Volvo 940 ajettavuus vs uudet autot

volvo-ville

Moi, tämmöinen aihe tuli mieleen kun kävin koeajamassa uuden Toyota Auriksen,
nimittäin se että miten hyvä 940 on ajaa hintaisekseen autoksi!
Ajoin Auriksella kaupungissa ja moottoritiellä, ja ei se ollut mitenkään selvästi parempi kuin 940, ei suuntavakaampi, eikä ohjaus ollut tarkempi tai mukavampi.
Kaiken lisäksi 940:sessä on paremmat tilat kuskin jaloille, ja muutenkin kuljettajan paikka on ikäisekseen loistava!
Onko muilla mielipiteitä 940:sen ajettavuudesta Suomen oloissa?

6

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usko itseesi

No hei, koska nuo Aasianihmeet ovat olleet ajettavia??

• autonero

Just joo. Mulla oli joskus vuonna kivi ja muna 740. Olihan se silloin ajettavuudeltaan hyvä, mutta ei se nykyautoille pärjää. Talvella sellaisen kanssa saa olla tarkkana, kun on aika leveitä ne luisut ja ohjaus ei ole mikään ihmeellisen nopea tai tarkka. Suoraan se ei mene suomalaisilla teillä koskaan ohjaamatta. On se varmaan toyoa psrempi, mutta eihän se ole mikään ansio.

• Moi, olen kuullut ja osittain kokenutkin monen Toyotan ajettavuuden huonoksi, mutta idea on siinä että 20-vuotta vanha volvo on yhtä hyvä ajaa kuin uusi Toyota, joka kuitenkin on aivan eri hintaluokassa.
      Tätä haen takaa.

• Vole 940

Mutta et ota ollenkaan huomioon nyt sitä että Volvo 940 on ollut uutena kalliin hintaluokan auto ja Auris alempaa keskiluokkaa. Joten ei minusta kovin ihmeellistä jos pesee uudemman Auriksen...

• Kyllä se vaan aika outoa on että yli 20 000e auto ei ole parempi ajaa kuin 2000e auto, olkoonkin että on uutena 20- vuotta sitten ollut selvästi kalliimpi.

• Vole 940

No nautitaan me Volvokuskit hyvästä kyydistä ja ajettavuudesta ja jätetään kalliit Auris-kilometrit muille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1798
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      125
      1225
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1080
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      956
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      876
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      82
      826
    7. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    9. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      798
    Aihe