Vaimo on, seksiä ei ole

Kohta pappa

Petänkö vain, vai lähdenkö ulos suhteesta, en haluaisi, en tiedä mitä teen...Tätä mietin, asiallisia kommentteja kiitos!!!
Liki 30v. avioliitossa, 4 lasta, osa jo aikuisiakin...
Olen ihan tavis perheenisä, perheenpää, käyn töissä, hoidan kotityöt (siis osallistun täysillä siivouspäiviin ym.. mielelläni) Arjen keskellä hoidan varmasti miesten hommat talossa aikailematta, ei koskaan moitteen sanaa- kaikki on kunnossa, paitsi... Vaimoni ei halua seksiä... Tottakai arki on ja syö voimia, mutta mutta... jos seksiä on tyyliin kerran kuukaudessa tai kahdessa, ja silloinkin niin ettei hän edes "kosketa" vaan kaiken hoidan itse alusta loppuun, koen etten saa haluamaani, se on väkinäistä silloinkin, jo minunkin puoleltani, olen turhautunut. Miehellä on halut vaikka ikääntyykin, sille ei voi mitään.
- Tiedän vaimon moraalin, hän ei käy missään, joten tämä ongelma on yksin minun...
Mitä teen???

48

5505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rain Mutkalla Matkal

      Sulla on siis ihan normaali avioliitto. Meillä aivan sama tilanne, paitsi hieman lyhyempi suhde ja pari lasta vähemmän. Tässähän on vain kaksi vaihtoehtoa jos ei halua erota: runkkailu tai rakastajatar. Itse olen valinnut runkkailun.

      • villiviriili69

        Mun periaate vaan on ollut se, et omaan käteen en turvaudu.... Ehkä se helpottais, mut.....


      • eronnut ja onnelline

        En kyllä ymmärrä, että rakastajatar on todellinen vaihtoehto, vaikka avioliitossa kohdattaisiin minkälainen ongelma tahansa... Jos pettämiseen on oikeasti päätymässä, niin silloin pitää istua vaimokkeen kanssa alas ja sanoa, että nyt ei toimi homma näin, että tehdäänkö asialle jotain vai pitääkö erota? Vieraissa pörräily ei ikinä ratkaise mitään, tekee molempien elämästä vain entistä vaikeampaa.


      • entiedämitään21

        Kyllä rakastajatar on ymmärrettävä vaihtoehto jos pelissä on myös lapsia. Lapset tarvitsee isää ja äitiä. Ero romahduttaa lasten elämänlaadun täydellisesti ja päätyvät sahaamaan kahta rikkinäistä kotia. Olen sen itse kokenut lapsena.


      • Wmp

        Vittu mitä paskaa. kyllä se romahduttaa enemmän, että isä on niin munaton mulkku ettei pidä avioliittoaan kunnossa vaan menee pettämään lastensa äitiä! Minkälainen isä tekee niin! ? Kokemusta on!


      • Wmp
        Wmp kirjoitti:

        Vittu mitä paskaa. kyllä se romahduttaa enemmän, että isä on niin munaton mulkku ettei pidä avioliittoaan kunnossa vaan menee pettämään lastensa äitiä! Minkälainen isä tekee niin! ? Kokemusta on!

        Vittu mitä paskaa. kyllä se romahduttaa enemmän, että äiti
        on niin vittuton narttu ettei pidä avioliittoaan kunnossa
        vaan menee "munattoman miehen" kanssa pettämään
        lastensa isää! Munattoman "miehen-", joka varasti toisen
        miehen lapset lapsen omalta isältään omalle nimelleen. Minkälainen "nainen/ mies" tekee niin! ? Kokemusta on!


    • normiarki

      Miten huomioit vaimoasi arjen keskellä?

      Mitä ihmettä tarkoitat olemalla "perheenpää"? Ettekö ole tasavertaisia kumppaneita?

      • c..

        Just tuon kommentin takia välillä ärsyttää kun naiset tulee tänne marisemaan, ihan kuin tuolla perheenpää sanalla olisi taas jotain tekemistä aiheen kanssa.


      • rwewerwe
        c.. kirjoitti:

        Just tuon kommentin takia välillä ärsyttää kun naiset tulee tänne marisemaan, ihan kuin tuolla perheenpää sanalla olisi taas jotain tekemistä aiheen kanssa.

        Joo ei varmaan kukaan ämmä valita jos mies sanoisi, että nainen määrää meillä kaapin paikan. Mutta jos sanoo, että minä miehenä olen perheessäni pää, niin aletaan heti inisemään tasa-arvosta.

