Miksi en pysty ihastumaan?

toivotontapaus2

Olen lähempänä 30kymppiä oleva mies ja en ole oikeastaan koskaan ollut ihastunut keneenkään.Puuttuuko minulta aivoista jotain vai mistä voisi johtua?.Seurustellut olen kaksi kertaa noin 4 vuotta per nainen, mutta en usko että edes rakastin heitä. Enemmänkin tuntuovat kavereilta nämä naiset. En tuntenut ihastusta näitä enkä kyllä ketään muutakaan kohtaan.Oikeastaan en tiädä mitä ihastuminen edes tarkoittaa. En enää lähesty naisia koska en usko että osaan ketään rakastaa ,petosta kaikki. en ole jomo kun en miehiinkään mitään vetoa tunne.Naiset kyllä mielyttää silmää mutta ei mitään kolahdusta koskaan.. Onko mulla mitään toivoa enää ihastua? Olisi meinaan kiva tavata joku nainen kenestä hullaantuu.

5

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 3+20

      petosta kaikki ..tällä tarkoitat mitä? onko sulla onnellinen lapsuus takana? koetko ikinä voimakkaita tunteita yleensäkkään? onko elämäsi ollut tasaista menoa? oletko luonteeltasi "lauhkea lammas"
      jostain kai se syy löytyy kun vain jaksat penkoa menneisyttäsi.
      itse sen selville saat parhaiten.

    • Kaunis, rietas, onne

      Niitä, jotka kolahtaa, on vaan niin vähän. Olen kohta viisikymppinen nainen ja kaksi kertaa on elämäni aikana kolahtanut. Nekin kohahdukset osoittautuivat suuriksi virheiksi, joten parempi vaan ettei ole enemmän kolahtanut.

    • Sama ongelma

      Mul on ihan sama ongelma. Oon toki ihastunut useammankin kerran, mutta se tunne yleensä katoaa pian tutustumisen jälkeen. Ainut vaan, että takana ei oo yhtään kunnollista suhdetta. Nimenomaan naisten (ei kaikkien) minäkeskeisyys ja tarve korostaa omia asioitaan on todellinen tunteentappaja. Sen oon myös oppinu, että jos nainen ei heti kolahda, niin on ihan turha jatkaa juttua; seksiin päätyminen ihmisen kanssa johon ei tunne 100 prosenttista henkistä vetoa, on aivan turhaa. Siinä satuttaa toista ja aiheuttaa itselleen hyväksikäyttäjän tunteen.

      Mutta, joku päivä vielä nappaa. Ja riittää, että nappaa vain sen kerran. =)

    • Aikuinen mies

      Minä taas olen ihastunut monesti ja jopa tulisesti, en ole vaan puhunut ihastukselleni mitään, kun on ollut pelko, että hän ilkkuu!!

      Tällä hetkelläkin aikuinen mies, minä olen ihastunut FB kaveriini, en tiedä hänestä muuta kuin kasvokuvan ja hän väittää samaa.
      Olemme päättäneet ettemme puhu toisillemme, emmekä tapaa, mutta kirjoittelemme, joka sekin on huippu jännää.. Olemme varattuja..
      Vatsasta kouristaa jos toista ei näy linjalla.. Hullua eikö vaan?

    • Olet toivoton tapaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      335
      1685
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      73
      1414
    3. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      36
      1228
    4. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1147
    5. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      164
      1121
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      345
      1090
    7. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      66
      1012
    8. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      265
      970
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      241
      956
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      31
      894
    Aihe