7-vuotias terve ja erittäin hyväluonteinen kultainennoutajauros on käytettävissä jalostukseen.
Silmät on peilattu joulukuussa 2010, jolloin silmät olleet terveet. Tänä vuonna on tarkoitus tutkituttaa silmät uudestaan. Uros on kuvattu vasta 6-vuotiaana (lonkat B/B ja kyynärät 1/0). Toisessa kyynärässä lääkärin mukaan iän tuomaa kulumaa. Nuorena jos olisi kuvattu, nollaksi olisi jäänyt toinenkin. Lonkat samaten nuorempana kuvattuna olisivat lääkärin mukaan luultavimmin olleet A/A. Uros on ollut koko ikänsä todella terve. Kooltaan uros on hieman keskikokoista pienempi, joten sopii hyvin kookkaammalle nartulle sulhaseksi.
Luonteeltaan koira on aivan mahtava pakkaus! Innokas, miellyttämisenhaluinen ja noutoviettinen ja rakastaa noutotreenejä ja jäljestystä. Taippareissa ei ole käyty. Virallisista näyttelyistä paras tulos ERI SA (AVK1).
Jos omistat nartun, jolle haluat pentuja, ota yhteyttä. Nartun on oltava rekisteröity, PEVISA-tutkittu ja sopivalla sukutaululla.
Asustamme Pirkanmaalla.
Lisätietoja voit pyytää sähköpostitse osoitteesta:
[email protected]
Kultsu-uros käytettävissä jalostukseen
kultsupoika
3
219
Vastaukset
- Lisätietoja mulle :)
Onko koira GR:n uroslistalla? Mitkä sen lonkka- ja kyynärindeksit on? Entä silmäpeilaus?
- kultsupoika
Laita sähköpostitse tiedustelu, niin annan koiran rek.nimen.
- kultsupoika
Uros edelleen käytettävissä.
Kesäkuussa olemme menossa MH-luonnekuvaukseen, jolloin saadaan myös herran luonteesta mustaa valkoisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099