        Tuttavapiirissä ja töissä suurin osa miehistä on puheista päätellen akkansa tossun alla. Se on naisten mielestä varmaan aivan normaalia.


      • ÄäliöUkkkoja
        rwewerwe kirjoitti:

        Joo ei varmaan kukaan ämmä valita jos mies sanoisi, että nainen määrää meillä kaapin paikan. Mutta jos sanoo, että minä miehenä olen perheessäni pää, niin aletaan heti inisemään tasa-arvosta.

        Tuttavapiirissä ja töissä suurin osa miehistä on puheista päätellen akkansa tossun alla. Se on naisten mielestä varmaan aivan normaalia.

        Mieheni ei ikinä käyttäisi itsestään sanaa perheenpää. Kas kun ei perheenperäpää. :D

        Mieheni ei silti ole mikään tossukka. Hän on fiksu ja kunnioitan ja rakastan häntä, juurikin siksi, että hän valitsee sanansa hyvin.


    • Kysyppäs

      Olen nainen ja anteeksi kun tungen tänne. Kuulostaa ikävältä :/ Onko naisella vielä jokin hormonaalinen ehkäisy käytössä? Minulla oli hormoonikierukka 3vuotta(laitettiin esikoisen synnytyksen jälkeen), kunnes otettiin pois ja ruvettiin yrittämään toista lastamme. Nyt huomaan eron, kierukka kun oli ei tehnyt tippaakaan mieli, suostuin kuitenkin koska tiesin miehen haluavan. Nyt lapsi syntynyt, raskaus ja imetyshormoonit tasaantunut ja minun tekee mieli seksiä enemmän kuin koskaan, mieskin jo vähän topputteelee. Nyt mietin ehkäisyä, tähän asti syntymän jälkeen ollut kumi käytössä, kierukka olisi helppo. En vain taida haluta sitä, koska pelkään sen vievän seksihalut kokonaan taas. Mieskin sanoo, että mennään sitten vaikka kumilla mutta olet nyt oma itsesi ja olisi kiva jos et sitä ota, tiedä sitten mitä tässä tekee kun lähes tulkoon jokainen on hormonaalinen ehkäisy. No se siitä...

      Vai kaipaisiko vaimosi ehkä jotain "uutta" ja piristävää? Onko seksi käynyt tylsäksi tms, oletko kysynyt asiasta vaimoltasi?

      • edellinen...

        Tai onko vaihdevuodet lähellä tai menossa? josko ne vaikuttaisi.


    • hihihih..

      Mitä teet?
      hmn.. jos vaikka aloitat tekstailemalla vaimolle tuhmia keskellä työpäivää. Matkalla kotiin poikeat kukkakaupaan ja tuot sieltä jotain hyvää tuoksusta kukkaa. kun lapset ovat nukahtaneet niin voisit vaikka vapaaehtoisesti hieroa naises hartioita ,sitkun hän on täysin rentoutunut niin hierot vaikka jotain muutakin ja siitä vaikka alemmaks, vielä alemmaks, vapaaehtoisesti koskutat häntä nuolemalla ja annat hänelle hyvät orgasmit keitiön pöydän päällä.

      Itsestäänselvää sekstailut käy kato joskus todella tylsäksi, sen sijaan et nainen tulee märäks niin ajatus perusasennostakin voi kuivattaa paikkoja.

      • Ihmishjalostaja

        Vittu teistäkin enin osa harrastaa sellaista suoriteseksiä, että ei ihme jos jollakin menee fiilikset! Nussitte ihan tilastoteknisistä syistä ollaksenne keskiverto Suomalaisia, eli nylytätte nappulaa kerran viikossa pillunsuulle ja laukaisette sisään. Joskus tulee lapsia ja se ei ehkä ole hyvä asia...


      • j.j. korhonen
        Ihmishjalostaja kirjoitti:

        Vittu teistäkin enin osa harrastaa sellaista suoriteseksiä, että ei ihme jos jollakin menee fiilikset! Nussitte ihan tilastoteknisistä syistä ollaksenne keskiverto Suomalaisia, eli nylytätte nappulaa kerran viikossa pillunsuulle ja laukaisette sisään. Joskus tulee lapsia ja se ei ehkä ole hyvä asia...

        " nylytätte nappulaa kerran viikossa pillunsuulle ja laukaisette sisään. Joskus tulee lapsia ja se ei ehkä ole hyvä asia... "
        Voisiko tuota paremmin sanoa.
        Mies on mies sekunti ajolla ja sylkäisyllä. Ensimmäisenä on vaatimus, sitten sylkäisy, lopuksi pitäisi vielä käytetyn polvillaan kiittää.

