Hei
Etsin haastateltavaksi teini-isää, joka haluaisi kertoa oman tarinansa.
Haastateltavan tulisi olla Pirkanmaalta, Tampereelta tai sen seutukunnasta.
Haastateltavan toivoisin olevan olevan 16-vuotias tai alle, josta on tulossa isä tai on hiljattain isäksi tullut.
Koska haastattelu tehdään alle 18-vuotiaalle, tarvitsen myös vanhemmiltasi luvan haastatteluun.
Huomioon otetaan myös henkilö, joka on esim. saanut ensinmäisen lapsensa nuorena ja nyt saattaa olla jo useampi vaikka ikää on esim. 20-vuotta.
Tarina tullaan julkaisemaan sanomalehdessä.
Ota yhteyttä sähköpostitse ja kerro hieman tarinaasi.
tero (at) journalismia.fi
Yhteydenotot käsitellään luottamuksellisesti!
Etsin teini-isän tarinaa
4
242
Vastaukset
Nostetaas tätä vähän ylemmäksi, mikäli etsintä tuottaisi tulosta.
Päättelenkö oikein, että teiniäitien kohdalla on tuleva isä jo teini-iän ylittänyt?
- jjf-lkf
Mielenkiintoista. Kyllähän teinitytöt ensikokemuksian hakevat ikäistensä poikien kanssa. olen itse miettinyt että poikien vaihtoehto kadota tai hylätä tyttö hädän hetkellä on yhä faktaa. Tyttö taas ei raskauttaan pakoon pääse.
Haukkujia näille tytöille riittää mutta osasyyllinen pääsee lipeämään koko tilanteesta. - Anonyymi
Onkos äiti mennyt jo teini-iän ohi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228