Väyrysmukeista tehty rikosilmoitus. Onko verot hoidettu? Onko vai ei , siinä kysymys?
Hilja kerrottu, että ko mukeja myyty edelleen jossain Väyrystilaisuudessa ja kalliimpaan hintaan 40e/kpl... ja kuka myynyt? Eikös myyntikampanja ollut pelkästään pressavaalia varten kuten tuossa jutussakin.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/03/1511310/il-huippusuosituiksi-nousseista-vayryset-mukeista-tehtiin-rikosilmoitus
Väyrys-mukeista rikosilmoitus
18
129
Vastaukset
- kenen vastuu?
Miten mukeja ollut myynnissä kun Laaninen sanoo:
" Pidimme tarkkaan huolen siitä, että julkinen markkinointi lopetettiin kampanja-ajan päättyessä, kaksi viikkoa toisen vaalikierroksen jälkeen." - Punalimalle
Miksi ei myytäisi? Saathan sinäkin myydä vaikka keittiöjakkarasi?
- kaks viikkoa ?
Eikö ole julkista markkinointia jos tuotetta myydään on myynnissä julkisessa tilaisuudessa, vaikka vaalit olleet ja menneet. Mitä se sit tarkoittaa että saanu markkinoida VAIN kaksi viikkoa vaalin toisen kierroksen jälkeen?
- Puniikki rauhallises
Onko Keskustapuolue myynyt niitä julkisesti?
Väyrynen itse saa myydä mukejaan missä haluaa.- väykyn bisnes?
Eli Väyrynen saa myydä mukeja omaan piikkiin nyt kun kiertää kuntavaalikiertueella?
Ylen uutisis näytetty pätkää Väyrysen kierroksesta Hämeestä jossa muki tehnyt kauppansa 40 e:lla. Onko se muki nytten yksinomaan Väyrysen bisnes? Aiemmin oli keskustapuolueen.
- näin menee
Saa.
- paavon kirppistä?
Miten on saako väyrynen myydä kirjojaan ilman mitään veroja kiertueillaan? En tiedä myykö mutta saattaa myydä kun kerrottu että kirjoja on esillä. Kun voittoa tulee vai luetaanko ko bisnes kirpputorimyynniksi? Tosin kirpparilla saa myydä käytettyä tavaraa ilma veroja..
- Hioihihihihihihi
Joopa jooo...
Ei niiden verojen maksun aika edes vielä ole.D
Luultavasti niiotä ei VIELÄ ole maksettu.
Toisaalta vaalirahoitus on puolueytukea joka on VAPAUTETTU veroista:D- ala- aste uusiksi
Niin mutta ei sitä lukutaidottomat tajua,jotka täälä piehtaroi
- hihiihohoohahaa
Mutta jos:D
kepu ja vÄyrynen tekee:D
jotain BISNESTÄ:D
voi ollla VARMA:D
että siinä on:D
jotain HÄMÄRÄÄ taustalla:D - MISTÄ NIITÄ SAIS
SOUWAT SANON MÄÄ
- eu-kansa maksaa
EU-parlamentissa kuulemma piilotteli kananmunat salaatin alle. Tienasi kuulemma 50 centtiä per muna.
- Hyvä että toit
jälleen esille tämän poliittisesti merkittän huhun ;)))
- Konnaksikin vanha
Hyvä että toit kirjoitti:
jälleen esille tämän poliittisesti merkittän huhun ;)))
Ei huhu, vaan on itse kertonut varastaneensa munia eu-ruokalasta. Poliittisesti merkittävä siinä mielessä, että kansa ei halunnut eläkeikäistä varasta presidentiksi.
- Robert Mugabe
Konnaksikin vanha kirjoitti:
Ei huhu, vaan on itse kertonut varastaneensa munia eu-ruokalasta. Poliittisesti merkittävä siinä mielessä, että kansa ei halunnut eläkeikäistä varasta presidentiksi.
Väyrynen on omien sanojensakin mukaisesti liian vanha ja liian lyhyt. Jopa munavarkaaksi.
- Oikeusneuvosmies.
Väyrys-mukeista on jätetty perinteiseen keputapaan verot maksamatta. Kepu kärähti taannoin myös toisesta verovehkeilystä. Rikollinen toiminta on Kepussa pikemmin sääntö kuin pookkeus.
KEPU joutui maksamaan mätkyjä myös maksamattomista arvonlisäveroista:
"Keskustan jälkiverot nousevat Aamulehden mukaan puoleen miljoonaan euroon.
Keskustan veroseuraamukset voivat koitua puolueen verkkolehden Verkkoapilan kohtaloksi, toteaa Aamulehti.
Arvonlisäverolain mukaan vastiketta vastaan tehtävistä liiketoimista pitää maksaa vero.
Keskusta ostaa palveluita Apollon Verkkopalveluilta, joka julkaisee Verkkoapilaa." Tässäkin KEPU yritti vetää välistä, mutta onneksi verottaja oli valppaana.- puavo puavo
Niin narahti Väyrynen näistä mukeistakin samoin kuin aikoinaan jalasmökistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592