        Koko miehuus on täysin hukassa perheessä ei ole mitään päätä.


    • ero tuli

      Näin naisena vastaan, mitä kauemman menee rakastelusta sitä vaikeampaa on toista lähestyä. Alkaa ujostuttaan, aliarvioi itseään , pitää itseään rumana ym ym Voisitteko vaikka pyyteettömästi halata toisianne ja vaikkapa suudella aamuin ja illoin, ehkä halu palaisi pikku hiljaa takaisin.
      Menkää vaikka kävelylle ja pitäkää toisianne kädestä kiinni koko kävelymatkan.
      Vai tuoko rakastelu vaimolle kipua? ehkä synnytyksen jälkeen jäi jokin vaiva tai hänellä on kohdunlaskeuma. Pelkää uutta raskautta? Steriilisoi itsesi niin hänen ei tarvitse käyttää hormonaalista ehkäisyä.
      Syitä on niin paljon .....

    • näillä irtoo

      Ehdottaisin romanttista matkaa vähintään 2 vkoa kaukana arjen askareista, teette mukavia asioita yhdessä, nauratte, kehut vaimon ulkonäköä ja olemusta, otatte vähän drinkkiä, tanssitte, käytte kävelemässä auringonlaskua katsellen. Voisit kertoa vaimollesi miten kiitollinen olet ollut siitä miten hyvä vaimo hän on ollut ja miten hyvin on lapset kasvattanut ja annat kauniin korun lahjaksi, jossa jokin kiva kaiverrus kuten vaikka "rakkaalleni". Etkä hyökkää heti vaimon päälle vaan tarjoat romantiikkaa, suutelua yms ja kerrot kuinka häntä aina kaipaat ja hän on niin kaunis. Jollei vaimo sitten viimeistään toisella viikolla ala pehmiämään ja muistamaan että hän olikin seksikäs nainen jolla on haluja niin sitten kannattaa jo matkalla keskustella siitä että nyt lapset ovat isoja ja aikaa olisi vihdoin erotiikalle, ehkä saisit selville mikä vaimolla on ja miksi hän on seksin unohtanut, ei saa syytellä vaan kysyä mitä toinen haluaa ja kertoas mitä itse haluaa, eli siis eroottisen halukkaan naisen.

      • Voi aikoja

        Jotenkin huvittavia vastaukset tämäntyyppisiin kysymyksiin. Äijät sanovat, että runkkaa tai hommaa toinen nainen.

        Sen sijaan naiset ehdottelevat, että mitä kaikkea muuta mies vielä voisi tehdä, että nainen kiinnostuisi seksistä. Eikös se ole sen akan ongelma, jos ei seksi kiinnosta. Ja jos miestä kiinnostaa, niin akka käyttää liukkaria tai hyväksyy sen, että ukko käy panemassa siellä missä tavaraa on tarjolla.


      • Nuoren miehen narttu
        Voi aikoja kirjoitti:

        Jotenkin huvittavia vastaukset tämäntyyppisiin kysymyksiin. Äijät sanovat, että runkkaa tai hommaa toinen nainen.

        Sen sijaan naiset ehdottelevat, että mitä kaikkea muuta mies vielä voisi tehdä, että nainen kiinnostuisi seksistä. Eikös se ole sen akan ongelma, jos ei seksi kiinnosta. Ja jos miestä kiinnostaa, niin akka käyttää liukkaria tai hyväksyy sen, että ukko käy panemassa siellä missä tavaraa on tarjolla.

