumppanini ei hyväksyisi sitä, että minulla on ollut joskus aikoinaan useita petikavereita, heittäisin äijällä vesilintua. Olen kuitenkin kokemuksistani oppinut ja tiedän mitä ei kannata tehdä, eikä entiset määrittele minua nykypäivänä. Jos joku on niin ahdasmielinen (AP??) saa ollakin yksin....

Ja minun menneisyys ei kerro pisaran vertaa, minun moraalikäsityksistäni TÄNÄ päivänä. Oli nuori ja rikki. Että kasvahan tähän todelliseen maailmaan edellinen. Jos jokainen tämän maailman ihminen tuomittaisiin rikkinäisyytensä ja eräänlaisen eksyksissä olonsa takia, jäisi moni yksin.

• lottamari<3

Ei se pyörä eikä naisen värkki polkemalla kulu, mutta ketjut on hyvä rasvata välillä ja kumit pumpata ilmaa täyteen, ettei vanteet kärsi. Hyvässä hoidossa kunnon peli kestää hyvinkin parikymmentä vuotta. Vähän vanhemmat pelit on kestävämpiä kun taas uudet näyttävät parmmilta, mutta hajoavat heti kättelyssä ja ulkomuoto onkin silkkaa feikkiä, osat hajoaa jo pienenkin ajon jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      77
      6012
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3301
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      2928
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2152
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2121
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      110
      1970
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1909
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1909
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1558
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1348
    Aihe