"Kevyt" verkkokauppaohjelmisto?

tuleva kauppias

Tarvitsen nettisivuilleni verkkokaupan, ja yritin asentaa oscommercea (vähän epämääräisellä menestyksellä), mutta se tuntuu minun tarpeisiini hirveän monimutkaiselta ja raskaalta järjestelmältä, enkä toisekseen ole vielä löytänyt siihen kunnollista käännöstä suomen kielelle, vaikka tiedän, että niitä täytyy olla olemassa, kun niin moni ohjelmistoa käyttää.

Onko opensourcetyyppisiä verkkokauppoja olemassa muita - toimivia ja suomenkielelle ja suomalaisille asetuksille kääntyviä? Entä onko kenelläkään kokemusta Clover Shop Ultraliten käytöstä - tuo vaikuttaa jotakuinkin sen tasoiselta kuin mitä itse tarvitsisin, mutta maksullisuus mietityttää?

6

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janos Clevertoe

Quick Cart on simppeli kauppa jos ei paljoa ole kaupattavaa, ja tietysti se iänikuinen vakio eli wosbee

http://opensolution.org/

• MyCashFlow on helpoin ja paras!

• Kiinniolevakortti
    • lilli75

magentoa käytän minä - on tosi hyvä. Ja kun vielä satsasin tuotetiedon hallinta ohjelmaan www.canter.fi niin auttaa. On meinaan sellainen verkkokauppa että tuotteita on ihan sairas määrä ja tuo auttaa todella paljon. Ja paljon olen jo myynytkin verkkokaupastani tavaraa.

• fantom&hero

Quick Cart on helpoin, nopein, selkein ja käyttäjäystävällisin, ja sopii myös vaikka olis miljoonia triljoonia tavaroita myynnis.

• 9483509

MyCashflow on aidosti helppokäyttöinen ja moderni verkkokauppaohjelma ja verkkokauppiaan työkalu, jolla verkkokaupan päivittäiset rutiinit sujuvat vaivattomasti.

MyCashflow sisältää nykyaikaisen verkkokaupan tärkeimmät ominaisuudet. Se on hakukoneystävällinen ja sisältää mm. verkkomaksut, varastonhallinnan sekä helppokäyttöisen ja selkeän hallintatyökalun.

Tarjolla on neljä eri vaihtoehtoa:
      *Free, 10 tuotetta - täysin ilmainen kokeiluversio.
      *Small, 100 tuotetta - 49 €/kk.
      *Medium, 1 000 tuotetta - 99 €/kk.
      *Max, 10 000 tuotetta - 149 €/kk.

http://www.mycashflow.fi/perusta-verkkokauppa/?tt=3648_125961_116846_&r=

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      127
      2717
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2187
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1747
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1538
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1298
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1235
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1065
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      989
    10. 128
      931
    Aihe