        Olen päälle 40-kymppinen eronnut nainen ja ollut eri elämänvaiheissa sekä se haluton pihtaaja, velvollisuudesta ja huonosta omasta tunnosta antava vaimo, että halukas kumppani. Ja olenpa ollut siinäkin tilanteessa, että mieheni ei halua minua. Onneksi se oli siinä vaiheessa suhdetta, kun itseäkään ei enää juuri kiinnostanut. Olisi varmaan muuten syönyt itsetuntoa aika lailla.
        Haluttomuuden syitä on ollut monia, eikä niitä kaikkia itsekään tiedä: kaksinaismoralistinen kasvatus, epävarmuus omasta viehätysvoimasta, kuvitellut miehen odotukset, tylsä seksi, toimimaton parisuhde, hormonaaliset ongelmat, pettyminen toiseen ja milloin mitäkin. Ikäkin varmasti vaikuttaa.
        Eron jälkeen ryhdyin leikkikaveriksi itseäni huomattavasti nuoremmalle miehelle, joka ei kotona saa, vaikka rakastaakin vaimoaan.
        Minäkin olin aikaisemmin jossain määrin asennoitunut niin, että miehet vaan haluavat itsensä tyydyttää ja egoaan pönkittää.
        Tämän nuoren miehein kanssa keskustellessa ja rakastellessa olen huomannut, miten paljon mies palvoo naista ja naisen vartaloa, nauttii haluttuna olemisesta ja tekee kaikkensa saadakseen naisensa tyydytettyä, ja harmittelen, etten tätä aikaisemmin ymmärtänyt.
        Ihan turhia paineita tuli kasattua itselleen ja rakastelulle, kun olisi voinut antaa palaa vaan ja nauttia itsestään, miehestään ja seksistä, eikä kuvitella turhia odotuksia toisen päähän.
        Ja mitä kaikkea kivaa olisi voinut kotona tehdä oman miehen kanssa, kun olisi rohkeasti vaan kertonut ja kokeillut, mistä nauttii, irrotellut ja ollut TUHMA. Menetettyä on nyt myöhäistä surra, mutta jos joskus vielä ryhdyn vakavaan parisuhteeseen, en ota paineita, vaan leikin ja NAUTIN.


      • pitserian poika
        Nuoren miehen narttu kirjoitti:

        Olen päälle 40-kymppinen eronnut nainen ja ollut eri elämänvaiheissa sekä se haluton pihtaaja, velvollisuudesta ja huonosta omasta tunnosta antava vaimo, että halukas kumppani. Ja olenpa ollut siinäkin tilanteessa, että mieheni ei halua minua. Onneksi se oli siinä vaiheessa suhdetta, kun itseäkään ei enää juuri kiinnostanut. Olisi varmaan muuten syönyt itsetuntoa aika lailla.
        Haluttomuuden syitä on ollut monia, eikä niitä kaikkia itsekään tiedä: kaksinaismoralistinen kasvatus, epävarmuus omasta viehätysvoimasta, kuvitellut miehen odotukset, tylsä seksi, toimimaton parisuhde, hormonaaliset ongelmat, pettyminen toiseen ja milloin mitäkin. Ikäkin varmasti vaikuttaa.
        Eron jälkeen ryhdyin leikkikaveriksi itseäni huomattavasti nuoremmalle miehelle, joka ei kotona saa, vaikka rakastaakin vaimoaan.
        Minäkin olin aikaisemmin jossain määrin asennoitunut niin, että miehet vaan haluavat itsensä tyydyttää ja egoaan pönkittää.
        Tämän nuoren miehein kanssa keskustellessa ja rakastellessa olen huomannut, miten paljon mies palvoo naista ja naisen vartaloa, nauttii haluttuna olemisesta ja tekee kaikkensa saadakseen naisensa tyydytettyä, ja harmittelen, etten tätä aikaisemmin ymmärtänyt.
        Ihan turhia paineita tuli kasattua itselleen ja rakastelulle, kun olisi voinut antaa palaa vaan ja nauttia itsestään, miehestään ja seksistä, eikä kuvitella turhia odotuksia toisen päähän.
        Ja mitä kaikkea kivaa olisi voinut kotona tehdä oman miehen kanssa, kun olisi rohkeasti vaan kertonut ja kokeillut, mistä nauttii, irrotellut ja ollut TUHMA. Menetettyä on nyt myöhäistä surra, mutta jos joskus vielä ryhdyn vakavaan parisuhteeseen, en ota paineita, vaan leikin ja NAUTIN.

        tutun kuulosta että melkein voisi sinut tunnistaa.


      • 10+10
        Voi aikoja kirjoitti:

        Jotenkin huvittavia vastaukset tämäntyyppisiin kysymyksiin. Äijät sanovat, että runkkaa tai hommaa toinen nainen.

        Sen sijaan naiset ehdottelevat, että mitä kaikkea muuta mies vielä voisi tehdä, että nainen kiinnostuisi seksistä. Eikös se ole sen akan ongelma, jos ei seksi kiinnosta. Ja jos miestä kiinnostaa, niin akka käyttää liukkaria tai hyväksyy sen, että ukko käy panemassa siellä missä tavaraa on tarjolla.

        Amen.


      • Timppa53
        Nuoren miehen narttu kirjoitti:

        Olen päälle 40-kymppinen eronnut nainen ja ollut eri elämänvaiheissa sekä se haluton pihtaaja, velvollisuudesta ja huonosta omasta tunnosta antava vaimo, että halukas kumppani. Ja olenpa ollut siinäkin tilanteessa, että mieheni ei halua minua. Onneksi se oli siinä vaiheessa suhdetta, kun itseäkään ei enää juuri kiinnostanut. Olisi varmaan muuten syönyt itsetuntoa aika lailla.
        Haluttomuuden syitä on ollut monia, eikä niitä kaikkia itsekään tiedä: kaksinaismoralistinen kasvatus, epävarmuus omasta viehätysvoimasta, kuvitellut miehen odotukset, tylsä seksi, toimimaton parisuhde, hormonaaliset ongelmat, pettyminen toiseen ja milloin mitäkin. Ikäkin varmasti vaikuttaa.
        Eron jälkeen ryhdyin leikkikaveriksi itseäni huomattavasti nuoremmalle miehelle, joka ei kotona saa, vaikka rakastaakin vaimoaan.
        Minäkin olin aikaisemmin jossain määrin asennoitunut niin, että miehet vaan haluavat itsensä tyydyttää ja egoaan pönkittää.
        Tämän nuoren miehein kanssa keskustellessa ja rakastellessa olen huomannut, miten paljon mies palvoo naista ja naisen vartaloa, nauttii haluttuna olemisesta ja tekee kaikkensa saadakseen naisensa tyydytettyä, ja harmittelen, etten tätä aikaisemmin ymmärtänyt.
        Ihan turhia paineita tuli kasattua itselleen ja rakastelulle, kun olisi voinut antaa palaa vaan ja nauttia itsestään, miehestään ja seksistä, eikä kuvitella turhia odotuksia toisen päähän.
        Ja mitä kaikkea kivaa olisi voinut kotona tehdä oman miehen kanssa, kun olisi rohkeasti vaan kertonut ja kokeillut, mistä nauttii, irrotellut ja ollut TUHMA. Menetettyä on nyt myöhäistä surra, mutta jos joskus vielä ryhdyn vakavaan parisuhteeseen, en ota paineita, vaan leikin ja NAUTIN.

        Tämä on ensimmäinen järkeenkäypä selitys jonka olen lukenut. 25 vuotta heittänyt volttia läheisyyttä tavoitellen.


      • Höpönhöpöööööööööööööö
        Voi aikoja kirjoitti:

        Jotenkin huvittavia vastaukset tämäntyyppisiin kysymyksiin. Äijät sanovat, että runkkaa tai hommaa toinen nainen.

        Sen sijaan naiset ehdottelevat, että mitä kaikkea muuta mies vielä voisi tehdä, että nainen kiinnostuisi seksistä. Eikös se ole sen akan ongelma, jos ei seksi kiinnosta. Ja jos miestä kiinnostaa, niin akka käyttää liukkaria tai hyväksyy sen, että ukko käy panemassa siellä missä tavaraa on tarjolla.

        Eihän se todellakaan ole akan ongelma, että mies on taitamaton ja tunne-elämältään kehittymätön. Ero olisi muijalle lottovoitto!


    • Sinun pitää tarjota vaimollesi elämyksiä. Eli et tee mitään ja kun teet jotakin, niin se on suuri elämys, joka saa vaimolta jalat alta.
      Systeemi ei mene vaimojen kanssa niin että on itsestään selvyys että mies tekee kaiken. Avioseksi on yhtä välttämätöntä kuin vessanpöntön kuuraus sillointällöin. Vaimo sen tekee yleensä, eikä valita ja näytä että se tehdään hammastapurren, vaan yhtä iloisella mielellä, kuin Lumikki juottaessaan kääpiöille 7UP:ia
      Jos hankit rakastajattaren, niin ei se ole mitään vaimoon verrattuna. Sama kun vetäisi päälle jonkun toisen käyttämän kortsun. Pelkkä ajatuskin yrjöttää..

      • Tärkeä lisäys!!!
        On myös olemassa harrastuksia/asioita joissa endorfiinit paukkuu vieläkin kovemmin, kuin seksissä, tai päihteiden käytössä. Seksin tarpeellisuus on oikeastaan vaan vitsi ja todellisuutta niille ihmisille, jotka eivät paremmasta tiedä.


    • KysynVaan-76

      "On myös olemassa harrastuksia/asioita joissa endorfiinit paukkuu vieläkin kovemmin, kuin seksissä, tai päihteiden käytössä. Seksin tarpeellisuus on oikeastaan vaan vitsi ja todellisuutta niille ihmisille, jotka eivät paremmasta tiedä."

      Mitänhän nämä harrastukset lujittavat parisuhdetta ja luovat yhetyttä puolisoiden välille? Siis tekevät sitä mitä seksi parhaimmillaan tekee.
      Eihän seksi ole pelkästään nautinto, vaan nimenomaan yhteinen nautinto joka on yhtä paljon saamista kuin antamistakin.

    • man12wsd

      nainen kokee rakkauden seksin ja tunteitten hellien sanojen , eleitten kautta . mies taas tuntee rakkauden seksin kautta , seksissä mies tuntee hellyyttä ja kaiken sen mitä nainen tuntee sanoissa ja eleissä sekä seksissä . selventämällä asiaa , nii nainen tajuu miks haluut koko ajan panna . oman vaimon kiinostus muuttu , ku tajus et mitä koen ja mitä seksi on .

      Vaimon tarpeet:
      1. Hellyyden, kiintymyksen ja huomaavaisuuden saaminen aviomieheltä;
      seksuaalinen tarve ei ole irrallinen, vaan yhteydessä hellyyteen
      · Hellyys on vaimolle päämäärä, ei keino .

      Miehen tarpeet:
      1. Seksuaalinen täyttymys
      · Miehelle seksi on päämäärä sinänsä miehellä hellyyden kokeminen on rakastelussa .


      ps : oma vaimo luuli et miehet on sikoja ku ne haluu koko ajan seksii ja ei ite saa hellyytä , et pelkkää seksii . nyt ku se tajus et miks haluun seksii , nii se haluu koko ajan seksii

      • Anonyymi

        Oli pakko palata kehumaan tätä kommenttia!
        Tämä paransi parisuhdettamme!

        Tämä auttoi sekä itseäni, että tyttöystävääni ymmärtämään naisen ja miehen välistä eroa seksuaalisuudessa, kunhan otin asian puheeksi.

        Mies voi antaa rakkautta, kun saa seksiä ja nainen voi antaa seksiä, jos saa rakkautta - näin se usein on. Ja molempien on ymmärrettävä puolisoiden haluissa olevat erot.
        Miehen pitää pystyä selkeästi, mutta kohteliaasti tuomaan asia esille, eikä jäädä miettimään sitä itsekseen. Miehenkin pitää osata kertoa, mitä tarvitsee parisuhteessa.


    • Mitä tehdä?

      Vaimon suurimmat kiinnostukset ovat: Facebook, Salkkarit ja tupakan poltto. Itse pyöritän taloutta. Meillä on mukava lapsi, jonka kanssa touhuan ulkona. Vaimoa siellä näkee harvoin. Yhdessä on oltu jo toistakymmentä vuotta, mutta nyt tökkii. Meillä ei ole alko ongelma ja molemmat töissä, mutta nyt on parisuhde vituttamaan. Miehen (siis minun) toiveita ei juurikaan huomioida. Rouva voi lähteä kavereiden kanssa tuosta vain vaikka konsertteihin. Omat menot (esim. yö kalaan kaverin kanssa syyllistetään), mutta itseppähän akkani olen valinnut. Vituttaa vaan. Anteeksi valitus, mutta johonkin piti purkaa.

    • 14+18

      Puhu vaimolle, asiallisesti aiheesta. Pistä vähän vaivaa romantiikkaan (naiset kuulemma tykkää), kenties joku kylpyläloma kahdestaan?
      Jos vaimosi on edelleen frigidi lahna tai odottaa sinulta aina seksistä vastineeksi lomamatkaa tmv. hanki tyttöystävä, tai vaikka 2.

      Mielestäni seksi kuuluu parisuhteeseen ja avioliittoon siinä missä yhteisen kodin askareetkin ja jos vaimosi ei anna, niin kyllä joku muu antaa.

      Olen saman sanonut exälle, no sehän päättyi eroon pettämisestä. Ja olen sanonut saman nykyiselle, ja seksiä on 4-7 kertaa viikossa - eikä tulis mieleenkään hankkia sivusuhdetta.

      • happy couple

        Niin että olet siis sanonut nykyisellesi, että jos et seksiä saa, niin petät? Täytyy olla kyllä mielenköyhä muija sinulla, että jäi luoksesi tuollaisen kommentin jälkeen. Ihan kuin olisit esittänyt uhkavaatimuksen, ja osoitit vielä pettämisen olevan mielestäsi oikeutettua. Asetitko vielä ehkä jonkun rajan muijallesi: vähintään kolme kertaa viikossa, tai muuten...

        Voi hyvänen aika.


      • 16+5
        happy couple kirjoitti:

        Niin että olet siis sanonut nykyisellesi, että jos et seksiä saa, niin petät? Täytyy olla kyllä mielenköyhä muija sinulla, että jäi luoksesi tuollaisen kommentin jälkeen. Ihan kuin olisit esittänyt uhkavaatimuksen, ja osoitit vielä pettämisen olevan mielestäsi oikeutettua. Asetitko vielä ehkä jonkun rajan muijallesi: vähintään kolme kertaa viikossa, tai muuten...

        Voi hyvänen aika.

        Niin, siis olen sanonut, että jos ei avokki anna niin joku muu kyllä antaa. Hommahan toimii myös näin toisinpäin, jos en itse anna / ole kiinnostunut niin ymmärrän 100% että ne tarpeet tyydytetään muualla kuin kotona - siis pitkittyneessä tilanteessa. Pettäminen tällöin, puolin tai toisin, on mielestäni oikeutettua.
        Mielen vajaatoimintaa on ennemmin niillä henkilöillä jotka luulevat, että kun itseä ei kiinnosta, ja seksiä on joka kolmas kuukausi sen 5minuuttia pimeässä peiton alla, joten oletetaan että se kumppani siinä voi ihan tyytyväisyydessään olla ilman seksiä kun ei itseä kiinnosta. Omakohtaisesti tätä harjoittaa enemmän naiset. Yhteistä näille naisille on myös ollut feministiset piirteet ja pitävät seksiä jonain lyömäaseena kotona.
        Rajoja ei ole asetettu, pääsääntöisesti haluamme vehtailla yhtä paljon. Toisinaan annan vaikka ei kiinnosta ja näin varmasti tekee avokkikin.

        Tiedän että ajatteluni varmasti loukkaa kaltaisiasi ihmisiä, mutta toisaalta teillä taidetaankin elää tuossa ylempänä mainitussa femakkomajassa jossa seksi on jonkinlainen valtakapula. Että voihan hyvänen aika vain sentään!


    • Hitto mikä oot

      Vai seksiä se sinultakin puuttuu, muuten vedä -------.
      Hiivatin persehullut, tehkää vaikka halkomotti, niin ei tule halut mieleen. Olette niin tyhjäkäynnillä, että ainut tekeminen on naimisen ajattelu jatkuvasti.

    • joopa-jooo

      Mieli tekisi itselläkin. Ukolla vaan ei tunnu haluja olevan. Ja ei siinä puhuminen auta. Ei se kalu sillä puhumisella seiso. Vi..ttaa aikas paljon. Ja varsinkin panettaa.... :(

      • Mies -62

        Ei se tilanne millään suoritteilla parane, siis vaimon tietoisella mielyttämisellä ja palvomisella.Ajatte vaan itsenne säälittävään alennustilaan seksiä kerjäämällä.Tietysti normaali ystävällinen ja huomioiva käytös täytyy muutenkin jo olla.Mutta sieltä kuitenkin se perussyy paistaa niin selvästi jos alatte näitä hellittely yllätyksiä järjestämään.Välillä kemiat vaan ei pitkässä(kään) suhteessa toimi, se täytyy vaan kestää, kaikilla se välillä on tuollaista jos se lohduttaa.EN kehoita, mutta jos on pakko saada pitkään puutteeseen, niin onhan esim. Saksassa ihan laillisia paikkoja missä voi saada helpotusta. Ero on huono ratkaisu jos tuo on ainut syy, eli jos arki muuten toimii ja on saanut täyspäisen kumppanin muuten.Eli harvoin se vaihtamalla paranee, meillä Suomessa muutenkin on valloilla " miehuuden alennustila", kuviot ihan erilaiset konservatiiviessa keski-euroopassa.Keskittykää siihen mikä elämässänne toimii, vahvistakaa sitä, olkaa ikäänkuin ajatuksissanne askeleen edellä tällaisia mitättömiä ( lopultakin ) arkiongelmia, lopulta saattaa käydä niin että Naisenne haluavat Teitä.


    • ....................

      miksköhän akkas ei sua halua. olet varmaankin ylipainoinen ja ärsyttävä ukko. muidullas on parempia hoitoja. se on kyllästynyt sun naamaas.

