Onko ohjaajalla Tom sixillä jokin kumma fiksaatio anaalisävytteiseen shokeeraamiseen. katsoin ensimmäisen osan ja ihmettelin suuresti tämän elokuvan tarkoitusta ja sitä miksi se oli oikeastaan edes tehty. Human Sentipeden tarkoitus ilmeisemmin vain sholeerata ja järkyttää. Tällä (tulevalla) trilogialla ei ole viihteen, kauhun eikä elokuvataiteen kanssa mitään tekemistä. Kuka oikeasti voi kiinnostua tällaisesta roskasta. Ensimmäisessä osassa nähtiin 3 ihmistä "kytkettyinä" toisiinsa, kakkososassa 12 ja huhujen mukaan kolmososassa jopa 500 ihmistä.
Human Sentipede-fiksaatio
2
317
Vastaukset
Human Centipede- leffat on täyttä paskaa oikeasti. Ensinnäkin ne on helvetin kieroutuneita, sadistisia ja sairaita. Sitten tää näyttely leffoissa on niin- b- luokan elokuvasta että olla voi. Ohjaajalla vippaa oikeasti päässä pahemman kerran olen tuosta kuullut että 500 ihmistä kolmososassa. Kyl mä kestän leffat kuten Saw, Hostel ja sitten nää kuuluisat ranskalaiset shokeerausleffat (high tension, inside, martyrs, frontier(s) jne..)
Jos oot nähny noi kaikki jo.. niin jätä hyvänen aika se kolmonen kattomatta vaan ällöttävä mieli tulee noista leffoista.- dfwefe
Ensimmäisen katsoin ja se riitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2751548- 751457
- 771406
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531126- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893