Tarvitsen nettisivuilleni verkkokaupan, ja yritin asentaa oscommercea (vähän epämääräisellä menestyksellä), mutta se tuntuu minun tarpeisiini hirveän monimutkaiselta ja raskaalta järjestelmältä, enkä toisekseen ole vielä löytänyt siihen kunnollista käännöstä suomen kielelle, vaikka tiedän, että niitä täytyy olla olemassa, kun niin moni ohjelmistoa käyttää.
Onko opensourcetyyppisiä verkkokauppoja olemassa muita - toimivia ja suomenkielelle ja suomalaisille asetuksille kääntyviä? Entä onko kenelläkään kokemusta Clover Shop Ultraliten käytöstä - tuo vaikuttaa jotakuinkin sen tasoiselta kuin mitä itse tarvitsisin, mutta maksullisuus mietityttää?
"Kevyt" verkkokauppaohjelmisto?
6
297
Vastaukset
- Janos Clevertoe
Quick Cart on simppeli kauppa jos ei paljoa ole kaupattavaa, ja tietysti se iänikuinen vakio eli wosbee
http://opensolution.org/ MyCashFlow on helpoin ja paras!
- Kiinniolevakortti
Open cart on hyvä myös
http://www.opencart.com/ - lilli75
magentoa käytän minä - on tosi hyvä. Ja kun vielä satsasin tuotetiedon hallinta ohjelmaan www.canter.fi niin auttaa. On meinaan sellainen verkkokauppa että tuotteita on ihan sairas määrä ja tuo auttaa todella paljon. Ja paljon olen jo myynytkin verkkokaupastani tavaraa.
- fantom&hero
Quick Cart on helpoin, nopein, selkein ja käyttäjäystävällisin, ja sopii myös vaikka olis miljoonia triljoonia tavaroita myynnis.
- 9483509
MyCashflow on aidosti helppokäyttöinen ja moderni verkkokauppaohjelma ja verkkokauppiaan työkalu, jolla verkkokaupan päivittäiset rutiinit sujuvat vaivattomasti.
MyCashflow sisältää nykyaikaisen verkkokaupan tärkeimmät ominaisuudet. Se on hakukoneystävällinen ja sisältää mm. verkkomaksut, varastonhallinnan sekä helppokäyttöisen ja selkeän hallintatyökalun.
Tarjolla on neljä eri vaihtoehtoa:
*Free, 10 tuotetta - täysin ilmainen kokeiluversio.
*Small, 100 tuotetta - 49 €/kk.
*Medium, 1 000 tuotetta - 99 €/kk.
*Max, 10 000 tuotetta - 149 €/kk.
http://www.mycashflow.fi/perusta-verkkokauppa/?tt=3648_125961_116846_&r=
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1727093
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes662831- 562188
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se661379Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3641332- 561274
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181196Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171020Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79990Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384988