      • hullu

        Huh


    • 30 vuoden kokemus

      Tässä on taas homma lähtenyt lapasesta. Vanhempana tieteen harrastajana voin sanoa, että on tyystin normaalia, joskin ei hyväksyttävää, että vaimo menettää kiinnostuksen seksiin. Yleensä syynä on se, että he eivät tunne, että mies antaa omaa panostaan avioliittoon, vaikka syy usein on siinä, että heidän kiinnostus keskittyy lapsien hoitamiseen ja huushollin hoitamiseen ja silloin kaikki huomio omaan mieheen on nolla. Tässä kohtaa mies voi auttaa osallistumalla enemmän päivän askareisin ja kehumalla vaimoaan, mutta tämä yksipuolinen kehuminen ilman syytä voi käydä liian raskaaksi miehelle ja silloin on syytä tuoda tämä asia esille puhumalla. Jos tämä ei auta on syytä miettiä, onko suhteen ylläpitäminen sen arvoista, että siinä pitää kärsiä. Kuitenkin ennen tätä on syytä puhua asiasta avoimesti ennen kuin turvautuu rakastajattareen tai itsetyydytykseen, koska puhella voi saada sen oman rakkaan ymmärtämään, missä homma mättää ja pettämisellä on usein vain huonompi lopputulos kuin rehellisellä eroamisella.

    • Naisetkinhaluaa

      Ensin kerron että olen nainen. Avoliitossa lähes kaksikymmentä vuotta ja lapsia enemmän kuin sinulla. Mies myös tavis perheenpää, hoitaa ns. miesten työt, hoitaa kotitöitä, siivoaa, tiskaa... Tekee kaiken mahdollisen mitä kuvittelee minun toivovan hänen tekevän. Ja tämä toimi hyvin silloin kun lapset olivat pieniä ja vaativat äidin huomiota ja aikaa enemmän, eikä energiaa tuntunut ikinä olevan tarpeeksi kaikkeen ja kaikille. Mutta mutta... ajat muuttuvat, lapset kasvavat, kaipaavat vähemmän vanhempien läsnäoloa ja nyt olenkin huomannut kaipaavani rinnalleni MIESTÄ enemmän kuin lapsilleni isää tai kodin hengetärtä siivoamaan ja tiskaamaan ja tätä mieheni on vaikea sisäistää. Nyt olisi ihanaa välillä leikkiä elävämme aikaa ennen lapsia, jolloin vietettiin koko päivä sängyssä taikoja tekemässä. Mies jatkaa kotitöitä vaikka olen vihjannut, sanonut suoraan ja jopa huutanut ja itkenyt, että ei tarvitse, vaan hoitoa tarvitsen nyt minä. Naisilla on haluja myös ja minulla tämä ongelma ratkesi usean vuoden itkun ja tappelun jälkeen kun löysin rakastajan hieman vanhemmasta ja kokeneemmasta miehestä. Minä siis suosittelen hankkimaan rakastajattaren, kunhan varmistat, että hän tietää, että suhteenne ei etene sen pidemmälle ja huolehdit ettei vaimosi saa tietää.

    • Sinkkuus on pop

      Ei käy kateeksi teitä ukkomiehiä näin sinkkuna. Jos ette tee kotitöitä, olette saamaton vätys ja huutoa seuraa. Jos taas teette liikaa niitä, ei sekään ole hyvä, vaan taas tulee motkotusta....:)
      Mikään ei siis ole hyvä, teet niin tai näin, syy on aina miehessä.
      Joten hyvillä mielin jatkan sinkkuna elämistä, jääkiekon pariin siis.

    • vapaa seksi

      Ei seksiä varten tarvitse itseään parisuhteeseen sitoa. Kuka kumma sellaista luulee?
      Seksiä saa ilman parisuhdettakin ja helposti.

      • mek

        Kyllä seksiä saa olamn parisuhdetta mutta kuka viittii aina kumien kanssa sitä tehdä kun sen vakinaisen kanssa voi tehdä sitä paljaalla ja se siitä.


    • kuka tietää

      heheh mistäs tiedät onko puolisosi niin puhdas...menneisyyttä on kaikilla.
      Joistakin paranee, toisista ei.
      Toiset kertoo, toiset ei.

      • PaskaKasaläjä

        Haistakaa kaikki naiset pitkä paska


    • hlghklnbb

      Jos miehellä on tuollainen asenne että anna liukkarin kanssa väkisin tai menen vieraisiin niin jättäisin miehen jo asennevamman vuoksi. Miksi olla idiootin kanssa yhdessä kun muualta löytyy parempia? Ei ole kumma että halut ovat kadonneet. Sängyssä tyydytät vain itsesi ja ilmeisesti nauttiiko se nainen seksistä on ihan sivuseikka. Suosittelen runkkaamista.

    • Sylkykuppiko

      Ei ole haluttomia naisia vaan taitamattomia miehiä..

      • taisittenkin

        yhteisiä lapsia tarkoitushakuisesti vieraannuttavia
        haluttomia naisia perusteettomassa, luonnehäiriöisessä,
        sairaassa "viranomais-" menettelyssä-


      • ÄläJuoEnää

        Mitä sä soperrat?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe