Väyrys-mukeista rikosilmoitus

rikosilmoitus

18

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenen vastuu?

      Miten mukeja ollut myynnissä kun Laaninen sanoo:

      " Pidimme tarkkaan huolen siitä, että julkinen markkinointi lopetettiin kampanja-ajan päättyessä, kaksi viikkoa toisen vaalikierroksen jälkeen."

    • Punalimalle

      Miksi ei myytäisi? Saathan sinäkin myydä vaikka keittiöjakkarasi?

      • kaks viikkoa ?

        Eikö ole julkista markkinointia jos tuotetta myydään on myynnissä julkisessa tilaisuudessa, vaikka vaalit olleet ja menneet. Mitä se sit tarkoittaa että saanu markkinoida VAIN kaksi viikkoa vaalin toisen kierroksen jälkeen?


    • Puniikki rauhallises

      Onko Keskustapuolue myynyt niitä julkisesti?

      Väyrynen itse saa myydä mukejaan missä haluaa.

      • väykyn bisnes?

        Eli Väyrynen saa myydä mukeja omaan piikkiin nyt kun kiertää kuntavaalikiertueella?

        Ylen uutisis näytetty pätkää Väyrysen kierroksesta Hämeestä jossa muki tehnyt kauppansa 40 e:lla. Onko se muki nytten yksinomaan Väyrysen bisnes? Aiemmin oli keskustapuolueen.


    • näin menee

      Saa.

      • paavon kirppistä?

        Miten on saako väyrynen myydä kirjojaan ilman mitään veroja kiertueillaan? En tiedä myykö mutta saattaa myydä kun kerrottu että kirjoja on esillä. Kun voittoa tulee vai luetaanko ko bisnes kirpputorimyynniksi? Tosin kirpparilla saa myydä käytettyä tavaraa ilma veroja..


    • Hioihihihihihihi

      Joopa jooo...

      Ei niiden verojen maksun aika edes vielä ole.D

      Luultavasti niiotä ei VIELÄ ole maksettu.

      Toisaalta vaalirahoitus on puolueytukea joka on VAPAUTETTU veroista:D

      • ala- aste uusiksi

        Niin mutta ei sitä lukutaidottomat tajua,jotka täälä piehtaroi


    • hihiihohoohahaa

      Mutta jos:D

      kepu ja vÄyrynen tekee:D

      jotain BISNESTÄ:D

      voi ollla VARMA:D

      että siinä on:D

      jotain HÄMÄRÄÄ taustalla:D

    • MISTÄ NIITÄ SAIS

      SOUWAT SANON MÄÄ

    • eu-kansa maksaa

      EU-parlamentissa kuulemma piilotteli kananmunat salaatin alle. Tienasi kuulemma 50 centtiä per muna.

      • Hyvä että toit

        jälleen esille tämän poliittisesti merkittän huhun ;)))


      • Konnaksikin vanha
        Hyvä että toit kirjoitti:

        jälleen esille tämän poliittisesti merkittän huhun ;)))

        Ei huhu, vaan on itse kertonut varastaneensa munia eu-ruokalasta. Poliittisesti merkittävä siinä mielessä, että kansa ei halunnut eläkeikäistä varasta presidentiksi.


      • Robert Mugabe
        Konnaksikin vanha kirjoitti:

        Ei huhu, vaan on itse kertonut varastaneensa munia eu-ruokalasta. Poliittisesti merkittävä siinä mielessä, että kansa ei halunnut eläkeikäistä varasta presidentiksi.

        Väyrynen on omien sanojensakin mukaisesti liian vanha ja liian lyhyt. Jopa munavarkaaksi.


    • Oikeusneuvosmies.

      Väyrys-mukeista on jätetty perinteiseen keputapaan verot maksamatta. Kepu kärähti taannoin myös toisesta verovehkeilystä. Rikollinen toiminta on Kepussa pikemmin sääntö kuin pookkeus.

    • KEPU joutui maksamaan mätkyjä myös maksamattomista arvonlisäveroista:

      "Keskustan jälkiverot nousevat Aamulehden mukaan puoleen miljoonaan euroon.

      Keskustan veroseuraamukset voivat koitua puolueen verkkolehden Verkkoapilan kohtaloksi, toteaa Aamulehti.

      Arvonlisäverolain mukaan vastiketta vastaan tehtävistä liiketoimista pitää maksaa vero.

      Keskusta ostaa palveluita Apollon Verkkopalveluilta, joka julkaisee Verkkoapilaa." Tässäkin KEPU yritti vetää välistä, mutta onneksi verottaja oli valppaana.

    • puavo puavo

      Niin narahti Väyrynen näistä mukeistakin samoin kuin aikoinaan jalasmökistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe