Hei
Etsin haastateltavaksi teini-isää, joka haluaisi kertoa oman tarinansa.
Haastateltavan tulisi olla Pirkanmaalta, Tampereelta tai sen seutukunnasta.
Haastateltavan toivoisin olevan olevan 16-vuotias tai alle, josta on tulossa isä tai on hiljattain isäksi tullut.
Koska haastattelu tehdään alle 18-vuotiaalle, tarvitsen myös vanhemmiltasi luvan haastatteluun.
Huomioon otetaan myös henkilö, joka on esim. saanut ensinmäisen lapsensa nuorena ja nyt saattaa olla jo useampi vaikka ikää on esim. 20-vuotta.
Tarina tullaan julkaisemaan sanomalehdessä.
Ota yhteyttä sähköpostitse ja kerro hieman tarinaasi.
tero (at) journalismia.fi
Yhteydenotot käsitellään luottamuksellisesti!
Etsin teini-isän tarinaa
4
236
Vastaukset
Nostetaas tätä vähän ylemmäksi, mikäli etsintä tuottaisi tulosta.
Päättelenkö oikein, että teiniäitien kohdalla on tuleva isä jo teini-iän ylittänyt?
- jjf-lkf
Mielenkiintoista. Kyllähän teinitytöt ensikokemuksian hakevat ikäistensä poikien kanssa. olen itse miettinyt että poikien vaihtoehto kadota tai hylätä tyttö hädän hetkellä on yhä faktaa. Tyttö taas ei raskauttaan pakoon pääse.
Haukkujia näille tytöille riittää mutta osasyyllinen pääsee lipeämään koko tilanteesta. - Anonyymi
Onkos äiti mennyt jo teini-iän ohi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831698- 431349
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1101098Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.74991Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja203975- 53892
- 61885
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20870- 34824
- 37799