Kurahousut on kivat käyttää !

Kura poju

Tykkään kovasti vielä käyttää kuravaatteita kaupungilla ja metsässä kuraisissa paikoissa kurahousut kun on niin huolettomat ja voi vapaasti telmeltää ja olla välillä muiden pompoteltavanakin se on kivaa ;-) Mielestäni Rukan kuravaatteet keltainina tai punaisina ovat parhaat ! Onkos muilla tälläisiä mieltymyksiä kuraisiin kuravaatteisiin ?

25

3582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika12345

Näköjään tulee tämä kevät ja nämä "kurahousupojat" alkavat heräillä, talven kaamoksesta. Onhan se kivaa että voi taas käyttää kuravaatteita, ilman se suurempia selittelyitä. Meitä riittää pojat, moneen junaa, ja ehkä joku jää vielä asemalla. Itse tykkää käyttää kunnon kuriksia, aina kun se on kelien myötä tarpeellista. Alle laitan lämpimästi päälle, näin keväällä vielä laitan pitkät alushoust jalkaa, ja ehkä villahousut...Sitten verkkarit ja ei muuta kuin ulos peuhaamaan.

• Kurahousujen armeija

Niin, KURAHOUSUÄIJIEN ARMEIJA heräilee vähitellen talviunestaan. Ensimmäiset kevään loska- ja sadekelit houkuttelevat kurahousueinarit ulos koloistaan. Sieltä ne veikkoset tulevat taas, kömpivät esiin kahisevissa, vikisevissä kurahousuissaan. Kas kummaa, tuumaa ihmetellen muu kansa, kun näkee kurahousuäijiä liikkeellä kaikkialla - jos nyt nykyajan ihmiset kiireiltään mitään huomaavat. Joku tarkkasilmäinen saattaa panna merkille ne monet kurahousumiehet, jotka haahuilevat puistoissa, joutomailla, teiden varsilla, siltojen alla. Mistä ovatkaan ilmestyneet. Niinkin voi käydä että naapurin Arska tai Jomppe, semmoinen tavallinen Jäppinen vaan, mutta sydän paikallaan, eli asiallinen ja hiljainen sinkkumies, paljastuukin sisäiseksi kurahousuäijäksi, joka heti ensimmäisen kunnon räntä- tai vesisadekuuron hetkellä suorastaan ryntää kurahousut jalassa ulos jonkin tekosyyn varjolla... Kaikkea sitä maailmaan mahtuukin.

• Einarin polkupyörä
        Kurahousujen armeija kirjoitti:

Niin, KURAHOUSUÄIJIEN ARMEIJA heräilee vähitellen talviunestaan. Ensimmäiset kevään loska- ja sadekelit houkuttelevat kurahousueinarit ulos koloistaan. Sieltä ne veikkoset tulevat taas, kömpivät esiin kahisevissa, vikisevissä kurahousuissaan. Kas kummaa, tuumaa ihmetellen muu kansa, kun näkee kurahousuäijiä liikkeellä kaikkialla - jos nyt nykyajan ihmiset kiireiltään mitään huomaavat. Joku tarkkasilmäinen saattaa panna merkille ne monet kurahousumiehet, jotka haahuilevat puistoissa, joutomailla, teiden varsilla, siltojen alla. Mistä ovatkaan ilmestyneet. Niinkin voi käydä että naapurin Arska tai Jomppe, semmoinen tavallinen Jäppinen vaan, mutta sydän paikallaan, eli asiallinen ja hiljainen sinkkumies, paljastuukin sisäiseksi kurahousuäijäksi, joka heti ensimmäisen kunnon räntä- tai vesisadekuuron hetkellä suorastaan ryntää kurahousut jalassa ulos jonkin tekosyyn varjolla... Kaikkea sitä maailmaan mahtuukin.

Jos metsään haluat mennä nyt,
        Sä takuulla yllätyt.
        Jos metsään haluat mennä nyt,
        Näät sammalet myllätyt.
        Kas pienet kurahousuvekkulit on
        Nyt käyneet suureen joukkiohon.
        On päivä kuraeinarien villin retken...

• Jannan

Joo kurahousut kaikille vaan ne on kivat tytöilläkin :-)

• Kurahousujen armeija

Naisilla ei ole fetissejä. :-( Eikä kurahousuja lastentarhaiän jälkeen. Eipä kyllä miehilläkään, mikäli eivät kuulu KURAHOUSUÄIJIEN ARMEIJAAN.

• joooo mää rakastan rukan punasia. ne ooon parrrhaaaat!!!

• Mielenkiintoista...

Saa nyt nähdä kuinka kauan ketju saa keikkua palstalla ennen kuin kurahousuäijien sensuuripartio iskee paikalle ja poistaa tämän. Sorry vaan, kurismiehet: teidät on huomattu jo, teidät tiedetään kyllä. Eikä siinä mitään, kyllä kaikille tilaa on, tämähän on vapaa maa. Mutta jos salassa haluatte pysyä, se on aika toivotonta.

Liian moni on kosteassa säässä esim. koiraa ulkoiluttaessaan törmännyt johonkin mahdottoman jäykän sadeasun sisällä hikoilevaan kumiukkoon. (Minulle tuli tuollainen ilmestys vastaan jo pari kertaa teini-iässä, tosin vasta myöhemmin internetin ansiosta tajusin mistä kansantaudista oli kyse.) Eli ei nyt kirjaimellisesti törmännyt, mutta näky on jäänyt mieleen! Ja netin yleisillä palstoilla on havaittu nämä friikit jotka yrittävät kääntää keskustelun kuin keskustelun koskemaan sadevaatteita ja kurahaalareita. Lopuksi sokerina pohjalla on aina jonkin mystisen April Rain -kuravaatefirman tuotteiden mainostaminen. Tuota spammia nyt vain tulee vastaan kun netissä tarpeeksi kauan liikkuu. Mutta se myös kertoo, että "kurahousuäijien armeija" on todellinen ilmiö, ei jonkun vielä pervomman fantasiaa.

• sadeasukundi83

Samoin nahkatakkiäijien armeija kiinnittää katseita kaduilla. Näin kerran jopa naispuolisen jäsenen, jonka takissa oli etelävaltioiden lippu. Ja kerran joku mustatukkainen kundi kantoi kitaraa nahkatakki päällään. Se vasta oli rietas näky!

Ps. Nahkafetissi on varmasti kumifetismiä yleisempää. Jos joku saa kicksit elottomasta vaatekappaleesta, ei siinä pitäisi mitään vahingollista olla.

• normaali perhe

en ymmärrä mikä kurahousuissa on ihmeellistä?
      nehän ovat normaali asusteita.
      minä ja meidän perhe käyttävät niitä kuin muitakin vaatteita.
      jos on loskaa niin laitetaan kurahousut jalkaan kun
      lähdetään ulkoiluttamaan koiraa.
      muutenkin pihatöissä yms.käytetään kurahousuja jos on tarpeen.
      tilattiin tänään aprilrainilta uudet kurahousut meidän 14 vuotiaalle
      tytölle ja itselle.

• pimeä komero

Oikeat olkainkurahousut, sellaiset kun pentuna oli, ne on jotain.
        Ne mm pysyy jalassa ja kun kyykistyy ei paljastu ristiselkä.
        Minulla roikkuut kuraeteisen naulakossa työkamppeiden ohessa vähintään 3-5 olkainkurahousua, eri värisiä jopa kaksivärisiä.
        Käytän niitä arjen askareissa: autopesu, mönkijäajot, enduroajot, veneily, puutarjassa ym märissä ja kuraisissa hommissa ja muissa "ulkoleikeissä".

