Onko ohjaajalla Tom sixillä jokin kumma fiksaatio anaalisävytteiseen shokeeraamiseen. katsoin ensimmäisen osan ja ihmettelin suuresti tämän elokuvan tarkoitusta ja sitä miksi se oli oikeastaan edes tehty. Human Sentipeden tarkoitus ilmeisemmin vain sholeerata ja järkyttää. Tällä (tulevalla) trilogialla ei ole viihteen, kauhun eikä elokuvataiteen kanssa mitään tekemistä. Kuka oikeasti voi kiinnostua tällaisesta roskasta. Ensimmäisessä osassa nähtiin 3 ihmistä "kytkettyinä" toisiinsa, kakkososassa 12 ja huhujen mukaan kolmososassa jopa 500 ihmistä.
Human Sentipede-fiksaatio
2
250
Vastaukset
Human Centipede- leffat on täyttä paskaa oikeasti. Ensinnäkin ne on helvetin kieroutuneita, sadistisia ja sairaita. Sitten tää näyttely leffoissa on niin- b- luokan elokuvasta että olla voi. Ohjaajalla vippaa oikeasti päässä pahemman kerran olen tuosta kuullut että 500 ihmistä kolmososassa. Kyl mä kestän leffat kuten Saw, Hostel ja sitten nää kuuluisat ranskalaiset shokeerausleffat (high tension, inside, martyrs, frontier(s) jne..)
Jos oot nähny noi kaikki jo.. niin jätä hyvänen aika se kolmonen kattomatta vaan ällöttävä mieli tulee noista leffoista.- dfwefe
Ensimmäisen katsoin ja se riitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.703287Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91881Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241269- 1291068
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6895- 84879
- 34810