Haluaisin kysellä vähän, kun ajattelin tässä kohta koruni tähän firmaan tallettaa, että voiko kyseiseen yritykseen luottaa, kokemuksia asiakkailta jne?
Luin tämän artikkelin läpi nopeasti http://www.omaraha.org/kulta-rahaksi/ mutta ajattelin vielä hakea vähän yksilökohtaisempia kokemuksia.
Kertokaa siis kaikki mitä tiedätte kulta rahaksi yrityksen toiminnasta.
Kulta rahaksi
kultaakultaakultaa
2
332
Vastaukset
- ...
"...kun ajattelin tässä kohta koruni tähän firmaan tallettaa, ..."
Selvennyksen vuoksi, ettei vaan tule mitään väärin käsitystä; sinä et talleta mitään. Sinä myyt kultasi heille ja he sulattavat helysi harkoiksi. Kultasi ei ole missään tallessa mistä saisit ne myöhemmin. - Itse en myisi
Itse pitäisin kynsin hampain kiinni kaikesta, missä on kultaa. Se on tänä päivänä niitä harvona asioita, jotka säilyttävät arvonsa - ellei peräti nouse. Kulta on nyt arvossaan ja siksi nämä "kulta rahaksi" yrittäjät sitä nyt haluavat kovasti ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181578- 771258
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351257- 501056
- 61802
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten199770Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78742- 29724
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65620