Aitojen olkainkurahousujen käyttö aikuisella on lähinnä fetissi ja siihen liittyy meillä jokaisella oma tarina ja oheistoiminnot joihin ei sivullisten asiaan vihkiytymättöminen kannattaisi ollenkaan kommentoida ja näin turhaan tuhlata energiaansa.
        Olen tehnyt vuosien aikana jonkinlaista omaa tutkimustyötä näistä katkerista häviäjä-rassukka ivaajista ja tuomareista.
        Niillä on joku outo harrastus / fetissi notkua 24/7 netissä ja keskustelupalstoilla kommentoimassa ihmisten kirjoittamia.
        Itse katsovat peiliin: " oi minua onnetonta kun en uskalla mitään enkä pysty mihinkään kuka päästäis tästä pimeästä komerosta"

• Maalainen

Kyllä kannatan kanssa kurahousuja käytän itsekkin ja muutavat ystäväni maalla sateen sattuessa aina Rukan olkainmallisia meillä keltaisina sekä valkoisina naisilla :-) ovat kauniita kurikset jalassa nams nams !

• Kevät tulee

En tiedä ketään kuka jaksaa notkua kommentoiden toisten fetisseistä. Ensinnäkään sinulla ei ole mitään omaa tutkimusta vaan sinulla on outo harrastus vääristää asioita. Kukaan ei viitsi tuhlata turhaa energiaansa. Pikemminkin mielenkiintosta.. heitti oikean kommentin asiasta kun sadeasun fetissit tunkevat spammia kurahousuista monelle eri foorumille. Niissä ei keskustella mistään sadeasujen fetisseistä. Keskustelun aina pilaa kurahousuveeti, joka häiritsee kokemuksilla kurahouista tai pikkulapsia vaippojen käytöstä. Osaatte luultavasti ottaa selville miten hän yrittää ottaa yhteyttä lapsiin.
      Mistä tässä on sitten kyse? Ilmeisesti pakkomielteestä.

• kurahousuveeti

Kurahousuveeti ei ole missään tekemisissä lasten kassa, se kannattaa nyt painaa mieleen. Tuollainen outo väittämä kertoo vain väittäjän sokeasta katkeruudesta jollain tavalla kurahousuveetiin.

Et tiedä ketään joka jaksaa notkua kommentoimassa toisten fetissejä - hmm. tosi mielenkiintoista. Mutta minäpä tiedän ja se riittää minulle.

Suomessa on satoja tuhansia ihmisiä jotka viitsii tuhlata aikaansa netissä ja mm lukemassa ja kommentoimassa ihmisten alustuksia häirikkö-kommenteillaan.
      Toimettomia sosiaalipummeja joille sossu on kustantanut nopeimmat nettiyhteydet.
      Yökaudet notkutaan netissä silmät kiepeinä naama kalpeina, ainoana ravintona sipsit ja limut. Tällainen ihmisryhmä on kasvanut Suomeen ja paisuu koko ajan.

Minun alustuksissa ja kommenteissa ei ole mitään yteyttä sadeasujen ystäviin ja uskallan väittää että Sinulla on väärä kummallinen kuva siitä että tämä yhteisö tunkisi jotain spämmejä jonnekin. En ole koskaan moiseen törmännyt.

Pikkluasten vaipan käyttö on aivan eri asia kun kurahousufetissi ja voin väittää että viittauksesi pikkulapsiin yhteydenotoista on ääirmmäistä vihaa ja katkeruutta jollekin jostain johon minulla ei ole mitään tekemistä.

kirjoita suoraan ja kerro mistä viha kumpuaa: [email protected]

• SaapastelijaX

Kurahousuveeti on ihan oikeassa! Samalla tavalla joku (tai useampikin) häirikköidiootti on pilannut kumisaapaskeskustelut. Siis mistä näitä henkisesti häiriintyneitä riittää... ??

• kurahousuveeti
        SaapastelijaX kirjoitti:

Kurahousuveeti on ihan oikeassa! Samalla tavalla joku (tai useampikin) häirikköidiootti on pilannut kumisaapaskeskustelut. Siis mistä näitä henkisesti häiriintyneitä riittää... ??

