Auttakaahan nyt meikäläistä, voiko tämä mahdollisesti olla keskenmenon alku vai jotain ihan normaalia vuotoa?
Olen nyt raskaana (viikkoja kertynyt 9 0), ja tänään vessassa käydessäni huomasin että valkovuoto on ihan aavistuksen vaaleanpunaista. Saa siis todella tihrustaa että vaaleanpunaisen värin huomaa vähän hämärässä vessassa. Mulla ei ole ollut mitään kipuja tässä, joten säikähdinkö turhaan vai kannattaisiko käydä ultraamassa yksityisellä varmuuden vuoksi? Tämä on toinen raskauteni, ja viime raskaudessa veristä vuotoa ei ollut missään vaiheessa. Ensinmäinen äitiysneuvola on vasta viikon päästä, enkä usko että he alkavat sielä ultraamaan...
Kokemuksia samanlaisesta?
Apua, vaaleanpunainen vuoto viikolla 9+0?
6
4448
Vastaukset
- Rehellinen kanta
Voi olla km, voi olla myöskin muuta vuotoa.
Meneppä neuvolaan tai soita jonnekin. Turhaan täällä aletaan arvauksia tekemään vakavasta asiasta. - keltarauhanen2222
eikö sinulle ole koskaan neuvolassa kerrottu että viikolla 9 se keltarauhanen surkastuu minkä johdosta voi tulla hieman verensekaista vuotoa?
- lk6ru65
No eipä ole minullekkaan koskaan mainittu ja raskauksia takana kaksi.
- snmfnwvhib
lk6ru65 kirjoitti:
No eipä ole minullekkaan koskaan mainittu ja raskauksia takana kaksi.
minulle kyllä kerrottiin hyvissä ajoin että viikolla 9 voi tuntua kipua jommallakummalla puolella vatsaa tai tulla vähän veristä vuotoa, mikä johtuu keltarauhasen surkastumisesta. 2/3 naisista ei tule näistä kumpaakaan
- wintersky
Ikävä kyllä noista vuodoista ei usein voi sanoa sitä tai tätä, itsellä niskaturvotusultran jälkeen runsaahko kirkas verinen vuoto, kesti vuorokauden. Myöhemmin rusehtavaa, veristä niukkaa vuotoa 2,5 viikkoa päivittäin, johtui siitä että istukka lähellä kohdunsuuta.
Toisilla limakalvot on niin kuivat että esim seksin jälkeen herkemmin raskausaikana vuotaa. - näin mulla...
Tuskin on keskenmeno jos kipuja ei ole eikä tule.
Itselläni myös toisessa raskaudessa tuli siinä rv9 tienoilla paripäivää verta paperiin aina vessassa käydessä, mutta siteeseen ei juuri vuotanut mitään.
(eikä oltu harrastettu seksiä lähipäivinä)
Vuoto loppui ja en vieläkään tiedä mitä se oli, nyt rv30 menossa ja kaikki hyvin.
Myös seksin jälkeen huomasin että välillä vuotaa ihan vähän, mutta se taas johtuu limakalvojen kuivuudesta raskauden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791