Ensinnäkin tällä foorumilla on kourallinen ihmisiä, joillakin henkilöillä on kymmeniä sähköposteja, nikkejä, ym. joillakin ei riitä kaksisuuntainen mielialahäiriö vaan se saattaa olla monikymmensuuntainen.
        On oikeasti olemassa henkilöitä joilla on joku erikoinen fetissi kuten nyt esim kurahousut ja/tai vaippajutut. Sellainen fetissi on monasti infantilismia, hienoa hallittua fiilistelyä, ehkä jotain lapsuuden muistojen toistoa, haluisuutta johonkin hellään huomaan usein jonkun sellaisen kanssa joka osaa täyttää noita kunkin toiveita.
        Tämä osio on leikit ja fertissit. Koko elämä on yhtä leikkiä mutta kun mennään seksualisuuden "sivuraiteille" niin jo alkaa tuomitseminen ja oman piilopoikkeavuuden näin torjuminen: "minä olen normaali, en minä nyt voisi kuvitellakaan laittavani kurahousuja..." Mutta toisaalta tällainen henkilö saataa olla kiinnostunut naisten jopa vaimonsa alusvaatteista, entä kun hän jokukerta haisteleekin tyttärensä pikkuhousuja likapyykkikorista, juu pedofiili perverssi raiskaaja se heti on. Hmm muuten - ei ole, ehkä vähän pervo, mutta jos hän pitää siitä ja saa vaikka orkun niiden kanssa niin mitä sitten.
        Miksi arvostella kurahousujen kanssa fiilistelevää aikuista miestä pedofiiliiksi, miksi niumittää muovihousu-vaippa miestä joka haluaa leikissään olla 3 tai 12v poika - sairaaksi. Voi herra jumala miten paljon on kaikkia sivujuonteita erilaisissa seksuaalisissa mielihaluissa ja se on rikkasu.
        On toki henkilöitä joilla on laput silmien sivuissa kuin ravihevosella konsanaan, mutta ei se häntä haittaa jos tiedostaa että tykkää jostain määrätystä asiasta aivan vimmatusti. Äärettömän tärkeää on fetisseissä kuten ns valtavirta-enemmistö-normaaliudessakin että ei hyökkää kenenkään kimppuun kurahousuissaan tai naisten kumisaappaissa. Ei "normaalissa" parisuhteessakaan saa hyökätä vaimonsa kimppuun ja alkaa vimmatusti nussia jos toinen ei halua.

• edellinenkurahousuve
        kurahousuveeti kirjoitti:

Ensinnäkin tällä foorumilla on kourallinen ihmisiä, joillakin henkilöillä on kymmeniä sähköposteja, nikkejä, ym. joillakin ei riitä kaksisuuntainen mielialahäiriö vaan se saattaa olla monikymmensuuntainen.
        On oikeasti olemassa henkilöitä joilla on joku erikoinen fetissi kuten nyt esim kurahousut ja/tai vaippajutut. Sellainen fetissi on monasti infantilismia, hienoa hallittua fiilistelyä, ehkä jotain lapsuuden muistojen toistoa, haluisuutta johonkin hellään huomaan usein jonkun sellaisen kanssa joka osaa täyttää noita kunkin toiveita.
        Tämä osio on leikit ja fertissit. Koko elämä on yhtä leikkiä mutta kun mennään seksualisuuden "sivuraiteille" niin jo alkaa tuomitseminen ja oman piilopoikkeavuuden näin torjuminen: "minä olen normaali, en minä nyt voisi kuvitellakaan laittavani kurahousuja..." Mutta toisaalta tällainen henkilö saataa olla kiinnostunut naisten jopa vaimonsa alusvaatteista, entä kun hän jokukerta haisteleekin tyttärensä pikkuhousuja likapyykkikorista, juu pedofiili perverssi raiskaaja se heti on. Hmm muuten - ei ole, ehkä vähän pervo, mutta jos hän pitää siitä ja saa vaikka orkun niiden kanssa niin mitä sitten.
        Miksi arvostella kurahousujen kanssa fiilistelevää aikuista miestä pedofiiliiksi, miksi niumittää muovihousu-vaippa miestä joka haluaa leikissään olla 3 tai 12v poika - sairaaksi. Voi herra jumala miten paljon on kaikkia sivujuonteita erilaisissa seksuaalisissa mielihaluissa ja se on rikkasu.
        On toki henkilöitä joilla on laput silmien sivuissa kuin ravihevosella konsanaan, mutta ei se häntä haittaa jos tiedostaa että tykkää jostain määrätystä asiasta aivan vimmatusti. Äärettömän tärkeää on fetisseissä kuten ns valtavirta-enemmistö-normaaliudessakin että ei hyökkää kenenkään kimppuun kurahousuissaan tai naisten kumisaappaissa. Ei "normaalissa" parisuhteessakaan saa hyökätä vaimonsa kimppuun ja alkaa vimmatusti nussia jos toinen ei halua.

No jo on kun nus....a sanakin on sensuroitu siis: " alkaa kiivaan yhdynnän" sanottakoon sitten näin.

• kurahousuveeti kirjoitti:

moi olen samaa mieltä sun kans et ei siinä tehdä kellekkään pahaa kun pukeutuu sadeasuihin ja tekee niissä mitä tekee kunhan ei julkisesti tyydytä itseensä. no koti oloissa onkin ihan toinen juttu. ja sitä mäkin harrastan. oon monelta kysyny et mikä sadeasuissa oikein viehättää ja sytyttää no mä olen tullu siihen tulokseen et se on sadeasujen materiaali ja hankausääni joka kiihottaa ainakin mua ja sadeasuja käyttäessäni niin sanottuna panovälineenä sitä ei voi tavallinen ihminen tietää kuinka ihanaa se tekee olla sadeasut päällä joko sitä on sadeasufettari tai sit sitä ei ole. ja mä olen harrastanu yli 20v sadeasuja ja vieläkään en ole tarpeekseni niistä vaikka oon 50v ja alotin jotain 14v uotiaana
        ja kaikki alko kun kokeilin veljeni olkain kurahousuja jalkaan ja ne tuntu erittäin hyvälle jalassa ja siitä se alko. ja tunnustan et olen sadeasurunkkari vaikka oon ukm ja uskoakseni meitä tälläsiä on paljon enemmän.

• juppe...

Kuten tuossa veeti muistutti, tämän foorumin nimi on 'leikit ja fetissit'. Sitä on todellakin syytä aina välillä muistuttaa, koska erilaiset normituomarit tuntuvat pitävän hukankaan harvinaisempia fetissejä spämminä, sairautena jne.
      En kuuku niihin, jotka täällä hengailevat jatkuvasti, mutta koska nämä sadeasujutut sattuvat olemaan myös omaa kiinnostuksen alaani, niin tulinpa kerran parissa kuukaudessa tsekkaamaan, mitä uutta tänne ehkä on kirjoiteltu.
      Olen monesti peräänkuuluttanut hiukan analysoivampaa ja empaattisempaa keskustelua, mutta sitä näköjään saa kyllä Suomessa vielä odotella. Onneksi kansainvälisillä saiteilla keskustelun taso on usein paljon mielenkiintoisempaa, joskus jotkut kirjoittajat avautuvat varsin vapaasti kertomaan niistä taustoista, joiden vuoksi tietyistä asioista on muodostunut heille fetissejä. Sellainen keskustelu auttaa muita ymmärtämään omia tuntemuksiaan, ei sellainen tuomitseva, pilkkaava ja repivä tyyli, jota täällä usein harrastetaan.

• poika12345

Juhannuksen satoi, ja saattoi käyttää kunnon kuriksia. Kyllä tuntui taas makeelta, olla kuriksissa ja nauttia sateesta...

• kurahousuveeti

Muutenkin mukava kesä noin sateiden puolesta ja kun ei ole paahtavaa helletääkään niin aika paljon on saanut käyttää kurahousuja.
        Juuri nyt inkosani 203 päivävaippa tcsb:n sinisissä 1249 nepparihousuissa kirjastossa. Iltapäivällä autonpesua ja toki kunnon olkainkurahousut jalkaan.

• kyllä. oon samaa mieltä kanssasi. en vaihtais päivääkään pois.

• kyllä. sit vie rännin alle niillä... aahh

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      130
      7054
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4310
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      53
      3432
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      491
      3069
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      293
      2060
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1723
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1631
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1553
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1461
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1416
    Aihe